Gjest fikk kjedemail.... Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 HEI Kopier resten av denne teksten og lim den inn i en ny mail. IKKE videresend mailen. Les gjennom listen med navn. Hvis ditt navn står der, sett en stjerne bak. Hvis navnet ditt ikke står der, sett det inn på listen på riktig plass (alfabetisk), UTEN stjerne bak. Send denne mailen til minst ti (10) personer og den du fikk den av. Du får senere se hva som skjer.... Dette er kult!! Algot Amalie Andrè Anne* Arild* Arve Are Asbjørg Aud Beate Benedicte Bente* Bjarte Borgny Brita Carita Caroline Christine David Dyveke Eirik** Elin Elisabeth Eva Frida Gjertrud Gry Guro Hannah Hans Helge* Helene* Henrik** Hilde Håkon** Ida* Ingrid Jeanette Joachim* Johanne Jon Jon-Håkon Karen Karina Katherin Kenneth Kim Kjersti Kristina Kristine Kåre Laila Lars**** Lars**** Lene Linda* Line* Linn Madeleine Magne Maiken Mari Maria* Marianne* Marie* Marielle Marita* Mats Merete* Merete Mette Mona* Monica*** Morten Nina Natja Nils Ole Oddbjørg Petter** Peter Rebecca Rebekka Runa * Sandra* Signe Silje Sindre Siobhan Siren Steinar Stine Tone Tonje Tore Torill Tove Trine Trym Unni Vibeke Yngve Åse Åse-Mari Åshild 0 Siter
fnutt Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Vel, hva som er kult med å belaste Internettet med sånt dritt vet jeg ikke. Men noen synes sikkert det også er kult. 0 Siter
noami Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Slett kjedemail, det gjør jeg. Skjønner ikke at folk faller for disse *rulle med øynene* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Jeg venter fortsatt på å få se hva som skjer, det er vel to år siden jeg fulgte instruksene og sendte den videre... 0 Siter
Gjest slettes alt Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 det er vel for å se hvor mange stjerner hvert navn får. feks maria vil sikkert få ganske mange flere enn renine.. og d syns noen e kult å se, fordi de ikke klarer å tenke d shøl. 0 Siter
Lucretia Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Denne har også jeg fått, av både mor og søster. "Send denne mailen til minst ti (10) personer og den du fikk den av." Skal man drive å sende frem og tilbake i evig tid? (og den du fikk den av, står det jo) Nei, den slettet jeg bare med en gang. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Den mailen virka litt kjent, ja.. Kom på at jeg svarte på den og vidersendte den for "ørten" år siden. Har ikke skjedd noe ennå, så jeg venter i spenning ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.