Gå til innhold

Det raser fra taket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er like ung og pen du også :o)

Takk :) Har forstått (inbilt meg?) at du har barn på omtrent min alder (studerende?), men må si du så veldig ung, pen og hyggelig ut du også!

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

27

• ShitDiddelyDo

19

• Lucretia

16

• fei1365380229

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk :) Har forstått (inbilt meg?) at du har barn på omtrent min alder (studerende?), men må si du så veldig ung, pen og hyggelig ut du også!

Takk skal du ha. Den eldste min er født i -82 og mange der inne er omtrent på den aldreren.

Skrevet

Men det er jo flere der inne som jeg aldri har sett her så jeg synes kanskje at når folk skifter nick få får de skifte nick der inne også

Jepp, galleriet har stått i mange år, så det er nok endel der som kanskje ikke er aktive på DOL lenger, men som var det tidligere. Eller de har, som du sier, skiftet nick. (I så fall må _de_ gi beskjed om det.. vi klarer ikke å følge med på alle som skifter nick.. ;-)

En oppryddning trengs helt klart.

Men man må i alle fall ha vært eller være aktiv doler for å være med i galleriet :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jada, hun vet at mamma bestemmer.

Hun ler seg i hjel da av at jeg lover henne bort og sier jada mamma og lurer på om du er kjekk og da sier jeg at du er flink til å skrive på sexforumet ;o) Så få ikke prestansjonsangst nå

Det skal litt mer til for at jeg får prestasjonsangst, for å si det sånn. :)

Skrevet

Jepp, galleriet har stått i mange år, så det er nok endel der som kanskje ikke er aktive på DOL lenger, men som var det tidligere. Eller de har, som du sier, skiftet nick. (I så fall må _de_ gi beskjed om det.. vi klarer ikke å følge med på alle som skifter nick.. ;-)

Men man må i alle fall ha vært eller være aktiv doler for å være med i galleriet :-)

Det fikk liksom et lite oppsving nå så Basse har vel hatt masse å gjøre de siste dagene.

Men det var moro å titte, ja. Og jeg kjente ikke et menneske i RL bortsett fra de jeg har møtt gjennom dol. Heldigvis.

Skrevet

Det skal litt mer til for at jeg får prestasjonsangst, for å si det sånn. :)

Jeg kan ikke utlevere dattera mi her på dol vet du men der hadde du fått noe å bryne deg på :o)

Skrevet

Hm, det var da så voldsomt alle trodde alle var mørke. LOL, du var jo et av unntakene, alle var jo blonde jo ;o)'

Så jeg mye mer kjedelig ut enn dere trodde? Jeg e'kke så veldig spennende da. Ikke noe spesielt moderlig heller :o)

Jeg synes du ser alldeles nydelig ut, jeg! :o)

Er bildet tatt i Thv.Meyersgt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan ikke utlevere dattera mi her på dol vet du men der hadde du fått noe å bryne deg på :o)

Høres perfekt ut. ;)

Skrevet

Jeg håper dere inviterer trofaste dol-ere i det arrangerte bryllupet. ;o)

*venter i spenning*

fei1365380229
Skrevet

Ja jeg tok en kort liten søkning på endel nick jeg aldri hadde sett før på søkesiden og de var ikke der ihvertfall.

Skrevet

Ja jeg tok en kort liten søkning på endel nick jeg aldri hadde sett før på søkesiden og de var ikke der ihvertfall.

De har alle vært aktive en gang, men DOLs søke-arkiv er vel også begrenset, tenker jeg.

Skrevet

Nå er jeg på galleriet!!! Skal kose meg en stund nå med å se på bilder!

Deg ble jeg ihvertfall overrasket over! :)

Skrevet

Det gjør du også. Vet ikke hvorfor, men jeg hadde en forestilling om at du så litt asiatisk ut :-)

Kanskje fordi malun minner om mulan? Eller kanskje du har lest at jeg er adoptert, og så ubevisst tenkt asiatisk?

ShitDiddelyDo
Skrevet

De har alle vært aktive en gang, men DOLs søke-arkiv er vel også begrenset, tenker jeg.

Og takk Gud for det! :)

Skrevet

Jeg synes du ser alldeles nydelig ut, jeg! :o)

Er bildet tatt i Thv.Meyersgt?

I Markveien ved Olaf Ryes plass

Skrevet

Jeg håper dere inviterer trofaste dol-ere i det arrangerte bryllupet. ;o)

*venter i spenning*

Nå kan jo dattera mi se bilde av SDD på dolgalleriet så nå kan det jo bli et ekte arrangert dolbryllup :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje fordi malun minner om mulan? Eller kanskje du har lest at jeg er adoptert, og så ubevisst tenkt asiatisk?

Er ikke malun hun baben i sølvpilen?

Men den jenta er vel indianer. Dog er det iikke lov til å skrive indianer lenger, så rødhud blir vel den mer korrekte betegnelsen.

Uansett: Hun er ikke asiat.

fei1365380229
Skrevet

Ja jeg skal innrømme at jeg var helt sikker på at du var adoptert fra Korea :)

Jeg trodde til og med at jeg visste hvem du var, journalist i en avis.

Skrevet

Høres perfekt ut. ;)

Du vet ikke hva du snakker om *fniser litt nå altså*

Det verste er at du må stille opp litt for svigersen også, skifte dekk osv Men det har du nesten lovet meg før en gang uten å kjenne dattera mi.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du vet ikke hva du snakker om *fniser litt nå altså*

Det verste er at du må stille opp litt for svigersen også, skifte dekk osv Men det har du nesten lovet meg før en gang uten å kjenne dattera mi.

Det høres jo ut som om man kan være langt mer uheldig med svigersen enn hva tilfellet blir for din datters utkårede, så jeg skulle nok klart å skifte noen dekk i ny og ne. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...