Gå til innhold

ferie

Gjest Vinteren

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren
Skrevet

Hei!

Tenker å reise et varmt sted like etter jul, men på hvilke steder er det varmt på sånne typisk "syden-reisemål"?

Gjest Vinteren
Skrevet

Anbefaler Thailand!!

Er ikke det litt dyrt? Jeg leter etter student vennlige priser (hvis det går an) og et varmt sted. Hvor kan jeg reise da (fremdeles til Thailand?) og hvilket flyselskap er billigst? Vil prøve å reise i begynnelsen av januar...

Skrevet

Er ikke det litt dyrt? Jeg leter etter student vennlige priser (hvis det går an) og et varmt sted. Hvor kan jeg reise da (fremdeles til Thailand?) og hvilket flyselskap er billigst? Vil prøve å reise i begynnelsen av januar...

Thailand er ikke billig, nei. Det eneste alternativet du har når det gjelder vanlige pakketurer, som som regel er de billigste, er vel Tenerife eller Grand Canaria. Her er det ok temperatur året rundt, men det er ikke nødvendigvis veldig varmt om nettene. Den ene gangen jeg var på Grand Canaria var jeg der i julen, og noen av nettene var rett og slett småkalde.

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...