Gjest nysgjerrig på lik Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Har hørt av patologer er liklukt er helt forferdelige greier. Har selv tatt farvel med min døde farmor og ikke merket noe da. Er det lik som har ligget og råtnet som de sikter til? Eller er det avfallstoffene hos et dødt menneske som lager mesteparten av lukten?. Noen som vet? 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Det lukter råttent kjøtt! Og det lukter vondt det!!!! 0 Siter
asterix Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Et hvilket som helst dødt dyr hvor innvollene ikke er fjernet vil lukte dårlig temmelig fort... 0 Siter
Prozak Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Ved et likskue er like preparert slik at det ikke lukter. Det hadde ikke vært særlig ok hvis man ikke hadde gjort det :-) "............................." 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 pussig nick du har valgt, men... Har du luktet på blomstervann som er blitt stående for lenge i vase med visnende blomster? All forråtnelse lukter vel dårlig! De avdøde ligger på kjølerom til de begraves eller kremeres. Jeg har sett noen etter 8 dager, og det var ikke noe lukt i det rommet. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 pussig nick du har valgt, men... Har du luktet på blomstervann som er blitt stående for lenge i vase med visnende blomster? All forråtnelse lukter vel dårlig! De avdøde ligger på kjølerom til de begraves eller kremeres. Jeg har sett noen etter 8 dager, og det var ikke noe lukt i det rommet. Åja, sånn blomstervannlukt er nasty! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.