Gå til innhold

250MB gratis hotmail :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sakset fra VG nett i dag:

"Til dere som ikke har skaffet dere gmail enda, så kan dere enkelt oppgradere Hotmail til 250 Mb gratis. Gå inn på alternativer, endre hjemland til USA. Sett inn stat og postnummer (jeg brukte California og 90210 :-)) Vent et par dager, så har hotmail endret kontoen din. Dette gjelder så vidt jeg vet bare USA kontoer, men skal etter sigende komme til Norge også i løpet av neste år".

he he he

Hilsen [email protected]

og den adressa har jeg hatt like lenge som jeg har hengt rundt her på dol..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter i spenning :) Har fixet det nå, så det står 90210 på meg også!

250 er jo luxus i forhold til de 2 jeg har nå. Er lei av å måtte slette nesten alle mailer med store bilder i og sånn.

Skrevet

Venter i spenning :) Har fixet det nå, så det står 90210 på meg også!

250 er jo luxus i forhold til de 2 jeg har nå. Er lei av å måtte slette nesten alle mailer med store bilder i og sånn.

Eller skaff dere gmail (google sin) - 1gb + spamfilter etc etc :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...