Gjest silvergirl Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Magedansmusikk ligger i min cd-spiller akkurat nå. Magedansmusikk, driver du med magedans eller? 0 Siter
amber sun Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Magedansmusikk, driver du med magedans eller? Ja, jeg gjør det. Kjempemoro! 0 Siter
muriel Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Dark Side of the Moon med Pink Floyd. Det er jenta si, det!!! ) 0 Siter
muriel Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Nå har jeg hatt heller semmert med tid for musikk i det siste, men for øyeblikket ruller Elaine Paige's "Christmas" - med verdens fineste julesang som heter "The coldest night of the year". Forrige var Odd Nordstoga. Ungene er gærne etter den derr hylegrisen (låta altså, hehe) - og selv har jeg jo en aldri så liten fetish på Sunnmøre-dialekt. Men altså: NÅ er det jul som ruler. 0 Siter
Klara Q Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Der ligger den godeste Thomas Dybdahl for øyeblikket, og like ved ligger en godt brukt Tim Christensen (Honeyburst-albumet). I bilen går det i D´Sounds samlealbum, diggedigg. Vesla hører på Prøysens jul, da særlig Musevisa Antar at Blåfjell kommer til å surre noen runder i løpet av de neste ukene også, ja... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Brahms requiem. Det absolutt vakrete korverket som noen gang er skrevet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Det er jenta si, det!!! ) Jeg er så gammal at jeg har den på vinyl også fra første gang den kom ut ;o) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Jeg er så gammal at jeg har den på vinyl også fra første gang den kom ut ;o) Jeg også :-) 0 Siter
Gjest Truttult Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Nå har jeg hatt heller semmert med tid for musikk i det siste, men for øyeblikket ruller Elaine Paige's "Christmas" - med verdens fineste julesang som heter "The coldest night of the year". Forrige var Odd Nordstoga. Ungene er gærne etter den derr hylegrisen (låta altså, hehe) - og selv har jeg jo en aldri så liten fetish på Sunnmøre-dialekt. Men altså: NÅ er det jul som ruler. Odd Nordstoga synger ikke på sunnmørsdialekt, bare så det er sagt.. 0 Siter
Gjest Fake your beatuy Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Veksler mellom Bertine Zetlitz og Thomas Dybdal om dagen. Nyeste av begge, of course. 0 Siter
muriel Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Odd Nordstoga synger ikke på sunnmørsdialekt, bare så det er sagt.. Han har r'ene. Det er det viktigste! 0 Siter
muriel Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Brahms requiem. Det absolutt vakrete korverket som noen gang er skrevet. Dies Irae-satsen tar kaka!! ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Dies Irae-satsen tar kaka!! ) Det er ingen Dies Irae sats. Alle satsene har tyske bibeltekster. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Bruker ikke cd-plater lenger. Bruker Ipod. Mer praktisk å koble den til anlegget. Akkurat nå spilles Nykter med Jokke, men det ligger sånn ca. 17 andre GB med musikk inne på den. 0 Siter
Gjest i center Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Silver ultra mind center-øvelsen. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Bruker ikke cd-plater lenger. Bruker Ipod. Mer praktisk å koble den til anlegget. Akkurat nå spilles Nykter med Jokke, men det ligger sånn ca. 17 andre GB med musikk inne på den. Har du musikk på den som du har hentet fra nettet?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Har du musikk på den som du har hentet fra nettet?? Jupp, både nedlastet musikk og rippet musikk. Hvordan det? Det er lov til å laste ned så lenge man ikke deler sin musikk med andre. *Engel* Ipoden er forresten fantastisk! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jupp, både nedlastet musikk og rippet musikk. Hvordan det? Det er lov til å laste ned så lenge man ikke deler sin musikk med andre. *Engel* Ipoden er forresten fantastisk! Og hva er "rippet" musikk?? Spurte fordi det hørtes så greit ut... Er ipod bedre enn mp3 (har ikke det heller)? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Og hva er "rippet" musikk?? Spurte fordi det hørtes så greit ut... Er ipod bedre enn mp3 (har ikke det heller)? Når man ripper en CD vil det si at man legger en CD-plate over på PC-en. Jeg er ganske fersk her selv. Trodde inntil nylig at også dette het "å brenne". Dette er en Ipod: http://www.apple.com/no/itunes/sync.html MP3 er et av mange filformat man kan rippe CD-ene i, før man legger dem over på Ipoden (eller andre bærbare avspillere). Jeg har 20 gb med plass på min, noe som i skrivende stund vil si at jeg har 270 album i god kvalitet med meg i lomma når jeg går meg en tur. 0 Siter
Atene Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jupp, både nedlastet musikk og rippet musikk. Hvordan det? Det er lov til å laste ned så lenge man ikke deler sin musikk med andre. *Engel* Ipoden er forresten fantastisk! * noterer at du har en * Jeg fikk nemlig mini iPod av sønnen min nylig. Har ikke fått begynt på innlegging av musikk enda, men nå vet jeg hvem jeg kan spørre hvis jeg står fast. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.