Gå til innhold

Åååå, jeg er så sint!

Anbefalte innlegg

Gjest Sint!!!!
Skrevet

Kom hjem i ettermiddag, og da hadde noen kjørt i muren nedenfor huset. Det ligger steiner overalt, og det blir mildt sagt et mareritt å bygge den opp igjen. Må rive alt og begynne på nytt! Vi har jobbet med den i "all evighet" også!

Og jeg vet hvorfor det har skjedd! De bygger et ganske stort leilighetskompleks rett over veien, og det er trangt som pokker her. Særlig når de kommer med digre lastebiler. Så det har vært fullt av folk her i hele dag, men tror du noen har sagt fra? Å neida!

Jeg tror jeg skal gå rett til byggherren og forlange erstatning for dette her! Kan jeg det?

( Å, jeg er så SINT!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan nok ikke det, så lenge du ikke vet med sikkerhet at det er dems feil. Selv om noen bygger oppi gata, så kan man ikke beskylde dem uten bevis.

Men du kan selvfølgelig prate med dem, og spørre om de vet noe.

Gjest Sint!!!!
Skrevet

Du kan nok ikke det, så lenge du ikke vet med sikkerhet at det er dems feil. Selv om noen bygger oppi gata, så kan man ikke beskylde dem uten bevis.

Men du kan selvfølgelig prate med dem, og spørre om de vet noe.

Skaden ville ikke skjedd hvis de ikke hadde kjørt i tramfart med svære biler her. Sønnen min har vært hjemme i dag og han har sett hvordan de har styrt på med lastebiler og hengere foran muren. De må rygge tilbake foran muren for å komme ut igjen også! Dessuten må det ha vært en høy bil, jeg ser jo hvor de har truffet muren.

Skrevet

Skaden ville ikke skjedd hvis de ikke hadde kjørt i tramfart med svære biler her. Sønnen min har vært hjemme i dag og han har sett hvordan de har styrt på med lastebiler og hengere foran muren. De må rygge tilbake foran muren for å komme ut igjen også! Dessuten må det ha vært en høy bil, jeg ser jo hvor de har truffet muren.

Men du kommer fortsatt ingen vei hvis du ikke vet hvem som har gjort det.

Gjør som jeg sa, ta deg en tur og prat med dem (byggeleder), men vær rolig, da kommer du så mye lenger ;)

Du kan jo anmelde det, men så lenge du ikke vet hvem det er, så tviler jeg på at politiet gidder å gjøre noe med det.

Gjest Sint!!!! ( Litt mindre nå da)
Skrevet

Men du kommer fortsatt ingen vei hvis du ikke vet hvem som har gjort det.

Gjør som jeg sa, ta deg en tur og prat med dem (byggeleder), men vær rolig, da kommer du så mye lenger ;)

Du kan jo anmelde det, men så lenge du ikke vet hvem det er, så tviler jeg på at politiet gidder å gjøre noe med det.

Ja, du har vel rett... Har roa meg ned litt, men skal innrømme at jeg syns dette var lavmåls å ikke si fra om! Skal sende gubben på spørrerunde i morgen. Han kjenner de fleste som jobber der, rart om ingen har sett noe egentlig! Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...