Gå til innhold

Muhktar på Magasinet Tv2 i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke med dødsstraff slik din fanatiske venn Muhktar foreskriver, og som du fortvilet bortforklarer.

Muhktar er jo vennen din - det er dere som er imot ytringsfrihet, velferdsstaten, sosialdemokrati, osv.

Dere er som tvillinger.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

81

• Dorthe

12

• Goliath

10

• Grip

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

1) fra 1,5% (etter 30 år) til 50% er paranoid hysteri som kun du kan tro på. Bortsett fra at kun et like mindretall av muslimer er for Sharia.

2) Om så var, så kalles det demokrati, men det tror du jo ikke på.

Dine evinelige falsifiserte tall for hvor mange muslimer det er i Ytre Rendal og Indre Grong eller på Hitra har svært liten interresse her.

Tragisk at du har falt ned på det nivå at du aksepterer bestialske henrettesler i demokratiets navn, men det overrasker vel egentlig ingen at ditt tidligere preik mot dødsstraff også bare var en av dine vanlige løgner.

Skrevet

Hvor har jeg "talt varmt"

for å frata folk ytringsfriheten?

Ikke det?

Igjen er du avslørt i løgn.

Du har flere ganger talt varmt for en langt mer ekstrem tolkning av str.§135a, som erv en av de mest kontroversielle lover vi har i landet pr.idag i frohold til ytringsfriheten.

Dobbelmoralen tyter ut av det du har av kroppsdeler, inkludert skrivefingrene og antagkelig også ræva.

Skrevet

Muhktar er jo vennen din - det er dere som er imot ytringsfrihet, velferdsstaten, sosialdemokrati, osv.

Dere er som tvillinger.

Jeg er overbevist om at de fleste fikk med seg hven som startet en egen tråd om en folksint same, for å dra fokus vekk fra Muhktars vanvittige uttalelser.

Er du betalt med dop fra legekofferten hans for dette?

Skrevet

Tvertimot - jeg har kunnet påpeke at du og andre fundamentalister deler argumenter og "verdier".

Det eneste "pek" det går an å registrere her er din vanlige nesepeking av den siviliserte verdens ideer og idealer til fordel for Sharia og annet som hører fjerne tidsaldere til.

Skrevet

Meg bekjent løp ikke nordmenn rundt å kastet stein etter tyske soldatfruer og barna deres.

Men det er mulig at du har hørt mange slike fantasihistorier, siden du drar en slik paralell.

...sannsynlig når signaturen sør skriver, « palestinere noen ganger synker ned på israelsk nivå».

Rundt 30.000 terroranslag mot Israel med 1000 drepte og mer enn 6000 skadde siden siste «intifadaen» startet og frem til dags dato, indikerer vel at det dreier seg om noe langt mer enn hva signaturen sør prøver å bagatellisere?

Kanskje vi heller burde drive ren informasjon fremfor å «forsvare oss» mot sørs hverdags-psykopati? Endeløse tråder med svar på sørs fire linjer med personangrep synes ikke å ha noen fremtid i seg.

Forøvrig har han jo innrømmet klart at han kun trakasserer og sjikanerer deg, Grip og meg, og refererer til oss som «Den Brune Bermen» (sic). At moderator lar slikt stå sier jo litt om hvilke forhold vi debatterer under, og hvem som legger premissene.

Skrevet

...sannsynlig når signaturen sør skriver, « palestinere noen ganger synker ned på israelsk nivå».

Rundt 30.000 terroranslag mot Israel med 1000 drepte og mer enn 6000 skadde siden siste «intifadaen» startet og frem til dags dato, indikerer vel at det dreier seg om noe langt mer enn hva signaturen sør prøver å bagatellisere?

Kanskje vi heller burde drive ren informasjon fremfor å «forsvare oss» mot sørs hverdags-psykopati? Endeløse tråder med svar på sørs fire linjer med personangrep synes ikke å ha noen fremtid i seg.

Forøvrig har han jo innrømmet klart at han kun trakasserer og sjikanerer deg, Grip og meg, og refererer til oss som «Den Brune Bermen» (sic). At moderator lar slikt stå sier jo litt om hvilke forhold vi debatterer under, og hvem som legger premissene.

Jeg syns han oppklarete mye da han skrev til din kone at han var her for å bekjempe onde mennesker i en av trådene han sjikanerte Grip.

Det viser til fulle at vi har å gjøre men en dypt troende religiøs fundamentalist, som får seg til å inndele menneskeheten i slike båser.

