Mr Kahn Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=257318 Hva skal en si om dette sirkuset? Elitedyrkelse? Hva skal det være godt for? ...åsså er jeg mot krig og fred og sånn... *mumle* 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Du SÅ ikke på det *nysgjerrig nå altså*? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Du SÅ ikke på det *nysgjerrig nå altså*? Det er to ting, eller skal vi heller si to «evenementer», som sender meg langt vekk fra titteskapet: missekonkurranser og Melodi Grand Prix. Når folk konkurrerer i utseende og menneskelige egenskaper, da «butter» det for meg. Men ellers er jeg en særdeles hyggelig fyr. =^) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er to ting, eller skal vi heller si to «evenementer», som sender meg langt vekk fra titteskapet: missekonkurranser og Melodi Grand Prix. Når folk konkurrerer i utseende og menneskelige egenskaper, da «butter» det for meg. Men ellers er jeg en særdeles hyggelig fyr. =^) Jeg tviler ikke på at du er en særdeles hyggelig fyr så lenge man ikke diskuterer politikk med deg ;o) Og missekonkurranser er det verste jeg vet så nå begynte jeg virkelig å lure på om det hadde fulgt med. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er to ting, eller skal vi heller si to «evenementer», som sender meg langt vekk fra titteskapet: missekonkurranser og Melodi Grand Prix. Når folk konkurrerer i utseende og menneskelige egenskaper, da «butter» det for meg. Men ellers er jeg en særdeles hyggelig fyr. =^) Hvorfor er det alltid kvinnfolk fra Peru og andre sinnssyke land som vinner? Det snakkes alltid om hvor usedvanlig vakre nordiske jenter er, men jeg kan ikke huske sist jeg så en miss med nordisk/vestlig utseende vinne en sånn konkurranse. For øvrig et latterlig konsept. Hva er forresten forskjellen på Miss World og Miss Univers? Aliens får ikke delta i det første? *Skjønner ingenting* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Jeg tviler ikke på at du er en særdeles hyggelig fyr så lenge man ikke diskuterer politikk med deg ;o) Og missekonkurranser er det verste jeg vet så nå begynte jeg virkelig å lure på om det hadde fulgt med. Jeg er en særdeles hyggelig fyr å diskutere politikk med også, jeg, dersom en forholder seg til sak og ikke tyr til personangrep. I så måte har jo dette mediet en del begrensninger; man har ikke annet enn sin egen fantasi til hjelp når en leser hva andre skriver. Jeg har ofte blitt forundret over hvordan jeg høres ut inni andres hode. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Hvorfor er det alltid kvinnfolk fra Peru og andre sinnssyke land som vinner? Det snakkes alltid om hvor usedvanlig vakre nordiske jenter er, men jeg kan ikke huske sist jeg så en miss med nordisk/vestlig utseende vinne en sånn konkurranse. For øvrig et latterlig konsept. Hva er forresten forskjellen på Miss World og Miss Univers? Aliens får ikke delta i det første? *Skjønner ingenting* Hehe, nei der sa du noe, «miss univers», hva fan er det? Noen der ute må da ta anstøt av dette fordømmerade vrøvlet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg er en særdeles hyggelig fyr å diskutere politikk med også, jeg, dersom en forholder seg til sak og ikke tyr til personangrep. I så måte har jo dette mediet en del begrensninger; man har ikke annet enn sin egen fantasi til hjelp når en leser hva andre skriver. Jeg har ofte blitt forundret over hvordan jeg høres ut inni andres hode. Men det nye nicket ditt er mye strengere enn det forrige så folk kan jo forveksle deg med den store erobreren. Det gamle var et koselig nick ;o) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Men det nye nicket ditt er mye strengere enn det forrige så folk kan jo forveksle deg med den store erobreren. Det gamle var et koselig nick ;o) God morgen! De gamle moderatorene skjønte ikke at DOL trenger en fyrbøter, og dermed ble det vanskelig å holde på det gamle nicket, capice? Så da tok jeg like godt et nick som sto i samsvar med måten jeg ble oppfattet på. Kanskje ikke spesielt smart det heller, for de aller fleste har en lei tendens til å henge seg opp i hvordan jeg er som person, og glemmer helt å diskutere sak. Men når folk har holdt på med dette like lenge som jeg, så vil de innse begrensningene i dette mediet, og dermed moderere seg selv. I hvert fall de det er håp for. