Gå til innhold

Hvilken cd ligger i cd-spilleren din nå?

Gjest slik får man musikk-forslag....:)

Anbefalte innlegg

Gjest silvergirl
Skrevet

Magedansmusikk ligger i min cd-spiller akkurat nå.

Magedansmusikk, driver du med magedans eller?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• muriel

5

• amber sun

4

• hare1365380455

4

Skrevet

Magedansmusikk, driver du med magedans eller?

Ja, jeg gjør det. Kjempemoro!

:)

Skrevet

Dark Side of the Moon med Pink Floyd.

Det er jenta si, det!!!

:o)

Skrevet

Nå har jeg hatt heller semmert med tid for musikk i det siste, men for øyeblikket ruller Elaine Paige's "Christmas" - med verdens fineste julesang som heter "The coldest night of the year".

Forrige var Odd Nordstoga. Ungene er gærne etter den derr hylegrisen (låta altså, hehe) - og selv har jeg jo en aldri så liten fetish på Sunnmøre-dialekt.

Men altså: NÅ er det jul som ruler.

Skrevet

Der ligger den godeste Thomas Dybdahl for øyeblikket, og like ved ligger en godt brukt Tim Christensen (Honeyburst-albumet). I bilen går det i D´Sounds samlealbum, diggedigg. Vesla hører på Prøysens jul, da særlig Musevisa :)

Antar at Blåfjell kommer til å surre noen runder i løpet av de neste ukene også, ja...

Skrevet

Brahms requiem. Det absolutt vakrete korverket som noen gang er skrevet.

Skrevet

Det er jenta si, det!!!

:o)

Jeg er så gammal at jeg har den på vinyl også fra første gang den kom ut ;o)

Skrevet

Jeg er så gammal at jeg har den på vinyl også fra første gang den kom ut ;o)

Jeg også :-)

Gjest Truttult
Skrevet

Nå har jeg hatt heller semmert med tid for musikk i det siste, men for øyeblikket ruller Elaine Paige's "Christmas" - med verdens fineste julesang som heter "The coldest night of the year".

Forrige var Odd Nordstoga. Ungene er gærne etter den derr hylegrisen (låta altså, hehe) - og selv har jeg jo en aldri så liten fetish på Sunnmøre-dialekt.

Men altså: NÅ er det jul som ruler.

Odd Nordstoga synger ikke på sunnmørsdialekt, bare så det er sagt..

Gjest Fake your beatuy
Skrevet

Veksler mellom Bertine Zetlitz og Thomas Dybdal om dagen. Nyeste av begge, of course.

Skrevet

Odd Nordstoga synger ikke på sunnmørsdialekt, bare så det er sagt..

Han har r'ene. Det er det viktigste!

Skrevet

Brahms requiem. Det absolutt vakrete korverket som noen gang er skrevet.

Dies Irae-satsen tar kaka!! :o)

Skrevet

Dies Irae-satsen tar kaka!! :o)

Det er ingen Dies Irae sats. Alle satsene har tyske bibeltekster. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bruker ikke cd-plater lenger. Bruker Ipod. Mer praktisk å koble den til anlegget.

Akkurat nå spilles Nykter med Jokke, men det ligger sånn ca. 17 andre GB med musikk inne på den.

hare1365380455
Skrevet

Bruker ikke cd-plater lenger. Bruker Ipod. Mer praktisk å koble den til anlegget.

Akkurat nå spilles Nykter med Jokke, men det ligger sånn ca. 17 andre GB med musikk inne på den.

Har du musikk på den som du har hentet fra nettet??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du musikk på den som du har hentet fra nettet??

Jupp, både nedlastet musikk og rippet musikk.

Hvordan det? Det er lov til å laste ned så lenge man ikke deler sin musikk med andre.

*Engel*

Ipoden er forresten fantastisk! :)

hare1365380455
Skrevet

Hvordan det? Det er lov til å laste ned så lenge man ikke deler sin musikk med andre.

*Engel*

Og hva er "rippet" musikk?? Spurte fordi det hørtes så greit ut...:) Er ipod bedre enn mp3 (har ikke det heller)?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og hva er "rippet" musikk?? Spurte fordi det hørtes så greit ut...:) Er ipod bedre enn mp3 (har ikke det heller)?

Når man ripper en CD vil det si at man legger en CD-plate over på PC-en.

Jeg er ganske fersk her selv. Trodde inntil nylig at også dette het "å brenne".

Dette er en Ipod:

http://www.apple.com/no/itunes/sync.html

MP3 er et av mange filformat man kan rippe CD-ene i, før man legger dem over på Ipoden (eller andre bærbare avspillere).

Jeg har 20 gb med plass på min, noe som i skrivende stund vil si at jeg har 270 album i god kvalitet med meg i lomma når jeg går meg en tur. :)

Skrevet

*Engel*

* noterer at du har en *

Jeg fikk nemlig mini iPod av sønnen min nylig. Har ikke fått begynt på innlegging av musikk enda, men nå vet jeg hvem jeg kan spørre hvis jeg står fast.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...