Gå til innhold

Test: hvilket godteri er du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest nassejenta
Skrevet

Sukkertøy jeg og...

Men festløve på partytesten!

Skrevet

Sukkertøy

Du er søt og varer lenge. Kanskje ikke alltid like spennende, men ikke alle vet hva som skjuler seg inni.

Skrevet

Jeg ble potetgull, varer lenge,men så får man lyst på noe annet. Mye dumt man er med på når man ikke har spesielt mye annet å finne på...hehe.

Skrevet

Er du og Timari to forskjellige?

ja bare endret litt på nicket for variasjonens skyld men fant ut at jeg ikke likte det likevel så jeg har gått tilbake til den gamle igjen

forandring fryder ikke alltid :)

Skrevet

ja bare endret litt på nicket for variasjonens skyld men fant ut at jeg ikke likte det likevel så jeg har gått tilbake til den gamle igjen

forandring fryder ikke alltid :)

Jeg måtte bare spørre, man vet ikke om man svarer en "ny" eller "gammel" ;o)

Skrevet

Jeg måtte bare spørre, man vet ikke om man svarer en "ny" eller "gammel" ;o)

jeg ser at det er en Dorte her også på forumet. Er det deg det også ? Kan man reservere seg mot nesten identiske nick?

Skrevet

jeg ser at det er en Dorte her også på forumet. Er det deg det også ? Kan man reservere seg mot nesten identiske nick?

Nei, det er ikke meg. Det går jo an å reservere nicket som ligner med en annen mailadresse.

Skrevet

jeg ble:

"Sjokolade

Du er elsket av mange, og nytes til det fulle. Dine negative sider glemmer folk fort."

Jeg er skjokoman så dette overrasket ikke.

Skrevet

Karamell

Du er seig, og sta. Og det er utrolig vanskelig å glemme deg. Dessverre kan du bli litt mye noen ganger.

Ja ja.....

Skrevet

Du er...karamell.

Du er seig, og sta. Og det er utrolig vanskelig å glemme deg. Dessverre kan du bli litt mye noen ganger.

Hmmm...en så vanvittig test...og så stemmer det litt a gett...

*ler*

Skrevet

Sukkertøy jeg og...

Men festløve på partytesten!

Jeg ble også festløve på partytesten.

Skrevet

Karamell

Ja ja.....

Samme her!

Seig og sta - hmpf.

Skrevet

Samme her!

Seig og sta - hmpf.

Akkurat det tok jeg som et kompliment jeg da:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...