Gå til innhold

Mozilla Firefox

Gjest litt frustrert nå...

Anbefalte innlegg

Gjest litt frustrert nå...
Skrevet

Har etter anbefalinger fra diverse nettaviser lastet ned denne nettleseren, og er for så vidt fornøyd med den, bortsett fra en ting. Scrollehjulet på musa funker ikke inne i nettleseren. Har letet på innstillinger, men får det ikke til å funke. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg funker scrolling, men bare for hele det hvite feltet, både listen over innlegg og selve innlegget. Man kan ikke scrolle separat i hvert av disse feltene, som man kan i andre nettlesere.

Jeg går ut fra at du har installert driver til musa og vært inne i kontrollpanelet og sjekket innstillingene på denne?

Skrevet

Ev. kan du jo teste ut Opera, den er jeg veldig fornøyd med. Men tester nå Firefox sjøl, siden det er så mye oppmerksomhet rundt denne for tiden.

Skrevet

Ev. kan du jo teste ut Opera, den er jeg veldig fornøyd med. Men tester nå Firefox sjøl, siden det er så mye oppmerksomhet rundt denne for tiden.

Er det verre å bruke moxilla på dol enn andre nettlesere?

Jeg synes nemlig det er helt håpløst her inne nå.

Skrevet

Hos meg funker scrolling, men bare for hele det hvite feltet, både listen over innlegg og selve innlegget. Man kan ikke scrolle separat i hvert av disse feltene, som man kan i andre nettlesere.

Jeg går ut fra at du har installert driver til musa og vært inne i kontrollpanelet og sjekket innstillingene på denne?

Har ikke testet dette selv, men kanskje det funker om du klikker i rammen du vil scrolle først?

Selv har jeg Opera og touchpad uten scrollefunksjon :)

Gjest fortsatt frustrert..
Skrevet

Har ikke testet dette selv, men kanskje det funker om du klikker i rammen du vil scrolle først?

Selv har jeg Opera og touchpad uten scrollefunksjon :)

Har prøvd det ja, men det hjelper ikke. Det rare er at scrollehjulet på tastaturet virker i denne nettleseren, men ikke musa. Den funker i andre nettlesere, så det er ikke noe galt med den.

Skrevet

Har prøvd det ja, men det hjelper ikke. Det rare er at scrollehjulet på tastaturet virker i denne nettleseren, men ikke musa. Den funker i andre nettlesere, så det er ikke noe galt med den.

Pussig..

Du får sende en bugrapport til https://bugzilla.mozilla.org/ - husk å ta med hvilken mus du har og helst hvilke drivere som er installert.

Skrevet

Jeg synes Opera funker bedre enn Firefox her inne.

Men med alt oppstyret rundt Firefox så prøver jeg å gi det en ny sjanse.

Mulig jeg blir å bytte litt mellom Opera og Firefox. Det viktigste er å kunne slippe Internet Explorer med alle sine sikkerhetshull mm.

Skrevet

Tar tilbake det jeg sa, nå har webbis'en fiksa det så det går å scrolle i trådlisten og innlegg separat også i Firefox.

Da er det bare knøttliten skrift i "skriv inn ditt svar"-feltet som gjenstår... :-) Men de fikser nok det også når jeg påpeker det.

:-)

Skrevet

Jeg synes Opera funker bedre enn Firefox her inne.

Men med alt oppstyret rundt Firefox så prøver jeg å gi det en ny sjanse.

Mulig jeg blir å bytte litt mellom Opera og Firefox. Det viktigste er å kunne slippe Internet Explorer med alle sine sikkerhetshull mm.

Men i dag har det forandret seg her inne. Det er blitt mye kortere rullefelt på 100 nyeste og nå kan man lese alt.

Skrevet

Tar tilbake det jeg sa, nå har webbis'en fiksa det så det går å scrolle i trådlisten og innlegg separat også i Firefox.

Da er det bare knøttliten skrift i "skriv inn ditt svar"-feltet som gjenstår... :-) Men de fikser nok det også når jeg påpeker det.

Jeg har innstilt på ganske stor tekst og jeg har ikke problemer med å lese noen steder.

Spør ikke meg hvordan det er gjort ;o)

Skrevet

Har hørt rykter om at Firefox har kopiert Opera sin "minimum font size"-innstilling, slik at det nå går an å stille inn hvor liten tekst du vil tillate. Men jeg aner ikke hvor innstillingen er, og kan ikke garantere at den faktisk eksisterer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...