Pietra Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hei. Har noen kjennskap til hvor jeg kan finne meg tøffe (ikke drakter/tantete) klær i str 46/48 i London. Og evt hvilken størrelse det tilsvarer der? Haster litt, så jeg håper noen har tips ;o) 0 Siter
Gjest anglofil Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Som mann så vet jeg kun om en herreklær-butikk på Oxford Street som heter "High Mighty". Jeg må som regel ha 2X eller 3X, og spurte forsiktig da jeg gikk inn om de hadde klær som var store nok til meg. "You are still a baby my friend", var svaret... 0 Siter
Pietra Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Som mann så vet jeg kun om en herreklær-butikk på Oxford Street som heter "High Mighty". Jeg må som regel ha 2X eller 3X, og spurte forsiktig da jeg gikk inn om de hadde klær som var store nok til meg. "You are still a baby my friend", var svaret... Tror jeg kommer til å like London (da kan vi handle julegaver til et par "babies" der) Takk ;o) Tips på "kule" dameklær noen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.