Gå til innhold

En sokk som er borte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et bittelite problem her.... Det er mest for moro at jeg skriver dette da... Jeg overlever om jeg ikke får hjelp som fører fram...

Helt siden tirsdag i forrige uke, har jeg manglet en barnesokk.

Jeg pleier aldri å mangle noenting etter å ha vasket klær, sokker blir aldri borte her i huset vanligvis.

Jeg vasket klær den dagen. Den er ikke igjen i vaskemaskina, den er ikke inni de klærne jeg hengte opp sammen med den andre sokken, den er ikke igjen i tørketrommelen, den er ikke i skittentøykurven og den er ikke i støvsugeren (har sjekket det også).

Hvor i all verden kan den sokken være???!!!

Finnes lånerne?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

3

• laban

2

• mariaflyfly

2

• KaVa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selvfølgelig finnes lånerne! Bare vent - en vakker dag dukker sokken opp på et sted der du MINST forvententer det :-)

(Jeg mistet en gang en gullring jeg alltid gikk med - lette over alt i huset, og trodde den var mista for alltid. Et par måneder senere fant moren min ringen i et kott under trappa, i en kommode der vi hadde lester (tykke, hjemmestrikkede ullsokker). Jeg forstår ENNÅ ikke hvordan i all verden den har havna der!)

Skrevet

Selvfølgelig finnes lånerne! Bare vent - en vakker dag dukker sokken opp på et sted der du MINST forvententer det :-)

(Jeg mistet en gang en gullring jeg alltid gikk med - lette over alt i huset, og trodde den var mista for alltid. Et par måneder senere fant moren min ringen i et kott under trappa, i en kommode der vi hadde lester (tykke, hjemmestrikkede ullsokker). Jeg forstår ENNÅ ikke hvordan i all verden den har havna der!)

Ja, jeg regner vel med at den dukker opp ett eller annet sted en vakker dag.

Den kan da umulig ha kommet seg ut av huset iallefall.

skorpionfisken
Skrevet

Ja selvfølgelig finnes lånerne. De er nå høyteknologiske, og plasserer forsvinningsvirus overalt. Du har hittil vært forskånet, men nå har de altså plassert et sånnt virus hos deg.

De vanligste plasser å plassere sånne viruser er i vaskemaskiner, i sokkeskuffer, i kommoder i gangen og på garderobehylla og i skittentøyskurven. Virusene havner også i enkelte kleskap om de er rotete nok.

Sånne virus fester seg lett til barn. Barna tar viruset med seg til skolen, og i barnehagen.

Lånerne er spesielt glade i sokker, og har programmert viruset til å ta kun den ene i ett par. De er også glade i votter og hansker, men da kun den ene her også.

Velkommen til lånevirusverdenen.

Skrevet

Ja selvfølgelig finnes lånerne. De er nå høyteknologiske, og plasserer forsvinningsvirus overalt. Du har hittil vært forskånet, men nå har de altså plassert et sånnt virus hos deg.

De vanligste plasser å plassere sånne viruser er i vaskemaskiner, i sokkeskuffer, i kommoder i gangen og på garderobehylla og i skittentøyskurven. Virusene havner også i enkelte kleskap om de er rotete nok.

Sånne virus fester seg lett til barn. Barna tar viruset med seg til skolen, og i barnehagen.

Lånerne er spesielt glade i sokker, og har programmert viruset til å ta kun den ene i ett par. De er også glade i votter og hansker, men da kun den ene her også.

Velkommen til lånevirusverdenen.

No no! Please! Me not wanna be hir in this virusvørld!

Jeg gleder meg egentlig til å se hvor i allverden den dukker opp.

Blir spennende å se.

Skrevet

Lånerne finnes! Ihvertfall hjemme hos meg! ;)

Sjekka lofilteret?

Skrevet

Har du sett i buksebeinet på bukser som barnet tok av seg samtidig med sokken, eller som ble vasket sammen med sokken?

Skrevet

"Jeg pleier aldri å mangle noenting etter å ha vasket klær, sokker blir aldri borte her i huset vanligvis."

Dette er ikke normalt. Vær glad du nå er kvitt denne forbannelsen og har trådd inn i virkeligheten.

Mannen min tror forøvrig at det må "ofres" en sokk til vaskemaskinen iblant, ellers kommer den til å nekte å betjene oss.

Skrevet

Lånerne finnes! Ihvertfall hjemme hos meg! ;)

Sjekka lofilteret?

Ja, den er garantert ingensteder i tørketrommelen, i vaskemaskina eller i skittentøykurven.

Skrevet

"Jeg pleier aldri å mangle noenting etter å ha vasket klær, sokker blir aldri borte her i huset vanligvis."

Dette er ikke normalt. Vær glad du nå er kvitt denne forbannelsen og har trådd inn i virkeligheten.

Mannen min tror forøvrig at det må "ofres" en sokk til vaskemaskinen iblant, ellers kommer den til å nekte å betjene oss.

Ja, det kan jo hende, og jeg skjønner forsåvidt vaskemaskina godt.

Makan til drittjobb den gjør hele livet!

Må da kunne få seg en sokk i ny og ne!

Skrevet

Har du sett i buksebeinet på bukser som barnet tok av seg samtidig med sokken, eller som ble vasket sammen med sokken?

Jeg mener jeg har sjekket alt, men det kan jo hende den har kommet seg inn i en lomme eller inn i et bein uten at jeg har sett det.

Jeg venter i spenning på hvor den dukker opp.

Skal si fra til dere her når den kommer til rette og hvor den var!

Skrevet

Kanskje den lå igjen inne i maskina da du tok ut resten og så vasket du sengetøy etterpå?

Ofte jeg finner den andre sokken inni dyntrekket;o)

Skrevet

Kanskje den lå igjen inne i maskina da du tok ut resten og så vasket du sengetøy etterpå?

Ofte jeg finner den andre sokken inni dyntrekket;o)

Det var et veldig godt tips, men jeg har ikke skiftet sengetøy siden forrige tirsdag.

Skrevet

Er det sånn med deg også, at om du leter etter noe, så finner du ikke det du leter etter nå, men det du lette etter før en gang?

Skrevet

Er det sånn med deg også, at om du leter etter noe, så finner du ikke det du leter etter nå, men det du lette etter før en gang?

Jeg pleier å finne ting i forbindelse med noe helt annet, altså ikke fordi jeg leter.

Så sier jeg høyt: "Ååååå, var det deeer den var ja!"

Skrevet

Sokken er forsvunnet for å gi deg en mulighet til å oppleve nye sider ved tilværelsen...

Hmmm... er det virkelig noen som aldri pleier å miste sokker???

Skrevet

Sokken er forsvunnet for å gi deg en mulighet til å oppleve nye sider ved tilværelsen...

Hmmm... er det virkelig noen som aldri pleier å miste sokker???

Ja, sokker pleier vi aldri å miste, ikke votter, luer eller paraplyer heller.

Tror vi er veldig heldige, men jeg prøver så godt jeg kan å holde orden på slike ting, for det er så irriterende når bare den ene forsvinner.

Skrevet

Noen vaskemaskiner spiser sokker, det er banna bein. Jeg tuller ikke. Har ikke tall på hvor mange jeg har mistet opp gjennom årene.

Skrevet

Noen vaskemaskiner spiser sokker, det er banna bein. Jeg tuller ikke. Har ikke tall på hvor mange jeg har mistet opp gjennom årene.

Ja, jeg har tenkt på om den kanskje kan ha forsvunnet under gummiringen liksom.

I så fall får den bare ligge der.

Skrevet

Og gensere :-) (og det er også HEEELT sant)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...