Gå til innhold

Kan jeg blokkere folk fra min MSN liste uten at de vet at de er blokkert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå testet jeg litt, og fant ut at hvis jeg åpner et vindu for å prate med en person, så kan jeg samtidig sette min status som "borte". Hvis jeg skriver "frakoblet", blir alle vinduer lukket. Men "borte" går bra.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

ja du kan blokkere noen, da ser det ut for dem som du ikke er pålogget.

Hvis du derimot sletter dem fra lista di, kan de se det. Og bli fornærmet..

Eneste måten de kan finne det ut er om de kjenner noen andre som har deg på listen, som da kan se deg online samtidig som de ser deg offline.

Men de du blokkerer ser deg bare som offline. Jeg har noen bekjente som jeg har blokkert, og jeg tar vekk blokkeringa innimellom, prater i 5 minutter, sier jeg må gå og setter på blokkeringa igjen. Bare sånn for å holde kontakten uten å måtte prate med vedkommende 5 timer hver kveld.

Nå testet jeg litt, og fant ut at hvis jeg åpner et vindu for å prate med en person, så kan jeg samtidig sette min status som "borte". Hvis jeg skriver "frakoblet", blir alle vinduer lukket. Men "borte" går bra.

"Hvis jeg skriver "frakoblet", blir alle vinduer lukket. Men "borte" går bra."

Logisk nok, iom, at "frakoblet" betyr at du logger deg av MS nettverket :-)

".........................."

Vanligvis, så kan de ikke se om du blokkerer dem. Hvis de ikke har dette programmet da:

http://www.messengerdiscovery.com/

Med dette programmet kan jeg til og med se om du legger MSN-vinduet ned på oppgavelinja hvis du prater med meg.

Et nyttig lite program med mange funksjoner.

Annonse

Vanligvis, så kan de ikke se om du blokkerer dem. Hvis de ikke har dette programmet da:

Med dette programmet kan jeg til og med se om du legger MSN-vinduet ned på oppgavelinja hvis du prater med meg.

er det snikeprogrammet ditt safe? Ikke noe problemer med å ha det installert?

:)

Gjest obs villedende program

Yeah, sure!!. Takk skal du faen meg ha!. Nå kommer jeg ikke inn på min egen konto engang.

Ass!

Tror hun mente "Vis som frakoblet"

Jeg mente "vis som frakoblet". :)

Annonse

Jeg har ikke hatt noe problem med det programmet, alt funker som det skal hos meg.

vel, jeg opplevde det samme som h*n med nicket "obs villedende program".

Så jeg ga f, og avinstallerte det. Og da låste maskinen min seg totalt, noe som bare har hendt én eneste gang før. Trenger jo ikke d det prog'et uansett. Så samme kan det være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...