Gå til innhold

Det raser fra taket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må du bare sende inn for nå er vi der snart alle sammen :o)

Gjorde det for 10 sekunder siden :)

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

27

• ShitDiddelyDo

19

• Lucretia

16

• fei1365380229

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men ikke så bra smisking som det der! :)

Nei, det er ikke ofte.

Hun vet forresten at jeg har lovet henne bort til deg :o)

Skrevet

Gjorde det for 10 sekunder siden :)

Nå nå kan vi bare vente...... :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er ikke ofte.

Hun vet forresten at jeg har lovet henne bort til deg :o)

Det er bra hun er inneforstått med at jeg er i ferd med å ta meg en kone og har valgt ut henne. :)

Skrevet

Det er bra hun er inneforstått med at jeg er i ferd med å ta meg en kone og har valgt ut henne. :)

Jada, hun vet at mamma bestemmer.

Hun ler seg i hjel da av at jeg lover henne bort og sier jada mamma og lurer på om du er kjekk og da sier jeg at du er flink til å skrive på sexforumet ;o) Så få ikke prestansjonsangst nå

Skrevet

Nå nå kan vi bare vente...... :o)

Håper bassisten sjekker mailen snart, har meget lyst på den linken! :) Er mange her inne jeg er spent på å se.

Skrevet

Håper bassisten sjekker mailen snart, har meget lyst på den linken! :) Er mange her inne jeg er spent på å se.

Alle er unge og blonde og pene bortsett fra de som er mørke og pene og unge og så stiller jeg i egen kategori

fei1365380229
Skrevet

Alle er unge og blonde og pene bortsett fra de som er mørke og pene og unge og så stiller jeg i egen kategori

Men du er jo også blond og pen, du ser ikke så veldig gammel ut heller :)

Skrevet

Så kommer jeg som er ung, med rødlig/rødbrunt (?) hår... eneste med rødt hår? (er mørk blond naturlig da)

Skrevet

Men du er jo også blond og pen, du ser ikke så veldig gammel ut heller :)

Det triste er at jeg ikke føler meg gammel heller så jeg vet ikke hvordan dette skal gå.

Skrevet

Så kommer jeg som er ung, med rødlig/rødbrunt (?) hår... eneste med rødt hår? (er mørk blond naturlig da)

Jeg er naturlig rød men er kjøpt blond

Skrevet

Jeg er naturlig rød men er kjøpt blond

Nå er jeg på galleriet!!! Skal kose meg en stund nå med å se på bilder!

fei1365380229
Skrevet

Det triste er at jeg ikke føler meg gammel heller så jeg vet ikke hvordan dette skal gå.

Jammen det er vel ikke trist.

Jeg begynte å få litt "angst" for noen år siden jeg, men etter at jeg ble syk så syns jeg faktisk jeg er pur-ung.

Skrevet

Nå er jeg på galleriet!!! Skal kose meg en stund nå med å se på bilder!

Du er like ung og pen du også :o)

Skrevet

Akkurat nå legger alle seg inn på dolgalleriet og det var sprøtt og se trynet til folk man har snakket med i årevis ;o)

Må bare nevne at det finnes en liten regel for å være med i galleriet. Man må være aktiv bruker på DOL - dvs. man må ha vært registrert en viss tid og skrevet et visst antall innlegg :-)

Slik at ikke hvem-som-helst slenger inn et bilde for å få se resten av gjengen :-)

Gjest jeg vil også se
Skrevet

Akkurat nå legger alle seg inn på dolgalleriet og det var sprøtt og se trynet til folk man har snakket med i årevis ;o)

Hvor finner vi desse bildene?

Skrevet

Hvor finner vi desse bildene?

Bildene er ikke offentlige og man får kun tilgang til galleriet dersom man selv sender inn bilde av seg selv. Man må da være aktiv bruker av DOL og ha et fast nick.

Skrevet

Jammen det er vel ikke trist.

Jeg begynte å få litt "angst" for noen år siden jeg, men etter at jeg ble syk så syns jeg faktisk jeg er pur-ung.

Jeg blir aldri mer enn 28 år inni meg. Så får det utenpå forfalle så fort eller sakte det gjør. Kan ikke gjøre noe med det, vet du :o)

Skrevet

Må bare nevne at det finnes en liten regel for å være med i galleriet. Man må være aktiv bruker på DOL - dvs. man må ha vært registrert en viss tid og skrevet et visst antall innlegg :-)

Slik at ikke hvem-som-helst slenger inn et bilde for å få se resten av gjengen :-)

Men det er jo flere der inne som jeg aldri har sett her så jeg synes kanskje at når folk skifter nick få får de skifte nick der inne også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...