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 God morgen! De gamle moderatorene skjønte ikke at DOL trenger en fyrbøter, og dermed ble det vanskelig å holde på det gamle nicket, capice? Så da tok jeg like godt et nick som sto i samsvar med måten jeg ble oppfattet på. Kanskje ikke spesielt smart det heller, for de aller fleste har en lei tendens til å henge seg opp i hvordan jeg er som person, og glemmer helt å diskutere sak. Men når folk har holdt på med dette like lenge som jeg, så vil de innse begrensningene i dette mediet, og dermed moderere seg selv. I hvert fall de det er håp for. Kan du ikke skifte til et mer koselig nick da. Fyrbøter'n høres helt greit ut det ) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Kan du ikke skifte til et mer koselig nick da. Fyrbøter'n høres helt greit ut det ) Det handler om branding, you see. Men en vet jo aldri, skulle det sitte noen i redaksjonen med sterke politiske sympatier som går på tvers av mine, så er jo Kahn snart historie. Jeg har blitt utsatt for politisk motivert sensur og utestengelse før, you know. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det handler om branding, you see. Men en vet jo aldri, skulle det sitte noen i redaksjonen med sterke politiske sympatier som går på tvers av mine, så er jo Kahn snart historie. Jeg har blitt utsatt for politisk motivert sensur og utestengelse før, you know. Jeg synes vel at man skal få lov å ha sin egen politiske mening her inne men nå er jeg en av dem som morer meg over diskusjonene deres da, selv om det kanskje kan bli litt voldsomt innimellom. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Jeg synes vel at man skal få lov å ha sin egen politiske mening her inne men nå er jeg en av dem som morer meg over diskusjonene deres da, selv om det kanskje kan bli litt voldsomt innimellom. ...å holde en lav profil, men mitt engasjement er meget sterkt i forsvaret av demokratiet generelt og staten Israel i særdeleshet. Vi må ikke la «ekspertene» tenke for oss, det har ført til globale katastrofer tidligere. Elitisme fører til syndikalisme, og veien derfra til Gulag er kort - spesielt for slike som meg og kanskje også deg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 ...å holde en lav profil, men mitt engasjement er meget sterkt i forsvaret av demokratiet generelt og staten Israel i særdeleshet. Vi må ikke la «ekspertene» tenke for oss, det har ført til globale katastrofer tidligere. Elitisme fører til syndikalisme, og veien derfra til Gulag er kort - spesielt for slike som meg og kanskje også deg. Jeg havner nok der før deg ) Jeg hadde nok gått rett i kammeret jeg uten noen betenkning fra de som bestemte 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Jeg havner nok der før deg ) Jeg hadde nok gått rett i kammeret jeg uten noen betenkning fra de som bestemte Hva skal vi gjørra da'rem skrur på gassen'a? Synge Internasjonalen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hva skal vi gjørra da'rem skrur på gassen'a? Synge Internasjonalen? Jeg hadde nok tatt den jeg da. Jeg hadde i hvert fall ikke tatt Fadervår ) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Jeg hadde nok tatt den jeg da. Jeg hadde i hvert fall ikke tatt Fadervår ) Jeg ville ikke latt meg geleide inn inn i gasskammeret in the first place, jeg er ikke noe typisk brennoffer. Ha en god natt. =^) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg ville ikke latt meg geleide inn inn i gasskammeret in the first place, jeg er ikke noe typisk brennoffer. Ha en god natt. =^) Jeg hadde nok ikke hatt så stort valg ;o) Ha en god natt sjøl ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.