Gå til innhold

Hadde hun bare vært fin så!

Anbefalte innlegg

Gjest Kverulitinanten

Kontakt Norsk Språkråd, så plasserer de deg lett i tulling-sekken.

Tror du det?

Tror du at det går ann å skrive som erwin "tenkt og pult'a", og når jeg ikke tror det går ann så putter Norsk Språkråd meg i en tullingsekk?

Jeg lurer på om det er plass til oss begge to i den sekken jeg?

Fortsetter under...

Og småfeite ungjenter kan kle på seg, eller kjøpe en lengre genser så jeg slipper å se hvalpefett med piercing nedover Karl Johan. Damer på 50 + kan kneppe igjen blusen, kløft med ditto rynker runt er stygt. LEK kan man la være å kjøpe hverdagslige stygge mennesker kan man ikke verne seg mot.

(ikke idioter som deg heller, desverre...)

Gjest ukrainer

Tror du det?

Tror du at det går ann å skrive som erwin "tenkt og pult'a", og når jeg ikke tror det går ann så putter Norsk Språkråd meg i en tullingsekk?

Hvem er denne ann som det går for? Ei jente du kjenner?

Eller mente du rett og slett bare "går an" med èn "n", slik riktig skrivemåte er?

*brøler av latter*

Annonse

Men det som er så sprøtt i dag, er at mange ikke skiller mellom modellkropper i bladene og vanlige kropper.

På en måte virker det som om "alle" vil ha modellkropper, og får komplekser hvis de ikke har det. Alle skal liksom ha alt.

Det må da gå an å beundre en vakker og formfullendt kropp i et blad uten å bli beskyldt for å påføre vanlige jenter komplekser?

Ja, bladene er jo til for å fantasere etter, og da viser man ikke skijenta,eller nabojenta liksom! :) De gifter man seg med de! :)

Mannfolks fantasier er liksom litt mer "mye" av alt, innbiller jeg meg:

http://www.blueheron.nl/BugsPlace/BugsStrips/m/modestyblaise/modestyblaise04.jpg

Annonse

Gjest blubblubblubb :-)

Og småfeite ungjenter kan kle på seg, eller kjøpe en lengre genser så jeg slipper å se hvalpefett med piercing nedover Karl Johan. Damer på 50 + kan kneppe igjen blusen, kløft med ditto rynker runt er stygt. LEK kan man la være å kjøpe hverdagslige stygge mennesker kan man ikke verne seg mot.

(ikke idioter som deg heller, desverre...)

Stakkars krek,som mangler evnen til å se det vakre og naturlige ved mennesker, uansett alder og kroppsfasong. Er fettallergi vondt?

Ja, bladene er jo til for å fantasere etter, og da viser man ikke skijenta,eller nabojenta liksom! :) De gifter man seg med de! :)

Mannfolks fantasier er liksom litt mer "mye" av alt, innbiller jeg meg:

http://www.blueheron.nl/BugsPlace/BugsStrips/m/modestyblaise/modestyblaise04.jpg

Riktig!

Tror du det?

Ser under meg her at "ukrainer" har svart deg godt.

Den som sitter glasshus osv.

Æh. nei, jeg tok deg gravalvorlig. Har hørt folk snakke fordømmende på samme måte før. Godt at du ikke mente det bokstavelig da.

Beklager så mye.

Jeg ser jo at mye av det jeg ser ikke er lekkert, men det bryr meg ov erhodet ikke. Folk kler seg som de vil. Jeg skrev til hun/han som hadde hovedinlegget ( garantert ei jente)

" LEK kan man la være å kjøpe hverdagslige stygge mennesker kan man ikke verne seg mot. (ikke idioter som deg heller, desverre...)"

Med det mente jeg at LEK kan man bare la være å kjøpe om man ikke vil se, alt det andre vi ser til daglig er jo nettop daglig, dvs. vanlige mennesker. Disse kan man ikke "verne seg mot" (og ikke er det jo nødvendig heller). Men idioter (som hun som skrev hovedinnlegget burde man hatt en mulighet til å verne seg mot).

Underforstått at jeg syntes hun i LEK så både sunn, flott og naturlig ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...