Gå til innhold

Vin til alle/ kake til avholds...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar gjerne imot ei flaske vin jeg (:

Er gressenke denne uka og forrige uke så det passer utmerket å få en oppmuntring nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seff til deg også, babette :)

hvorfor skulle ikke du også få?

Fordi jeg er ei drittbikkje.

Skrevet

Det ble cola isteden ;o)

Her ble det vin. Veldig god og billig. San Marzano, Italiensk.

Skrevet

Her ble det vin. Veldig god og billig. San Marzano, Italiensk.

Jeg liker ikke alkohol når jeg er alene. Jeg føler meg litt deppa og ensom hvis jeg drikker for meg selv.

Skrevet

Jeg liker ikke alkohol når jeg er alene. Jeg føler meg litt deppa og ensom hvis jeg drikker for meg selv.

Det skjønner jeg, men jeg er ikke alene :).

Skrevet

Det skjønner jeg, men jeg er ikke alene :).

Da stiller saken seg helt annerledes.

Skrevet

Da stiller saken seg helt annerledes.

Er det jeg som holder på å tippe over for alvor, eller er det opptil flere innlegg her i kveld med oppkonstruerte problemstillinger og folk som svarer og kommenterer egne innlegg?

Svar meg, du som er klarsynt.

Jeg tror jeg får gå over til kun å lese innlegg fra "kvalitetssikrede", dvs. kjente nick

Skrevet

Er det jeg som holder på å tippe over for alvor, eller er det opptil flere innlegg her i kveld med oppkonstruerte problemstillinger og folk som svarer og kommenterer egne innlegg?

Jeg tror jeg får gå over til kun å lese innlegg fra "kvalitetssikrede", dvs. kjente nick

Jeg har sett på tv i kveld, men jeg har reagert på et par innlegg men tror ikke den berømte er her inne i kveld. Sikkert bare noen som er sure og slenger med leppa, anonymt.

Skrevet

Forresten så har jeg ikke spydd i fylla siden jeg var 25 og kebabsjappa frekventerer jeg alltid når jeg har vært på byen ;o)

Så jeg er nok et forferdelig kvinnemenneske.

Skrevet

Jeg har sett på tv i kveld, men jeg har reagert på et par innlegg men tror ikke den berømte er her inne i kveld. Sikkert bare noen som er sure og slenger med leppa, anonymt.

Nei, jeg sikter ikke til noen av provokatørene, og innleggene er ikke ubehagelige eller noe. Virker heller som om de kjeder seg eller vil ha oppmerksomhet.

Skrevet

Nei, jeg sikter ikke til noen av provokatørene, og innleggene er ikke ubehagelige eller noe. Virker heller som om de kjeder seg eller vil ha oppmerksomhet.

Hopper over dem, tror jeg. Eller så slenger jeg litt med leppa jeg også.

Skrevet

Forresten så har jeg ikke spydd i fylla siden jeg var 25 og kebabsjappa frekventerer jeg alltid når jeg har vært på byen ;o)

Så jeg er nok et forferdelig kvinnemenneske.

Ikke snakk om å spy i fylla, det er bare jævlig. Jeg har heller ikke gjort det på mange år. Har et uklart minne om en gang jeg drakk hjemmebrent for første og siste gang.

Quoth the raven: Nevermore!

Vet du hvor og hvem dette sitatet er hentet fra?

Skrevet

så snill du er :)

kan jeg få et glass vin OG et stykke av HVER kake?

*dådyrblikk*

Skrevet

Ikke snakk om å spy i fylla, det er bare jævlig. Jeg har heller ikke gjort det på mange år. Har et uklart minne om en gang jeg drakk hjemmebrent for første og siste gang.

Quoth the raven: Nevermore!

Vet du hvor og hvem dette sitatet er hentet fra?

Nei, så belest er jeg ikke :o)

Skrevet

så snill du er :)

kan jeg få et glass vin OG et stykke av HVER kake?

*dådyrblikk*

Tuuusen takk! Jeg tar med stor glede imot en flaske vin fra deg (rød - ikke sant?).

Og den første skålen går selvsagt til deg.

Skrevet

Tuuusen takk! Jeg tar med stor glede imot en flaske vin fra deg (rød - ikke sant?).

Og den første skålen går selvsagt til deg.

Og så kom jeg litt skjevt inn, da. Håper både thinkerbell og engelen tilgir.

Ble bare så kjempestressa på å ta imot ...

:o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

*LOL*

:)

Skrevet

hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...