Gjest snart jobbsøker Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jeg er sykepleier men er så lei helsevesen. Nå er jeg for tiden hjemme med et spebarn. Tenker en del på hva for jobber jeg skal søke på etterhvert. Jeg har et godt lag med barn men har ingen erfaring med barn bortsett fra mine egne to. Hvor lett/vanskelig tror dere det vil være for meg å få jobb som barnehageassistent i Oslo eller Lørenskog? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Tror ikke det skulle være så vanskelig. Vet om mange som kommer rett fra vgs å tar seg et år i bhg feks. Er nok enda større sjanse i Oslo. Å arbeide i bhg er en herlig jobb. Anbefales på det sterkeste. Lykke til 0 Siter
noami Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 ville tro det, virker iallefall rimelig greit å få innpass som vikar (ta en ringerunde og meld deg "ledig") - må ha plettflitt vandelsattest forresten, tror de trenger å se vandelen din før evt jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.