Gjest siddisdama Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Trenger tips om en skikkelig god frisør. jeg har langt hår og har ikke våget gjøre noe spesielt med det før nå...Og da vil jeg til en bra frisør. Men hvem? Har overhode ikke peil på hvem som sies være bra her... Noen råd? Jeg blåser i prisen! 0 Siter
Lucretia Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Venninna mi mener at Kick er veldig bra (har ikke vært der selv), men de er visst litt dyre (men det gjorde jo ikke noe sa du). Jeg pleide å gå til Camilla på Duo Hårstudio (på løkkeveien), og var veldig fornøyd med henne. Ei venninne av meg går også til henne, og er veldig fornøyd. Hvis du bet merke i det jeg skrev om at jeg PLEIDE å gå, og VAR fornøyd, mener jeg bare at jeg ikke lenger har råd til å gå til frisør, og farger hår selv, mens jeg blir klippet av søstera mi Ikke fordi jeg har byttet frisør. 0 Siter
karisma Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Modern Design på Kvadrat eller i Torgterrassen. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Modern design på Kvadrat!!!! Spør etter Tonje. Hun er kjempe flink!!!! 0 Siter
Gjest hårfint Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Janne som holder til i en liten salong ca. vis à vis oljemuseet...husker ikke hva salongen heter, men hun som driver den heter Janne og er veldig flink. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.