Gjest vet noen noe mer nå eller? Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Er det noen her inne som vet om forholdene holder eller om de ha gått hver til sitt ? Det så unektelig skummelt ut for neste episode for enkelte av parene synes jeg.... 0 Siter
stromme Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Det vil jeg åsså vite ) Noen med inside information????? 0 Siter
Gjest værdaling Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Har hørt at Inga Berit har funnet seg en utenfor serien. De andre vet jeg ikke om. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/11/26/415756.html 0 Siter
Maiklive Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Har hørt at Inga Berit har funnet seg en utenfor serien. De andre vet jeg ikke om. nææææ e det sant??? Trudde at det med hu ville vare.. ho virket så stødig, men kanskje hun ikke ble forelska da.. kanskje det ble han kompissen fra samme bygda:) Han som var med i begynnelsen av serien., 0 Siter
stromme Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Har hørt at Inga Berit har funnet seg en utenfor serien. De andre vet jeg ikke om. Hmmmm....i nettavisen står det at hun og han krølltoppen har reist til Island i helga, betalt av et ukeblad. 0 Siter
Gjest værdaling Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hmmmm....i nettavisen står det at hun og han krølltoppen har reist til Island i helga, betalt av et ukeblad. Ja de reiste i går. Vet ikke om de kanskje har sagt ja til turen like etter at programmet var ferdig med opptakene Sånn at de var forpliktet til å dra? 0 Siter
Gjest værdaling Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 nææææ e det sant??? Trudde at det med hu ville vare.. ho virket så stødig, men kanskje hun ikke ble forelska da.. kanskje det ble han kompissen fra samme bygda:) Han som var med i begynnelsen av serien., Nei det ble visst ikke han heller. Han er trønder vet jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.