Gå til innhold

Lederen for islamsk råd er lege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå må jeg insistere litt på det alvorlige i dette...

Lederen i Islamsk Råd er lederen for en paraplyorganisasjon som favner alle islamske (muslimske?) organisasjoner i Norge. En mann med betydelig makt og innflytelse, mao.

Han bør ikke slippe billig unna av den grunn. En vanlig fyr ellers i verden har større og mer legitim radius på idioti.

Hei favn,

Vi snakker om religiøse mennesker (enten det er kristne eller muslimer). Mennesker som seriøst tror at en person gjennomstod etter døden, eller at Adam og Eva var de første menneskene.

Hva med en kristen lege som tror på Jomfrufødsel? Hvor idiotisk er ikke det?

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

31

• favn

9

• flisa

3

• Goliath

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sitat: Ja, og mange kristne i USA forfekter dødsstraff for homofili.

Jasså? hvem? Selv ikke på sidene til de mest ekstreme f'eks www.godhatesfags.com kan jeg se noe om det.

Uansett burde det bekymre deg langt mer at homofile faktisk steines og halshugges i den virkelige verden i flere muslimske land, enn at slike tanker finne sinne i hodet på noen syke folk i et kristent land.

"AIDS is not just God's punishment for homosexuals; it is God's punishment for the society that *tolerates* homosexuals." [Rev. Jerry Falwell, 1993]

"...the only "right" a sodomite has in a Chrisian Theocracy is the right to die." [Dan Gentry, of Christian Research]

Skrevet

"AIDS is not just God's punishment for homosexuals; it is God's punishment for the society that *tolerates* homosexuals." [Rev. Jerry Falwell, 1993]

"...the only "right" a sodomite has in a Chrisian Theocracy is the right to die." [Dan Gentry, of Christian Research]

Men kristne amerikanere er gærne da. Jeg skulle ønske jeg var mye flinkere i engelsk når de diskuterer.

Skrevet

Skal vi ta lærdom om media seriølst fra en som stadig vekk siterer hovedorganet til tidligere og nåværende Pol-Pot tilhengere?

Du skriver: "en som stadig vekk siterer hovedorganet til tidligere og nåværende Pol-Pot tilhengere"

Hvem er det som gjør dette "stadig vekk"?

Skrevet

Hvis du først skal lete frem sitater hadde det vært en fordel om de samsvarer med dine påstander.

Skrevet

Oi! der var det bråstopp gitt!

Ja, du møtte deg selv i døren.

Skrevet

Hvis du først skal lete frem sitater hadde det vært en fordel om de samsvarer med dine påstander.

De samsvarer mer enn godt nok, og illustrerer fint det jeg påpekte.

Skrevet

Du skriver: "en som stadig vekk siterer hovedorganet til tidligere og nåværende Pol-Pot tilhengere"

Hvem er det som gjør dette "stadig vekk"?

Er det du eller jeg som kommer drassende med dasspapiret Klassekampen i denne tråden?

Samme avis som i sin tid raste og freste i harnisk over at Vietnam gikk inn og stanset folkemordet til din venn Pol-Pot.

Skrevet

De samsvarer mer enn godt nok, og illustrerer fint det jeg påpekte.

*LOL*

Nei, ikke i det hele tatt. Ikke ett grann.

Skrevet

*LOL*

Nei, ikke i det hele tatt. Ikke ett grann.

Så var du tom igjen, ser jeg.

Skrevet

Er det du eller jeg som kommer drassende med dasspapiret Klassekampen i denne tråden?

Samme avis som i sin tid raste og freste i harnisk over at Vietnam gikk inn og stanset folkemordet til din venn Pol-Pot.

Spørsmålet var hvem du mente gjorde dette "stadig vekk"?

Skrevet

Så var du tom igjen, ser jeg.

Jeg påpeker at du bør lete litt videre i håp om at du kanskje på et senere tidspunkt skal finne noe som dokumenterer dine påstander.

Den evinnelige generelle kristendomshetsen din er vel de fleste lei av.

Skrevet

Spørsmålet var hvem du mente gjorde dette "stadig vekk"?

De selger fine speil på Jernia nå, kr 99.-

Skrevet

Jeg påpeker at du bør lete litt videre i håp om at du kanskje på et senere tidspunkt skal finne noe som dokumenterer dine påstander.

Den evinnelige generelle kristendomshetsen din er vel de fleste lei av.

*ler*

Skrevet

De selger fine speil på Jernia nå, kr 99.-

Og igjen går du tom.

Skrevet

Og igjen går du tom.

Nei, jeg svarte på spørsmålet ditt.

Skrevet

*ler*

Ja du pleier å le hver gang tema om mord, voldtekt og lemlestimng i Allahs navn kommer opp her.

Skrevet

Hei favn,

Vi snakker om religiøse mennesker (enten det er kristne eller muslimer). Mennesker som seriøst tror at en person gjennomstod etter døden, eller at Adam og Eva var de første menneskene.

Hva med en kristen lege som tror på Jomfrufødsel? Hvor idiotisk er ikke det?

Med vennlig hilsen

Ja, det vet jo jeg også.

Men er ikke _du_ enig i at vi bør være ekstra kritiske til en religiøs _leder_ av noe slag, et menneske som har sterk innflytelse på mange mennesker og makt til å ta endel viktige beslutninger?

Uten sammenligning for øvrig, men analogt likevel... jeg forlanger at KM Bondevik holder høyere standard enn Kåre-Bjarne brøytebilsjåfør.

Skrevet

Ja, det vet jo jeg også.

Men er ikke _du_ enig i at vi bør være ekstra kritiske til en religiøs _leder_ av noe slag, et menneske som har sterk innflytelse på mange mennesker og makt til å ta endel viktige beslutninger?

Uten sammenligning for øvrig, men analogt likevel... jeg forlanger at KM Bondevik holder høyere standard enn Kåre-Bjarne brøytebilsjåfør.

Hei,

Jo, det er korrekt at folk får pepper for å si idiotiske ting, og særlig når de sier det offentlig.

Samtidig så er det neppe så veldig mange som lytter til "Islamsk Råd" - jeg tror ikke man skal gjøre organisasjonen viktigere enn den er.

Da er det faktisk hakket verre når Vidar Kleppe 6 Co forfekter å deportere somaliere, på samme måte som noen ønsket å deportere jøder før.

Men jeg minnes ikke at noen skrev mot Vidar Kleppe....

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja du pleier å le hver gang tema om mord, voldtekt og lemlestimng i Allahs navn kommer opp her.

Nei, lillegutt, jeg ler av deg og dine ynkelige forsøk på å komme deg unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...