Gå til innhold

Glupe datahoder, trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe flatskjerm til pcen til samboeren min til jul, men har ikke så mye peiling...

Er det noen som har noe og anbefale?

Er noen av disse bra?

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no_NO_B/-/NOK/El_BrowseCatalog-Start;sid=FqdlniR_Z0hl3WXYA1GmfydbLwBrCubabkY=?CatalogCategoryID=oijD4Qjo%2e6gAAAD%2eqBHGhJB0&filename=productpage_text

Vi har en god datamaskin, men skjermen tar så mye plass...Og er det noe vi har lite av så er det plass ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke veldig greie på flatskjermer, men:

Kjøp for all del ikke en 14 tommer - det blir altfor lite. 17 tommer går an, men det er i minste laget det også. 19 tommer er bra, og de koster jo ikke så mye lenger. Så bør du passe deg for å betale ekstra for integrerte høytalere, ihvertfall hvis du har høyttalere fra før.

"............................"

Skrevet

Har ikke veldig greie på flatskjermer, men:

Kjøp for all del ikke en 14 tommer - det blir altfor lite. 17 tommer går an, men det er i minste laget det også. 19 tommer er bra, og de koster jo ikke så mye lenger. Så bør du passe deg for å betale ekstra for integrerte høytalere, ihvertfall hvis du har høyttalere fra før.

"............................"

Hadde tenkt på "17" eller "19"

Høytalere har jeg, og så er dataen koblet til høytalerene til stereoanlegget.

Da skal jeg passe på at det ikke følger med og koster ekstra.

Takk for tips :-)

Skrevet

Hadde tenkt på "17" eller "19"

Høytalere har jeg, og så er dataen koblet til høytalerene til stereoanlegget.

Da skal jeg passe på at det ikke følger med og koster ekstra.

Takk for tips :-)

Gå for en 19".

17" kan virke "stort nok" i begynnelsen, men jeg tror han vil bli vesentlig mer glad for en som er litt større.

Når det gjelder dette så betyr faktisk størrelsen en god del:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...