hare1365380455 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Når man ripper en CD vil det si at man legger en CD-plate over på PC-en. Jeg er ganske fersk her selv. Trodde inntil nylig at også dette het "å brenne". Dette er en Ipod: http://www.apple.com/no/itunes/sync.html MP3 er et av mange filformat man kan rippe CD-ene i, før man legger dem over på Ipoden (eller andre bærbare avspillere). Jeg har 20 gb med plass på min, noe som i skrivende stund vil si at jeg har 270 album i god kvalitet med meg i lomma når jeg går meg en tur. Det høres jo veldig greit ut, da!! Og SÅ mye plass til musikk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 * noterer at du har en * Jeg fikk nemlig mini iPod av sønnen min nylig. Har ikke fått begynt på innlegging av musikk enda, men nå vet jeg hvem jeg kan spørre hvis jeg står fast. Bare å si fra, men det er så enkelt at du ikke kan bomme. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det høres jo veldig greit ut, da!! Og SÅ mye plass til musikk! Vannvittig praktisk! 0 Siter
Gjest bellydancerina Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Ja, jeg gjør det. Kjempemoro! Aha... Hvilken type magedans da? Arabisk? Går du på kurs? Lærer selv? Hvilken musikk synes du er finest å bruke? 0 Siter
amber sun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Aha... Hvilken type magedans da? Arabisk? Går du på kurs? Lærer selv? Hvilken musikk synes du er finest å bruke? Går på kurs, det er magedans fra Egypt og områdene rundt. Arabisk, altså. Musikken varierer, vi bruker mye forskjellig. Men jeg liker best de med fengende rytme og som er litt melodiøse. Trommesoloer er ikke det jeg liker best, men det er mye som er bra å danse til. Holder du også på med magedans? Er du en med fast nick på dol? 0 Siter
muriel Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det er ingen Dies Irae sats. Alle satsene har tyske bibeltekster. Jøss...jeg blingsa litt, det var VERDI's requiem jeg tenkte på *bluss* Men anyway...DEN Dies Irae-satsen sparker jaffal skikkelig, hehe. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Vannvittig praktisk! Får undersøke litt mer, da! Virker så greit å ha så mye musikk på så liten plass... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jøss...jeg blingsa litt, det var VERDI's requiem jeg tenkte på *bluss* Men anyway...DEN Dies Irae-satsen sparker jaffal skikkelig, hehe. Ja, Verdis Dies Irae er det trøkk i. 0 Siter
Gjest bellydancerina Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Går på kurs, det er magedans fra Egypt og områdene rundt. Arabisk, altså. Musikken varierer, vi bruker mye forskjellig. Men jeg liker best de med fengende rytme og som er litt melodiøse. Trommesoloer er ikke det jeg liker best, men det er mye som er bra å danse til. Holder du også på med magedans? Er du en med fast nick på dol? Ikke fast nick, nei, som du kanskje merket, hehe. Er bare innom her en skjelden gang. Uansett, gøy å høre du holder på med magedans også da Jeg også går på kurs, synes det er kjempegøy. Holdt på lenge da? 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Ikke fast nick, nei, som du kanskje merket, hehe. Er bare innom her en skjelden gang. Uansett, gøy å høre du holder på med magedans også da Jeg også går på kurs, synes det er kjempegøy. Holdt på lenge da? Jeg begynte i høst, så det er ikke så lenge siden. Men jeg skal definitivt fortsette, for det er veldig moro. Hvor lenge har du holdt på, da? 0 Siter
Gjest bellydancerina Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg begynte i høst, så det er ikke så lenge siden. Men jeg skal definitivt fortsette, for det er veldig moro. Hvor lenge har du holdt på, da? Har ikke holdt på så lenge jeg heller, men det begynner å bli ett års tid tror jeg. Gøy ja!!! 0 Siter
Gjest Truttult Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Han har r'ene. Det er det viktigste! Er han ikke fra Telemark? Er vel flere steder enn på sunnmøre de har r ) 0 Siter
Atene Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Bare å si fra, men det er så enkelt at du ikke kan bomme. Det hadde du rett i. Her fylles det på cd etter cd. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det hadde du rett i. Her fylles det på cd etter cd. Genialt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.