kyrillo Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Sakset fra VG nett i dag: "Til dere som ikke har skaffet dere gmail enda, så kan dere enkelt oppgradere Hotmail til 250 Mb gratis. Gå inn på alternativer, endre hjemland til USA. Sett inn stat og postnummer (jeg brukte California og 90210 :-)) Vent et par dager, så har hotmail endret kontoen din. Dette gjelder så vidt jeg vet bare USA kontoer, men skal etter sigende komme til Norge også i løpet av neste år". he he he Hilsen [email protected] og den adressa har jeg hatt like lenge som jeg har hengt rundt her på dol.. 0 Siter
Lucretia Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Venter i spenning Har fixet det nå, så det står 90210 på meg også! 250 er jo luxus i forhold til de 2 jeg har nå. Er lei av å måtte slette nesten alle mailer med store bilder i og sånn. 0 Siter
noami Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Venter i spenning Har fixet det nå, så det står 90210 på meg også! 250 er jo luxus i forhold til de 2 jeg har nå. Er lei av å måtte slette nesten alle mailer med store bilder i og sånn. Eller skaff dere gmail (google sin) - 1gb + spamfilter etc etc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.