Gå til innhold

Kjærlighetssorg

Gjest en veldig ulykkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slo opp med kjæresten for noen uker siden, men har savnet han dypt og inderlig. Han tok forsiktig kontakt igjen for å fortelle meg hvor mye han savnet meg. Til slutt ble vi enige om at han kunne komme rett fra et julebord i går kveld og vi skulle snakke sammen.

Jeg var hjemme, hadde jobbet hele dagen, og vasket leiligheten langt utover kvelden. Da han kom var jeg utslitt, og vi snakket litt løst og fast. Da han begynte å spørre om jeg hadde det bra og rørte ved meg var det gjort. Vi begynte å kysse og kose. Jeg syntes det var utrolig godt å sitte i armkroken hans, lukke øynene og bare slappe av.

Etterhvert havnet vi oppi senga, men jeg ble ikke ordentlig tent og sa etter en stund om vi ikke kunne ta oss en pause. Han hoppet utav sengen, ut på do og var der en stund og kom siden inn og begynte å kle på seg. Sa at det var noe som ikke stemte hos oss. Jeg snudde meg og begynte å gråte.

Hørte døra smelle etter han og løp til vinduet og så han løpe fort ned gata. Sendte han en melding i dag og sa at det som ikke stemte var at vi ikke greier å snakke sammen om våre forventninger til hverandre. Jeg savner han vanvittig i dag, og har aldri vært så ensom som i natt. Jeg ville bare ligge tett inn til ham i natt med armene hans rundt meg, mens han som andre mannfolk tenkte mer på sex.

Hva i alle dager skal jeg gjøre. Jeg sa til han at jeg slo opp fordi jeg ville et annet forhold enn bare noe som var basert på sex, han sa at han ville det også. Jeg skrev en melding i går at jeg ønsket meg kjærlighet og han sa at det kunne vi snakke om når han kom. Vi snakket ikke et ord om det. Jeg orker ikke et forhold på hans premisser, men jeg er bunn ulykkelig siden jeg elsker han dypt og inderlig og det ble alt revet opp i natt da jeg så han igjen.

Kan han ha misforstått meg da jeg spurte om en pause, jeg mente bare pause fra sexen. Skal jeg sende han en melding og forklare han det?

Videoannonse
Annonse
Gjest thetraveller
Skrevet

Ikke send melding, det ødelegger bare mye mer enn det hjelper på kommunikasjonen mellom dere. RING ham! Ta opp telefonen og ring, så dere får pratet ut. Sørg for å få sagt det du har på hjertet på en rolig og fornuftig måte.

Skrevet

Ikke send melding, det ødelegger bare mye mer enn det hjelper på kommunikasjonen mellom dere. RING ham! Ta opp telefonen og ring, så dere får pratet ut. Sørg for å få sagt det du har på hjertet på en rolig og fornuftig måte.

Takk for rådet. Jeg tenkte det samme. Jeg prøvde å ringe han nå, men han svarer ikke. Jeg prøver å ringe han i morgen. Godt å ha tatt den beslutningen.

Skrevet

Oppførslen hans den kvelden kan tolkes på litt forskjellige måter.

Var han lei seg da du gjorde det slutt? Hvis han var det kan det hende han hadde store forhåpninger da du ville snakke ut om ting igår. Da han ble avvist i sengen så kan det hende han rett og slett ble veldig såret, og derfor dro.

Hvis han tok bruddet mellom dere ganske greit, så kan det hende han kun håpet på sex igår, og ble irritert da han ikke fikk det han kom for.

Noen gutter er sånn desverre.

Skrevet

Oppførslen hans den kvelden kan tolkes på litt forskjellige måter.

Var han lei seg da du gjorde det slutt? Hvis han var det kan det hende han hadde store forhåpninger da du ville snakke ut om ting igår. Da han ble avvist i sengen så kan det hende han rett og slett ble veldig såret, og derfor dro.

Hvis han tok bruddet mellom dere ganske greit, så kan det hende han kun håpet på sex igår, og ble irritert da han ikke fikk det han kom for.

Noen gutter er sånn desverre.

Han ble nok veldig såret, og dro derfor. Det er noe som ikke stemmer mellom oss som han sa, og jeg akter å finne ut hva det er. Vi er voksne begge to, og har tøffe skilsmisser bak oss. Han har til og med to, og er vettskremt ved å gå inn i følelsesmessig forhold igjen. Han viser helst ikke følelser, og jeg vet ikke hvordan han tok bruddet imellom oss. Det har vært brudd i mellom oss før, og han tar alltid det første skrittet tilbake. Det kommer til å skje igjen hvis jeg venter en stund.

Jeg har tenkt å ringe han i morgen, muligens skrive mail til han hvis han ikke tar tlf.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...