stromme Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jeg har planer om å lage konfekt, men trenger sånne bittesmå former står det i oppskriften. Slike muffinsformer bare mye mindre, og gjerne i metallpapir. Men det hadde de ikke på matbutikken.....hvor får man kjøpt det da???? 0 Siter
noami Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hei, fikk 20 små metallformer (engangs) til konfekt for 28kr...dyrt mao, så siifra om du finner noen som har billigere (dette var på ICA) 0 Siter
Orio Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Pleier å kjøpe det på Claes Ohlson. De er av papir, men mye billigere enn de av metall. Bruk to-tre oppi hverandre hvis du trenger å ha dem stivere, f.eks hvis du heller flytende masse oppi. 0 Siter
monsina Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jeg så sånne på min matbutikk forleden (Joker). Sånne fargerike søte små aluminiumsformer som man har issjokolade i. Forøvrig har jeg allerede hatt i meg årets rasjon av ferdigkjøpt issjokolade i dag... *kvalm* Det gjelder å stoppe i tide :> 0 Siter
Lucretia Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 De hadde på Meny på Oslo city på tirsdag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.