Gå til innhold

Muhktar på Magasinet Tv2 i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriver: "Ikke verst å se at du så svart på hvitt ønsker å kneble ytringsfriheten, og å gå god for Sharia i demokratiets navn på en og samme dag."

Så det er altså det som ruller mellom ørene dine. Men hvis du ønsker å fantasere om det, så velkommen.

Det finnes inge sletteknapp på DOL, så det er liten hensikt at du dummer deg ut mer enn du alt har gjort.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

81

• Dorthe

12

• Goliath

10

• Grip

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som sagt - når skal du lære deg å lese?

Når skal du lære deg å svare? Hva slags drugs har du tatt?

Skrevet

Det finnes inge sletteknapp på DOL, så det er liten hensikt at du dummer deg ut mer enn du alt har gjort.

Jeg har intet behov for å slette noe jeg har skrevet.

Jeg er glad for at du ikke kan slette det du har skrevet, slik at andre kan se det.

Skrevet

Når skal du lære deg å svare? Hva slags drugs har du tatt?

Svare på ditt psykotiske vås?

Fortsett med dine innlegg om speil på Jernia, Morsk. Det er et nivå du ihvertfall nesten behersker.

Skrevet

Svare på ditt psykotiske vås?

Fortsett med dine innlegg om speil på Jernia, Morsk. Det er et nivå du ihvertfall nesten behersker.

*Gjesp*

Samme tomme innholdsløse vissvasss hver gang du møter veggen.

Skrevet

*Gjesp*

Samme tomme innholdsløse vissvasss hver gang du møter veggen.

Veggen er opptatt, tydeligvis.

Som vanlig har du ikke argumenter, men må komme med blank løgn om hva andre påstår.

Skrevet

Jeg syns han oppklarete mye da han skrev til din kone at han var her for å bekjempe onde mennesker i en av trådene han sjikanerte Grip.

Det viser til fulle at vi har å gjøre men en dypt troende religiøs fundamentalist, som får seg til å inndele menneskeheten i slike båser.

At fyren selv stadig klistrer på seg andre mer humanistisk orienterte merkelapper, fremstår vel egentlig bare latterlig for de som følger med her.

...og nå ser du at han relativiserer antall drepte arabere mot antall drepte jøder i konflikten. Det bekymrer ikke signaturen sør at antall drepte arabere i all hovedsak er terrorister, mens et relativt marginalt antall uskyldige går under betegnelsen collateral damage.

Den prosentvise fordelingen av drepte jøder i forhold til arabere blir ikke å sammenlikne, av den enkle grunn at araberne går inn for å angripe myke mål, mens IDF er selektive i sine valg av angrepsmål. Dette er målbart og vel dokumentert, både av Honest Reporting, JVL, MIFF og en drøss andre organisasjoner som ikke ligger i strake rør til Mekka eller Karlshorst.

Jeg tror forøvrig min kone har fått nok av denne signaturen sør, og tatt en beslutning om ikke å svare ham. Et eksempel jeg følger inntil denne figuren lærer et minimum av folkeskikk, og kanskje også justerer sitt vrengebilde av konflikten i Midtøsten.

Takk for følget. =^)

Skrevet

...og nå ser du at han relativiserer antall drepte arabere mot antall drepte jøder i konflikten. Det bekymrer ikke signaturen sør at antall drepte arabere i all hovedsak er terrorister, mens et relativt marginalt antall uskyldige går under betegnelsen collateral damage.

Den prosentvise fordelingen av drepte jøder i forhold til arabere blir ikke å sammenlikne, av den enkle grunn at araberne går inn for å angripe myke mål, mens IDF er selektive i sine valg av angrepsmål. Dette er målbart og vel dokumentert, både av Honest Reporting, JVL, MIFF og en drøss andre organisasjoner som ikke ligger i strake rør til Mekka eller Karlshorst.

