Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Nå må du bare sende inn for nå er vi der snart alle sammen ) Gjorde det for 10 sekunder siden 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Men ikke så bra smisking som det der! Nei, det er ikke ofte. Hun vet forresten at jeg har lovet henne bort til deg ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Gjorde det for 10 sekunder siden Nå nå kan vi bare vente...... ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Nei, det er ikke ofte. Hun vet forresten at jeg har lovet henne bort til deg ) Det er bra hun er inneforstått med at jeg er i ferd med å ta meg en kone og har valgt ut henne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er bra hun er inneforstått med at jeg er i ferd med å ta meg en kone og har valgt ut henne. Jada, hun vet at mamma bestemmer. Hun ler seg i hjel da av at jeg lover henne bort og sier jada mamma og lurer på om du er kjekk og da sier jeg at du er flink til å skrive på sexforumet ;o) Så få ikke prestansjonsangst nå 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Nå nå kan vi bare vente...... ) Håper bassisten sjekker mailen snart, har meget lyst på den linken! Er mange her inne jeg er spent på å se. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Håper bassisten sjekker mailen snart, har meget lyst på den linken! Er mange her inne jeg er spent på å se. Alle er unge og blonde og pene bortsett fra de som er mørke og pene og unge og så stiller jeg i egen kategori 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Alle er unge og blonde og pene bortsett fra de som er mørke og pene og unge og så stiller jeg i egen kategori Men du er jo også blond og pen, du ser ikke så veldig gammel ut heller 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Alle er unge og blonde og pene bortsett fra de som er mørke og pene og unge og så stiller jeg i egen kategori Så kommer jeg som er ung, med rødlig/rødbrunt (?) hår... eneste med rødt hår? (er mørk blond naturlig da) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Men du er jo også blond og pen, du ser ikke så veldig gammel ut heller Det triste er at jeg ikke føler meg gammel heller så jeg vet ikke hvordan dette skal gå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Så kommer jeg som er ung, med rødlig/rødbrunt (?) hår... eneste med rødt hår? (er mørk blond naturlig da) Jeg er naturlig rød men er kjøpt blond 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg er naturlig rød men er kjøpt blond Nå er jeg på galleriet!!! Skal kose meg en stund nå med å se på bilder! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det triste er at jeg ikke føler meg gammel heller så jeg vet ikke hvordan dette skal gå. Jammen det er vel ikke trist. Jeg begynte å få litt "angst" for noen år siden jeg, men etter at jeg ble syk så syns jeg faktisk jeg er pur-ung. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Nå er jeg på galleriet!!! Skal kose meg en stund nå med å se på bilder! Du er like ung og pen du også ) 0 Siter
carma Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Akkurat nå legger alle seg inn på dolgalleriet og det var sprøtt og se trynet til folk man har snakket med i årevis ;o) Må bare nevne at det finnes en liten regel for å være med i galleriet. Man må være aktiv bruker på DOL - dvs. man må ha vært registrert en viss tid og skrevet et visst antall innlegg :-) Slik at ikke hvem-som-helst slenger inn et bilde for å få se resten av gjengen :-) 0 Siter
Gjest jeg vil også se Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Akkurat nå legger alle seg inn på dolgalleriet og det var sprøtt og se trynet til folk man har snakket med i årevis ;o) Hvor finner vi desse bildene? 0 Siter
carma Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hvor finner vi desse bildene? Bildene er ikke offentlige og man får kun tilgang til galleriet dersom man selv sender inn bilde av seg selv. Man må da være aktiv bruker av DOL og ha et fast nick. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jammen det er vel ikke trist. Jeg begynte å få litt "angst" for noen år siden jeg, men etter at jeg ble syk så syns jeg faktisk jeg er pur-ung. Jeg blir aldri mer enn 28 år inni meg. Så får det utenpå forfalle så fort eller sakte det gjør. Kan ikke gjøre noe med det, vet du ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Må bare nevne at det finnes en liten regel for å være med i galleriet. Man må være aktiv bruker på DOL - dvs. man må ha vært registrert en viss tid og skrevet et visst antall innlegg :-) Slik at ikke hvem-som-helst slenger inn et bilde for å få se resten av gjengen :-) Men det er jo flere der inne som jeg aldri har sett her så jeg synes kanskje at når folk skifter nick få får de skifte nick der inne også 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hvor finner vi desse bildene? Snakk med carma. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.