Gå til innhold

Muhktar på Magasinet Tv2 i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål fra journalist:

Hva er det verste? å lage en slik film som Van Gogh, eller å ta livet av ham?

Muhktar (etter en liten pause): Det vet jeg ikke. Det får Gud bestemme.

-------------------

Så venter vi bare på at DOLs forlengede arm av ekstrem-islam skal dukke opp å omtolke, omskrive, skylde på språkforvirring eller på samer.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

81

• Dorthe

12

• Goliath

10

• Grip

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er alltid morsomt å observere at du er så totalt kunnskapsløs at du ikke vet forskjellen mellom en ateist og en teist.

Vedr. det du skrev om Muhktar:

Jeg foreslår du spør Sæle (redaktøren i Idag) hva som er verst - å bryte Guds lover eller å bryte menneskenes lover.

Og svaret du få er nettopp årsaken til at jeg er ateist.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvorfor skulle slikt nazi-preik være min hjemmeside?

Med vennlig hilsen

Klarte jeg å erte deg nå? Skål foresten:-)

Skrevet

Det er alltid morsomt å observere at du er så totalt kunnskapsløs at du ikke vet forskjellen mellom en ateist og en teist.

Vedr. det du skrev om Muhktar:

Jeg foreslår du spør Sæle (redaktøren i Idag) hva som er verst - å bryte Guds lover eller å bryte menneskenes lover.

Og svaret du få er nettopp årsaken til at jeg er ateist.

Hvilken merkelapp du klister på deg selv er naturligvis uten interesse.

Du har alt selv dokumentert i en diskusjon med Flisa at du er på DOL for å bekjempe onde personer her. Helt og holdent likt det Sæle og Muhktar begrunner SIN fanatisme med.

Skrevet

http://www.honestreporting.com/articles/45884734/reports/The_Photo_that_Started_it_All.asp

Eller denne:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3246330.stm

Den siste må vel ete sør som syre, for han har jo slik en klokkertro på «apartheidstaten», at noe slikt som fredelig sameksistens er utenkelig.

Åssen skal det gå me'n når virkeligheta henter'n igjen?

Kan du fortelle meg hvordan linken fra BBC er "imot" noe jeg har påstått/skrevet?

Ikke det?

Altså, bare løgn fra din side igjen.

Skrevet

Hvilken merkelapp du klister på deg selv er naturligvis uten interesse.

Du har alt selv dokumentert i en diskusjon med Flisa at du er på DOL for å bekjempe onde personer her. Helt og holdent likt det Sæle og Muhktar begrunner SIN fanatisme med.

Din fanatisme, Morsk, går både Sæle og Muhktars en høy gang. Det skal du ha.

Skrevet

Klarte jeg å erte deg nå? Skål foresten:-)

Hei,

Erte? Nei, jeg var bare interessert i årsaken til forvirringen! :-)

Det finnes en del mennesker her som ikke evner å ha to tanker i hodet samtidig.

For eksempel, at man er ateist (og ikke liker noen religion), samtidig som man er imot trakassering av uskyldige (enten de er religiøse eller ei).

*skål*

Med vennlig hilsen

Skrevet

http://www.honestreporting.com/articles/45884734/reports/The_Photo_that_Started_it_All.asp

Eller denne:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3246330.stm

Den siste må vel ete sør som syre, for han har jo slik en klokkertro på «apartheidstaten», at noe slikt som fredelig sameksistens er utenkelig.

Åssen skal det gå me'n når virkeligheta henter'n igjen?

Jeg har selv vært i Israel og bevitnet hvordan arabisk ungdom helt uten fare kunne reise ut til kysten for å bade og sole seg.

Likeså hvordan israelregisterte biler automatisk pepres med stein hvis de forviller seg inn i galt område av Jeusalem, for ikke å snakke om vestbredden.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hei,

Erte? Nei, jeg var bare interessert i årsaken til forvirringen! :-)

Det finnes en del mennesker her som ikke evner å ha to tanker i hodet samtidig.

For eksempel, at man er ateist (og ikke liker noen religion), samtidig som man er imot trakassering av uskyldige (enten de er religiøse eller ei).

*skål*

Med vennlig hilsen

hmm, kunne den være til meg(?):-)

Skrevet

Din fanatisme, Morsk, går både Sæle og Muhktars en høy gang. Det skal du ha.

Inndelingen ond/god uten nyanser eller gråtoner, er noe som kjennetegner flere religioner.

Du har tydligvis funnet opp en ny religion for deg selv, men det er ikke vanskelig for andre å se slektskapet til de du angivelig tar avstand fra.

Skrevet

Jeg har selv vært i Israel og bevitnet hvordan arabisk ungdom helt uten fare kunne reise ut til kysten for å bade og sole seg.

Likeså hvordan israelregisterte biler automatisk pepres med stein hvis de forviller seg inn i galt område av Jeusalem, for ikke å snakke om vestbredden.

...at Arafats arvtager virkelig tar opp arven etter sin terrorist-mentor:

http://www.israelnationalnews.com/news.php3?id=72532

Så spørsmålet melder seg igjen, ikke sant; hva fanken skal palestinera med en egen stat hvis alle skal repatrieres til Israel?

Men prøv å få han derre stabukken til å diskutere eller forklare det. Personlig gidder jeg ikke engang svare'n.

Skrevet

Ja, på samme måte som tyskerene var upopulære i Norge etter krigen. Israel okkuperer og terroriserer andre folks landområder ulovlig. Ikke så merkelig at folk ikke liker det.

Og ja, selvsagt er det beklagelig at palestinerene noen ganger synker ned til israelsk nivå.

Skrevet

Inndelingen ond/god uten nyanser eller gråtoner, er noe som kjennetegner flere religioner.

Du har tydligvis funnet opp en ny religion for deg selv, men det er ikke vanskelig for andre å se slektskapet til de du angivelig tar avstand fra.

Du virker forvirret - Muhktar, Sæle og du er alle reaksjonære - dere er prikk-like.

Skrevet

hmm, kunne den være til meg(?):-)

Hei,

Nei, jeg håper da du er mer intelligent enn som så! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, på samme måte som tyskerene var upopulære i Norge etter krigen. Israel okkuperer og terroriserer andre folks landområder ulovlig. Ikke så merkelig at folk ikke liker det.

Og ja, selvsagt er det beklagelig at palestinerene noen ganger synker ned til israelsk nivå.

Meg bekjent løp ikke nordmenn rundt å kastet stein etter tyske soldatfruer og barna deres.

Men det er mulig at du har hørt mange slike fantasihistorier, siden du drar en slik paralell.

Skrevet

Du virker forvirret - Muhktar, Sæle og du er alle reaksjonære - dere er prikk-like.

Ingen av dem når deg til anklene hva vedgår demonisering og 24/7-trakkasering av sine meningsmotstandere.

Skrevet

Meg bekjent løp ikke nordmenn rundt å kastet stein etter tyske soldatfruer og barna deres.

Men det er mulig at du har hørt mange slike fantasihistorier, siden du drar en slik paralell.

Så okkuperte heller ikke tyskerene Norge i årtier. Og du så jo selv hvordan "tysker-ungene" ble behandlet.

Det var få tårer å spore i Norge da Dresden ble bombet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...