Gå til innhold

Hvorfor lukter det så vondt av lik?

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig på lik
Skrevet

Har hørt av patologer er liklukt er helt forferdelige greier. Har selv tatt farvel med min døde farmor og ikke merket noe da. Er det lik som har ligget og råtnet som de sikter til? Eller er det avfallstoffene hos et dødt menneske som lager mesteparten av lukten?. Noen som vet?

blitz1365380771
Skrevet

Det lukter råttent kjøtt! Og det lukter vondt det!!!!

Skrevet

Et hvilket som helst dødt dyr hvor innvollene ikke er fjernet vil lukte dårlig temmelig fort...

Skrevet

Ved et likskue er like preparert slik at det ikke lukter. Det hadde ikke vært særlig ok hvis man ikke hadde gjort det :-)

"............................."

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

pussig nick du har valgt, men...

Har du luktet på blomstervann som er blitt stående for lenge i vase med visnende blomster? All forråtnelse lukter vel dårlig! De avdøde ligger på kjølerom til de begraves eller kremeres. Jeg har sett noen etter 8 dager, og det var ikke noe lukt i det rommet.

Skrevet

pussig nick du har valgt, men...

Har du luktet på blomstervann som er blitt stående for lenge i vase med visnende blomster? All forråtnelse lukter vel dårlig! De avdøde ligger på kjølerom til de begraves eller kremeres. Jeg har sett noen etter 8 dager, og det var ikke noe lukt i det rommet.

Åja, sånn blomstervannlukt er nasty!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...