amber sun Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Hvor er dette hen? Jeg prøvde den IQ-testen som ligger på Aftenpostens sider, 15 IQnøtter fra Mensa. Fikk 13 av 15 riktige. Men hvilken test er det snakk om her? Hvor du fikk 116, og en kan måle hvor høyt en kommer? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Går det ikke an å ta den testen nå?? 0 Siter
amber sun Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Går det ikke an å ta den testen nå?? Jeg gikk inn på nrk sine sider, og prøvde igjen og igjen å komme inn på testen. Men havna bare tilbake på siden med artikkelen. Kanskje det var en test? 0 Siter
Lucretia Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Jeg gikk inn på nrk sine sider, og prøvde igjen og igjen å komme inn på testen. Men havna bare tilbake på siden med artikkelen. Kanskje det var en test? det skjedde hos meg også. Skjønte at det var popup blokkeringen som gjorde det, slo av den, og da kom jeg inn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.