Gå til innhold

Muhktar på Magasinet Tv2 i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av dem når deg til anklene hva vedgår demonisering og 24/7-trakkasering av sine meningsmotstandere.

I den grad jeg "trakasserer" noen, så gjør jeg det ihvertfall direkte til deg, og de andre medlemmene av Den Brune Berme.

Du trakasserer helt uskyldige mennesker.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

81

• Dorthe

12

• Goliath

10

• Grip

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så okkuperte heller ikke tyskerene Norge i årtier. Og du så jo selv hvordan "tysker-ungene" ble behandlet.

Det var få tårer å spore i Norge da Dresden ble bombet.

Jeg registerer ay du drar paralellen din tilbake.

Overraskende at du i det hele tatt evnet å se ditt eget idioti.

La det bli en vane.

Skrevet

I den grad jeg "trakasserer" noen, så gjør jeg det ihvertfall direkte til deg, og de andre medlemmene av Den Brune Berme.

Du trakasserer helt uskyldige mennesker.

Ja, selvsagt er Muhktar helt uskyldig i hva han sier.

Han er jo bare født i Norge, snakker flytende norsk, har høy utdanning og er akademiker.

Skulle bare mangle om han da ikke skal få si de mest hårreisene ting uten reaksjon.

----------------------

Dust!

Skrevet

Han er jo bare født i Norge, snakker flytende norsk, har høy utdanning og er akademiker.

Skulle bare mangle om han da ikke skal få si de mest hårreisene ting uten reaksjon.

----------------------

Dust!

Bare et lite innspill. Hvorfor snakker han med pakistansk aksent hvis han er født i Norge? Kona hans snakket jo helt flytende.

Skrevet

Jeg registerer ay du drar paralellen din tilbake.

Overraskende at du i det hele tatt evnet å se ditt eget idioti.

La det bli en vane.

Jeg har ikke trukket noe tilbake - tvertimot.

Men ikke la virkeligheten trenge seg inn til deg, Morsk. Fortsett med å leve i fantasiverdenen din.

Skrevet

----------------------

Dust!

Jeg snakker ikke om Muhktar. Han er tvillingen din.

Skrevet

Jeg har ikke trukket noe tilbake - tvertimot.

Men ikke la virkeligheten trenge seg inn til deg, Morsk. Fortsett med å leve i fantasiverdenen din.

Røyka sokka dine nå igjen?

Les påny, og se selv hvordan du bortfoklarer forskjellen på måten nordmenn oppførte seg mot okkupantenes koner og barn på kontra palestinerne, etter at du først hadde dratt en usaklig paralell mellom dem.

Du argumenterer som en dass, og det er årsaken til at du evig må foreta den type "oppretting" og kooreksjon.

Skrevet

Jeg snakker ikke om Muhktar. Han er tvillingen din.

Nei Gud vet hva du vrøvler om. Det er ihverfall ham tråden dreier seg om.

Skrevet

Bare et lite innspill. Hvorfor snakker han med pakistansk aksent hvis han er født i Norge? Kona hans snakket jo helt flytende.

Disse miljøene utvikler sin egen dialekt i den grad de gidder lære seg norsk.

Skrevet

Disse miljøene utvikler sin egen dialekt i den grad de gidder lære seg norsk.

Jeg trodde faktisk han hadde kommet hit som voksen jeg med den dialekten. Han snakker jo dårligere norsk enn gutta i gata her jo som er annen og tredje generasjonspakistanere

Skrevet

Jeg trodde faktisk han hadde kommet hit som voksen jeg med den dialekten. Han snakker jo dårligere norsk enn gutta i gata her jo som er annen og tredje generasjonspakistanere

For å kunne praktsiere permanent som lege kreves at man består den såkalte "bergenstesten" som er en eksamen i norsk på gymnasnivå.

At han ikke ønsker å legge om til rent norsk forundrer vel ikke særlig mye med tanke på det hat til norske og vestlige verdier, som den fyren ved flere anledninger har blottlagt for åpent kamera.

Skrevet

For å kunne praktsiere permanent som lege kreves at man består den såkalte "bergenstesten" som er en eksamen i norsk på gymnasnivå.

At han ikke ønsker å legge om til rent norsk forundrer vel ikke særlig mye med tanke på det hat til norske og vestlige verdier, som den fyren ved flere anledninger har blottlagt for åpent kamera.

Jeg fatter ikke hvorfor de ikke forstår at den dialekta er helt hårreisende når man er annen eller tredjegenerasjons innvandrer. At 18-år gamle halvgangstere snakker slik er en ting men han som er talsmann for muslimsk råd hadde gitt et mye bedre inntrykk dersom han snakket skikkelig.

Skrevet

Røyka sokka dine nå igjen?

Les påny, og se selv hvordan du bortfoklarer forskjellen på måten nordmenn oppførte seg mot okkupantenes koner og barn på kontra palestinerne, etter at du først hadde dratt en usaklig paralell mellom dem.

Du argumenterer som en dass, og det er årsaken til at du evig må foreta den type "oppretting" og kooreksjon.

Jeg har verken korrigert eller noe lignende. Det er intet behov.

Skrevet

Jeg har verken korrigert eller noe lignende. Det er intet behov.

Spiller ingen rolle at du ikke kan lese din egen skrift, all den tid andre kan.

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor de ikke forstår at den dialekta er helt hårreisende når man er annen eller tredjegenerasjons innvandrer. At 18-år gamle halvgangstere snakker slik er en ting men han som er talsmann for muslimsk råd hadde gitt et mye bedre inntrykk dersom han snakket skikkelig.

Hei,

Han er kanskje ikke så opptatt av hvilket inntrykk han gir, på samme måte som f. eks. Hagen ikke bryr seg så veldig om hva muslimer måtte mene om ham.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Spiller ingen rolle at du ikke kan lese din egen skrift, all den tid andre kan.

De andre kan forhåpentligvis. Det er åpenbart du som sliter.

Skrevet

Sant som det er sagt, men med de "verdier" han legger for dagen, er det antagelig begrenset hvor mange norske venner og bekjente han har eller har hatt.

Skrevet

Sant som det er sagt, men med de "verdier" han legger for dagen, er det antagelig begrenset hvor mange norske venner og bekjente han har eller har hatt.

Hvis han er født her og har norsk statsborgerskap er han like "norsk" som deg.

Skrevet

Hei,

Han er kanskje ikke så opptatt av hvilket inntrykk han gir, på samme måte som f. eks. Hagen ikke bryr seg så veldig om hva muslimer måtte mene om ham.

Med vennlig hilsen

Sitat: Han er kanskje ikke så opptatt av hvilket inntrykk han gir.

Nei, det skal være sikkert! Selv om det også blandt nordmenn tydligvis finnes et og annet utskudd som sitter og taster tusenvis av tastetrykk for å forsvare ham.

Skrevet

Hvis han er født her og har norsk statsborgerskap er han like "norsk" som deg.

Den drittstøvelen har like lite med Norge å gjøre som en dritt på en pizza.

Hvilket emblem passet hans har kun interresant for diktaturtilhengere av ditt kaliber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...