At fyren selv stadig klistrer på seg andre mer humanistisk orienterte merkelapper, fremstår vel egentlig bare latterlig for de som følger med her.

Skrevet

Du skriver: "1000 drepte"

Mens Israel har drept ca 6000, gjerne ved å bruke jagerfly til å bombe boligområder, i tillegg til å okkupere landet ulovlig.

Skrevet

Du har flere ganger talt varmt for en langt mer ekstrem tolkning av str.§135a, som erv en av de mest kontroversielle lover vi har i landet pr.idag i frohold til ytringsfriheten.

Dobbelmoralen tyter ut av det du har av kroppsdeler, inkludert skrivefingrene og antagkelig også ræva.

Endelig fikk vi innrømmelsen fra deg. Takk.

Skrevet

Dine evinelige falsifiserte tall for hvor mange muslimer det er i Ytre Rendal og Indre Grong eller på Hitra har svært liten interresse her.

Tragisk at du har falt ned på det nivå at du aksepterer bestialske henrettesler i demokratiets navn, men det overrasker vel egentlig ingen at ditt tidligere preik mot dødsstraff også bare var en av dine vanlige løgner.

Jeg har ikke akseptert noen henrettelser.

At du og Hitler har fantasitall for muslimer og jøder får dere ta på egen regning.

Skrevet

Det eneste "pek" det går an å registrere her er din vanlige nesepeking av den siviliserte verdens ideer og idealer til fordel for Sharia og annet som hører fjerne tidsaldere til.

Og igjen viser du jo bare at du er tom for argumenter, ved å tillegge andre dine egne skrullete idéer.

Skrevet

Endelig fikk vi innrømmelsen fra deg. Takk.

?????

Har du allerde tatt noe av dopet fra Muhktars legekoffert?

Skrevet

Jeg er overbevist om at de fleste fikk med seg hven som startet en egen tråd om en folksint same, for å dra fokus vekk fra Muhktars vanvittige uttalelser.

Er du betalt med dop fra legekofferten hans for dette?

Igjen viser du så klart og tydelig at du ikke har ett eneste seriøst argument.

Skrevet

?????

Har du allerde tatt noe av dopet fra Muhktars legekoffert?

Forsett gjerne, Morsk - slik at alle kan se hvor "tom" du er.

Ytringsfriheten i grunnloven er begrenset av andre paragrafer i straffeloven. Det var tydeligvis nytt for deg.

Skrevet

Jeg har ikke akseptert noen henrettelser.

At du og Hitler har fantasitall for muslimer og jøder får dere ta på egen regning.

Herregud! Du skriver jo selv at dersom et flerall ønsker Sharia, så er det bare demokratiet som har talt!

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2353617

Tydligere kan du ikke få sagt at du aksepterer bestilaske straffemetoder og drap bare et flertall ønsker seg det.

Skrevet

Forsett gjerne, Morsk - slik at alle kan se hvor "tom" du er.

Ytringsfriheten i grunnloven er begrenset av andre paragrafer i straffeloven. Det var tydeligvis nytt for deg.

Det er noe alle vet. Liksom alle som har fulgt med deg vet at du ønsker å begrense den i langt større grad.

Skrevet

Og igjen viser du jo bare at du er tom for argumenter, ved å tillegge andre dine egne skrullete idéer.

Fint at du inrømmer at de ideer jeg har dokumnentert at du har er skrullete.

Fortsett slik, og det øynes håp for deg.

Skrevet

Herregud! Du skriver jo selv at dersom et flerall ønsker Sharia, så er det bare demokratiet som har talt!

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2353617

Tydligere kan du ikke få sagt at du aksepterer bestilaske straffemetoder og drap bare et flertall ønsker seg det.

Du skriver: "Herregud! Du skriver jo selv at dersom et flerall ønsker Sharia, så er det bare demokratiet som har talt!"

Det er korrekt, og er nær definisjonen av et demokrati.

Det betyr ikke at jeg er enig i beslutninger, selv om de er demokratisk vedtatt.

Ble det for komplisert for deg?

Skrevet

Igjen viser du så klart og tydelig at du ikke har ett eneste seriøst argument.

Hvis det ikke er snakk om dop eller andre (i dine øyne) goder eller fordeler, hva får deg da til å sitte slik?

Skrevet

Det er noe alle vet. Liksom alle som har fulgt med deg vet at du ønsker å begrense den i langt større grad.

Ja, jeg mener at §135 tolkes for "løst", fordi det lar folk som deg utbassunere dine antisemittiske holdninger og trakassere uskyldige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...