Jeg tror forøvrig min kone har fått nok av denne signaturen sør, og tatt en beslutning om ikke å svare ham. Et eksempel jeg følger inntil denne figuren lærer et minimum av folkeskikk, og kanskje også justerer sitt vrengebilde av konflikten i Midtøsten.

Takk for følget. =^)

*hikste-ler*

Du har aldri kunnet svare på en ting, som f. eks. å nevne ÉN eneste nasjon som støtter ditt fantasibilde av hva som er hva i Midtøsten.

Ikke ÉN nasjon. Merk deg det.

Du er selvsagt velkommen til ikke å svare. Jeg kommer selvsagt til å avsløre løgnene i dine innlegg.

Skrevet

Nei, det skriver jeg ikke.

Var det 2. klasse du går i?

He he.

Sør: Nei,jeg skriver ikke det!

Muhktar: Nei,jeg sa ikke det!

------------------

Idioter begge to.

Skrevet

Ja, nettopp. Du har ingen argumenter, så du bare kommer med bildet av ansiktet ditt, eller tilfeldige lenker.

Ved å klikke på lenken kan folk få se at du lyver lilledutt.

I skammekroken med deg!

Skrevet

Nei, jeg ønsker å stoppe trakassering av uskyldige.

Du er da heller ikke for full ytringsfrihet, så det blir bare en diskusjon om hvor man setter grensen.

Du bruker den smule innskrenking vi har i ytringsfrihet, til å argumentere for å innskrenke den ytterligere. Det er interessant, men ikke overraskende.

Dessuten er det jo en merkelig form for "demokrati" du forfekter, når det ikke skal være anledning til å kritisere totalitære krefter fordi disse kan føle seg "trakassert".

Man skulle nesten tro du ikke var så opptatt av demokrati og frihet, likevel.

Skrevet

Ved å klikke på lenken kan folk få se at du lyver lilledutt.

I skammekroken med deg!

Nei - de som klikker på lenken ser at du ikke evner å lese. Men det visste vi jo.

Skrevet

Du bruker den smule innskrenking vi har i ytringsfrihet, til å argumentere for å innskrenke den ytterligere. Det er interessant, men ikke overraskende.

Dessuten er det jo en merkelig form for "demokrati" du forfekter, når det ikke skal være anledning til å kritisere totalitære krefter fordi disse kan føle seg "trakassert".

Man skulle nesten tro du ikke var så opptatt av demokrati og frihet, likevel.

Jeg har da aldri påstått at man ikke skal kunne kritisere totalitære krefter.

Men det beskriver ikke din aktivitet her, som kun kan beskrives som regulær, men intens, antisemittisme.

For øvrig er det jo interessant å se at du aksepterer at du ikke er for full ytringsfrihet, og derved aksepterer din egen dobbelmoral når du kritiserte meg.

Skrevet

He he.

Sør: Nei,jeg skriver ikke det!

Muhktar: Nei,jeg sa ikke det!

------------------

Idioter begge to.

Idioten her er deg, som glemmer at enhver vitterlig kan sjekke og se at jeg ikke har skrevet det du lyver om.

Det må jo være ytterst pinlig for deg å ha satt deg selv i en slik situasjon.

Skrevet

Idioten her er deg, som glemmer at enhver vitterlig kan sjekke og se at jeg ikke har skrevet det du lyver om.

Det må jo være ytterst pinlig for deg å ha satt deg selv i en slik situasjon.

Som sagt, folk kan både lese deg og lytte til Muhktar selv.

Ingen av dere kommer særlig langt med bortforklaringe av det som finnes på trykk eller tape.

Skrevet

Jeg har intet behov for å slette noe jeg har skrevet.

Jeg er glad for at du ikke kan slette det du har skrevet, slik at andre kan se det.

Som sagt, folk kan både lese deg og lytte til Muhktar selv.

Ingen av dere kommer særlig langt med bortforklaringe av det som finnes på trykk eller tape.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...