stromme Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 For de som var med på tråden lengre ned her: Jeg har i dag funnet små metalliske konfektformer. Det var gule, røde, blå og grønne i 20 pakningen, og den kostet kun 12.90 ))))) Kjøpte meg opp et lite lager jeg sånn at jeg slipper å fly sånn og lete til neste år ;o) Og ja........jeg fant dem på Spar Supermarked (Sarpsborg). 0 Siter
tiliti Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Har du noen gode konfektoppskrifter å dele da? :-) 0 Siter
stromme Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Har du noen gode konfektoppskrifter å dele da? :-) Cappuchionopraliner 150 gr mørk sjokolade 3/4 dl kremfløte 2 ss sterk, kald kaffe Pynt 50 g hvit sjokolade kakao Bryt sjokoladen i biter. Varm opp fløten i en kjele og legg sjokoladen nedi til den smelter. Tilsett kaffen og rør om. Hell massen i små former og sett dem på et kaldt sted for å stivne. Smelt den hvite sjokoladen og legg en dæsj på toppen av hver pralin. Dryss på litt kakao til slutt. 0 Siter
noami Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Wow, halvparten av på ICA butikken min skal sjekk spar butikken i løpet av uken jeg, takk 0 Siter
noami Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Har du noen gode konfektoppskrifter å dele da? :-) Jeg har en kjempegod en og; fant den hos www.dansukker.com - sjekk ut oppskrifter - godteri: har så langt bare prøvd bringerbærtrøfler, men mm så nydelig! Selv min mann som ikke liker mørk sjokolade elsket denne Ingredienser 250 g mørk sjokolade 125 g bringebær 1/2 dl bringebærsaft, konsentrert 1 dl kremfløte 3 ss sukker Hakk sjokoladen i små biter. Bland bringebær, saft, fløte og sukker i en gryte og la det småkoke i 15 minutter. Sil blandingen og la den koke inn uten lokk til det er 1/2 dl væske tilbake. Tilsett sjokoladebiter og rør til sjokoladen er smeltet. Ta gryten av varmen og la den bli litt avkjølt. Fordel massen i små papirformer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.