amber sun Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/testdegselv/article293112.ece Jeg fikk: "Du er... Sukkertøy Du er søt og varer lenge. Kanskje ikke alltid like spennende, men ikke alle vet hva som skjuler seg inni. " 0 Siter
Gjest nassejenta Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Sukkertøy jeg og... Men festløve på partytesten! 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Sukkertøy Du er søt og varer lenge. Kanskje ikke alltid like spennende, men ikke alle vet hva som skjuler seg inni. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Jeg ble potetgull, varer lenge,men så får man lyst på noe annet. Mye dumt man er med på når man ikke har spesielt mye annet å finne på...hehe. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 jeg er sukkertøy Er du og Timari to forskjellige? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Er du og Timari to forskjellige? ja bare endret litt på nicket for variasjonens skyld men fant ut at jeg ikke likte det likevel så jeg har gått tilbake til den gamle igjen forandring fryder ikke alltid 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 ja bare endret litt på nicket for variasjonens skyld men fant ut at jeg ikke likte det likevel så jeg har gått tilbake til den gamle igjen forandring fryder ikke alltid Jeg måtte bare spørre, man vet ikke om man svarer en "ny" eller "gammel" ;o) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Jeg måtte bare spørre, man vet ikke om man svarer en "ny" eller "gammel" ;o) jeg ser at det er en Dorte her også på forumet. Er det deg det også ? Kan man reservere seg mot nesten identiske nick? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 jeg ser at det er en Dorte her også på forumet. Er det deg det også ? Kan man reservere seg mot nesten identiske nick? Nei, det er ikke meg. Det går jo an å reservere nicket som ligner med en annen mailadresse. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 jeg ble: "Sjokolade Du er elsket av mange, og nytes til det fulle. Dine negative sider glemmer folk fort." Jeg er skjokoman så dette overrasket ikke. 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Karamell Du er seig, og sta. Og det er utrolig vanskelig å glemme deg. Dessverre kan du bli litt mye noen ganger. Ja ja..... 0 Siter
Rubia Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Du er...karamell. Du er seig, og sta. Og det er utrolig vanskelig å glemme deg. Dessverre kan du bli litt mye noen ganger. Hmmm...en så vanvittig test...og så stemmer det litt a gett... *ler* 0 Siter
amber sun Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 Sukkertøy jeg og... Men festløve på partytesten! Jeg ble også festløve på partytesten. 0 Siter
Gyda Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Karamell Du er seig, og sta. Og det er utrolig vanskelig å glemme deg. Dessverre kan du bli litt mye noen ganger. Ja ja..... Samme her! Seig og sta - hmpf. 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Samme her! Seig og sta - hmpf. Akkurat det tok jeg som et kompliment jeg da:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.