Gjest enne Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Vi bor i et gammelt hus. Nå når det går fra kaldt til mildere raser snø ogh is fra taket. Skikkelig skummelt om noen får det over seg. Er dette noe som kan gjøres noe med? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg trodde man måkte taket jeg hvis det var fare for takras 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg trodde man måkte taket jeg hvis det var fare for takras Litt på siden: Du ser helt annerledes ut enn jeg trodde, Dorthe! Trodde først og fremst du var mørkere. ;o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Litt på siden: Du ser helt annerledes ut enn jeg trodde, Dorthe! Trodde først og fremst du var mørkere. ;o) Det gjør du også. Vet ikke hvorfor, men jeg hadde en forestilling om at du så litt asiatisk ut :-) 0 Siter
frosken Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det raser fra vårt tak også. Hvis det kan treffe forbipasserende, så kan man sette ut noe som gjør folk oppmerksom på at det er rasfare. Såfremt det ikke ligger mye snø på taket, så gjør vi ikke noe med dette. 0 Siter
frosken Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg trodde man måkte taket jeg hvis det var fare for takras Tror ikke det er mange som tør å bevege seg på takene slik været har vært nå... 0 Siter
Gjest dødsnysgjerrig Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det gjør du også. Vet ikke hvorfor, men jeg hadde en forestilling om at du så litt asiatisk ut :-) Har dere sendt hverandre bilder privat eller er dette "offentlig"? Jeg er bare 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Litt på siden: Du ser helt annerledes ut enn jeg trodde, Dorthe! Trodde først og fremst du var mørkere. ;o) Hm, det var da så voldsomt alle trodde alle var mørke. LOL, du var jo et av unntakene, alle var jo blonde jo ;o)' Så jeg mye mer kjedelig ut enn dere trodde? Jeg e'kke så veldig spennende da. Ikke noe spesielt moderlig heller ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Tror ikke det er mange som tør å bevege seg på takene slik været har vært nå... Jeg er bare vant med hytta og huset i byen og her blir det måkt vet du ) 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Litt på siden: Du ser helt annerledes ut enn jeg trodde, Dorthe! Trodde først og fremst du var mørkere. ;o) Hm, må man sende bilde av oss selv til bassisten for å få se galleriet? 0 Siter
frosken Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg er bare vant med hytta og huset i byen og her blir det måkt vet du ) Byboere har ikke skjønt noe av dette med snø og måking! Snørydding når man bor i by består mest av å klage over vaktmesteren og veivesenet...*s* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hm, det var da så voldsomt alle trodde alle var mørke. LOL, du var jo et av unntakene, alle var jo blonde jo ;o)' Så jeg mye mer kjedelig ut enn dere trodde? Jeg e'kke så veldig spennende da. Ikke noe spesielt moderlig heller ) Du ser ut akkurat som jeg trodde. En slags blond krysning mellom Angelina Jolie og Britney Spears. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Har dere sendt hverandre bilder privat eller er dette "offentlig"? Jeg er bare Akkurat nå legger alle seg inn på dolgalleriet og det var sprøtt og se trynet til folk man har snakket med i årevis ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Byboere har ikke skjønt noe av dette med snø og måking! Snørydding når man bor i by består mest av å klage over vaktmesteren og veivesenet...*s* Jeg har varmekabler i bakgården og ellers så ringer jeg bydelens servicekontor og hyler hvis gata ikke er måkt. Jeg er kjendis der fra i fjor ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Du ser ut akkurat som jeg trodde. En slags blond krysning mellom Angelina Jolie og Britney Spears. Nei og nei så snill du er. Det er nesten så jeg tror deg ;o) Du får lov å komme og hilse på dattera mi nå ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Nei og nei så snill du er. Det er nesten så jeg tror deg ;o) Du får lov å komme og hilse på dattera mi nå ) Det var det jeg håpet på. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hm, må man sende bilde av oss selv til bassisten for å få se galleriet? Nå må du bare sende inn for nå er vi der snart alle sammen ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det var det jeg håpet på. Jeg skjønte jo det da. Jeg har vært borti smisking før ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg skjønte jo det da. Jeg har vært borti smisking før ;o) Men ikke så bra smisking som det der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.