Gå til innhold

Bakgård av ari behn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om noen av dere her har lest boken og lurer på om dere kan hjelpe meg med hva som egentlig var "høydepunktet" i boken.

Ja, det er skolearbeid, men slapp av, jeg HAR lest den, jeg bare lurer på hva dere mener.

Og selve oppbyggingen av historien, er det spesielle ting jeg burde få med om den?

Til sist: hva er egentlig Beat-generasjonen, hva er det med disse forfatterene som ari tydeligvis er så opptatt av?

Håper på litt hjelp :) takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med hva som er høydepunktet, for etter min mening fantes det ingen. Da mener du kanskje at jeg ikke hadde trengt å svare, men når jeg leste tråden, bare MÅTTE jeg få det ut..

Jeg leste den utfra at det er en bok må man må lese bare for å ha lest den. Syns den var driiitkjedelig, og forutsigbar. Men det var nå min mening.. Lykke til :)

Skrevet

Boken er usedvanlig dårlig skrevet. Jeg opplevde derfor siste ordet som et absolutt høydepunkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...