Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Men nå må jeg insistere litt på det alvorlige i dette... Lederen i Islamsk Råd er lederen for en paraplyorganisasjon som favner alle islamske (muslimske?) organisasjoner i Norge. En mann med betydelig makt og innflytelse, mao. Han bør ikke slippe billig unna av den grunn. En vanlig fyr ellers i verden har større og mer legitim radius på idioti. Hei favn, Vi snakker om religiøse mennesker (enten det er kristne eller muslimer). Mennesker som seriøst tror at en person gjennomstod etter døden, eller at Adam og Eva var de første menneskene. Hva med en kristen lege som tror på Jomfrufødsel? Hvor idiotisk er ikke det? Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Sitat: Ja, og mange kristne i USA forfekter dødsstraff for homofili. Jasså? hvem? Selv ikke på sidene til de mest ekstreme f'eks www.godhatesfags.com kan jeg se noe om det. Uansett burde det bekymre deg langt mer at homofile faktisk steines og halshugges i den virkelige verden i flere muslimske land, enn at slike tanker finne sinne i hodet på noen syke folk i et kristent land. "AIDS is not just God's punishment for homosexuals; it is God's punishment for the society that *tolerates* homosexuals." [Rev. Jerry Falwell, 1993] "...the only "right" a sodomite has in a Chrisian Theocracy is the right to die." [Dan Gentry, of Christian Research] 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 "AIDS is not just God's punishment for homosexuals; it is God's punishment for the society that *tolerates* homosexuals." [Rev. Jerry Falwell, 1993] "...the only "right" a sodomite has in a Chrisian Theocracy is the right to die." [Dan Gentry, of Christian Research] Men kristne amerikanere er gærne da. Jeg skulle ønske jeg var mye flinkere i engelsk når de diskuterer. 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Skal vi ta lærdom om media seriølst fra en som stadig vekk siterer hovedorganet til tidligere og nåværende Pol-Pot tilhengere? Du skriver: "en som stadig vekk siterer hovedorganet til tidligere og nåværende Pol-Pot tilhengere" Hvem er det som gjør dette "stadig vekk"? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 "AIDS is not just God's punishment for homosexuals; it is God's punishment for the society that *tolerates* homosexuals." [Rev. Jerry Falwell, 1993] "...the only "right" a sodomite has in a Chrisian Theocracy is the right to die." [Dan Gentry, of Christian Research] Hvis du først skal lete frem sitater hadde det vært en fordel om de samsvarer med dine påstander. 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Oi! der var det bråstopp gitt! Ja, du møtte deg selv i døren. 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hvis du først skal lete frem sitater hadde det vært en fordel om de samsvarer med dine påstander. De samsvarer mer enn godt nok, og illustrerer fint det jeg påpekte. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Du skriver: "en som stadig vekk siterer hovedorganet til tidligere og nåværende Pol-Pot tilhengere" Hvem er det som gjør dette "stadig vekk"? Er det du eller jeg som kommer drassende med dasspapiret Klassekampen i denne tråden? Samme avis som i sin tid raste og freste i harnisk over at Vietnam gikk inn og stanset folkemordet til din venn Pol-Pot. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 De samsvarer mer enn godt nok, og illustrerer fint det jeg påpekte. *LOL* Nei, ikke i det hele tatt. Ikke ett grann. 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 *LOL* Nei, ikke i det hele tatt. Ikke ett grann. Så var du tom igjen, ser jeg. 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Er det du eller jeg som kommer drassende med dasspapiret Klassekampen i denne tråden? Samme avis som i sin tid raste og freste i harnisk over at Vietnam gikk inn og stanset folkemordet til din venn Pol-Pot. Spørsmålet var hvem du mente gjorde dette "stadig vekk"? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Så var du tom igjen, ser jeg. Jeg påpeker at du bør lete litt videre i håp om at du kanskje på et senere tidspunkt skal finne noe som dokumenterer dine påstander. Den evinnelige generelle kristendomshetsen din er vel de fleste lei av. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Spørsmålet var hvem du mente gjorde dette "stadig vekk"? De selger fine speil på Jernia nå, kr 99.- 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jeg påpeker at du bør lete litt videre i håp om at du kanskje på et senere tidspunkt skal finne noe som dokumenterer dine påstander. Den evinnelige generelle kristendomshetsen din er vel de fleste lei av. *ler* 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 De selger fine speil på Jernia nå, kr 99.- Og igjen går du tom. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Og igjen går du tom. Nei, jeg svarte på spørsmålet ditt. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 *ler* Ja du pleier å le hver gang tema om mord, voldtekt og lemlestimng i Allahs navn kommer opp her. 0 Siter
favn Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hei favn, Vi snakker om religiøse mennesker (enten det er kristne eller muslimer). Mennesker som seriøst tror at en person gjennomstod etter døden, eller at Adam og Eva var de første menneskene. Hva med en kristen lege som tror på Jomfrufødsel? Hvor idiotisk er ikke det? Med vennlig hilsen Ja, det vet jo jeg også. Men er ikke _du_ enig i at vi bør være ekstra kritiske til en religiøs _leder_ av noe slag, et menneske som har sterk innflytelse på mange mennesker og makt til å ta endel viktige beslutninger? Uten sammenligning for øvrig, men analogt likevel... jeg forlanger at KM Bondevik holder høyere standard enn Kåre-Bjarne brøytebilsjåfør. 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Ja, det vet jo jeg også. Men er ikke _du_ enig i at vi bør være ekstra kritiske til en religiøs _leder_ av noe slag, et menneske som har sterk innflytelse på mange mennesker og makt til å ta endel viktige beslutninger? Uten sammenligning for øvrig, men analogt likevel... jeg forlanger at KM Bondevik holder høyere standard enn Kåre-Bjarne brøytebilsjåfør. Hei, Jo, det er korrekt at folk får pepper for å si idiotiske ting, og særlig når de sier det offentlig. Samtidig så er det neppe så veldig mange som lytter til "Islamsk Råd" - jeg tror ikke man skal gjøre organisasjonen viktigere enn den er. Da er det faktisk hakket verre når Vidar Kleppe 6 Co forfekter å deportere somaliere, på samme måte som noen ønsket å deportere jøder før. Men jeg minnes ikke at noen skrev mot Vidar Kleppe.... Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Ja du pleier å le hver gang tema om mord, voldtekt og lemlestimng i Allahs navn kommer opp her. Nei, lillegutt, jeg ler av deg og dine ynkelige forsøk på å komme deg unna. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.