Gå til innhold

ISDN/ADSL??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble ringt opp av Telenor for noen dager siden og "solgt" ASDL, med 14 dagers angrefrist. Pakka kom rett etter, og her sitter jeg med den og lurer. Jeg har dårlig tid, null datakyndighet og må si jatakk til å bli hjulpet av en installasjonstjeneste Telenor tilbyr. Jeg er fristet til å si ja straks, men mannen min, som sitter rett borti gangen her med en ISDN-linje som fungerer godt (dessuten bruker han internett nesten ikkeno i forhold til meg) - syns jeg ikke burde hoppe på noe jeg ikke vet noe om.

Må vi skifte telefoner nå igjen?

Er det lett å installere ASDL? Noen catches her? Jeg har ny maskin, med Windows XP.

Gode råd? Jeg er lei av å rote ed ting jeg ikke kan, og også veldig lei en halvveis defekt ISDN-kopling jeg har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ADSL gikk helt greit å installere selv. Du har fått med en bruksanvisning, bare følg den. Jeg trengte noen ekstra deler pga lang avstand fra telefonkontakt til pc, og pga gammel telefonkontakt, men det fikk jeg grei hjelp til i nærmeste butikk for data og mobiltelefoner.

ISDN har jeg aldri hatt, men jeg er ganske sikker på at ADSL er betydelig bedre.

Skrevet

ADSL gikk helt greit å installere selv. Du har fått med en bruksanvisning, bare følg den. Jeg trengte noen ekstra deler pga lang avstand fra telefonkontakt til pc, og pga gammel telefonkontakt, men det fikk jeg grei hjelp til i nærmeste butikk for data og mobiltelefoner.

ISDN har jeg aldri hatt, men jeg er ganske sikker på at ADSL er betydelig bedre.

Skrevet

ADSL har ingenting med telefonene å gjøre. Du beholder det gamle telefonabonnementet og de gamle telefonene.

Skrevet

ADSL har ingenting med telefonene å gjøre. Du beholder det gamle telefonabonnementet og de gamle telefonene.

Da gjør jeg det! (Får installert ADSL).

Jeg gjør snart ALDRI noe uten å sjekke med Dol først, det kan jo være bekymringsfullt. Men gode råd får man!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...