Gå til innhold

Det raser fra taket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke malun hun baben i sølvpilen?

Men den jenta er vel indianer. Dog er det iikke lov til å skrive indianer lenger, så rødhud blir vel den mer korrekte betegnelsen.

Uansett: Hun er ikke asiat.

Baben i Sølvpilen het da vitterlig Månestråle. Det var kamp om å være henne når vi lekte cowboy og indianer i skauen bak huset på tidlig åttitall.

Mulan er en figur fra en disneyfilm - og hun er asiatisk.

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

27

• ShitDiddelyDo

19

• Lucretia

16

• fei1365380229

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det høres jo ut som om man kan være langt mer uheldig med svigersen enn hva tilfellet blir for din datters utkårede, så jeg skulle nok klart å skifte noen dekk i ny og ne. :)

Du er nok ikke den verste svigersønnen du heller :o)

Skrevet

Deg ble jeg ihvertfall overrasket over! :)

Hehe, jaha? Hvordan hadde du sett for deg meg da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Baben i Sølvpilen het da vitterlig Månestråle. Det var kamp om å være henne når vi lekte cowboy og indianer i skauen bak huset på tidlig åttitall.

Mulan er en figur fra en disneyfilm - og hun er asiatisk.

Åh, det stemmer.

Jeg tror jeg trenger noen unger sånn at jeg kan bidra bedre i diskusjoner som dreier seg om tegneseriefigurer og sanger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er nok ikke den verste svigersønnen du heller :o)

Det er korrekt. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, jaha? Hvordan hadde du sett for deg meg da?

Mørkhåret metalbabe med hvitt ansikt og mørk leppestift? :)

Hmm, det var kanskje ikke sååå langt fra sannheten. :)

Men det bildet der er relativt profesjonelt tatt, ikke sant?

Skrevet

Hehe. Hører ikke så mye på metal, mest goth, alternative rock etc. Men jeg er ikke så dramatisk stilmessig, bortsett fra i spesielle anledninger ;)

Bildet? Profesjonelt? Neppe. Tatt av meg selv med digitalt kamera (får kamera-angst når andre tar bilde av meg, så foretrekker å gjøre det selv), men lekte litt med det i photoshop, tonet ned fargene litt, og la på en hvit ramme.

Skrevet

Men for all del, jeg er imponert. Trodde ikke folk her inne visste hvem jeg var, jeg. Kanskje fordi jeg ikke er så aktiv i diskusjoner og sånn, bare stiller spørsmål, svarer på spørsmål and that's about it. Nå ble jeg litt glad :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe. Hører ikke så mye på metal, mest goth, alternative rock etc. Men jeg er ikke så dramatisk stilmessig, bortsett fra i spesielle anledninger ;)

Bildet? Profesjonelt? Neppe. Tatt av meg selv med digitalt kamera (får kamera-angst når andre tar bilde av meg, så foretrekker å gjøre det selv), men lekte litt med det i photoshop, tonet ned fargene litt, og la på en hvit ramme.

Oki, da var det bare jeg som lot meg lure av photoshop.

Gothisk rock? Kan du anbefale noe spennende?

Hører selv mye på My Dying Bride og Sirenia.

For øvrig gikk du glipp av noe når du unngikk Slayer. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men for all del, jeg er imponert. Trodde ikke folk her inne visste hvem jeg var, jeg. Kanskje fordi jeg ikke er så aktiv i diskusjoner og sånn, bare stiller spørsmål, svarer på spørsmål and that's about it. Nå ble jeg litt glad :)

Jeg har i hvert fall lagt merke til deg! :)

Skrevet

Jepp, galleriet har stått i mange år, så det er nok endel der som kanskje ikke er aktive på DOL lenger, men som var det tidligere. Eller de har, som du sier, skiftet nick. (I så fall må _de_ gi beskjed om det.. vi klarer ikke å følge med på alle som skifter nick.. ;-)

En oppryddning trengs helt klart.

Men man må i alle fall ha vært eller være aktiv doler for å være med i galleriet :-)

Er bildet mitt der ennå?

Jeg sendte det inn, og dro til Australia ett år.

Og nå har jeg verken link eller min gamle mailadresse..

Skrevet

Er bildet mitt der ennå?

Ja, det er der. Jeg kan sende deg linken dersom du gir meg adr din.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er bildet mitt der ennå?

Du ligger der. :)

Skrevet

Oki, da var det bare jeg som lot meg lure av photoshop.

Gothisk rock? Kan du anbefale noe spennende?

Hører selv mye på My Dying Bride og Sirenia.

For øvrig gikk du glipp av noe når du unngikk Slayer. :)

My Dying Bride er utrolig bra, så dem på Inferno i år :)

Sirenia har jeg faktisk hørt minimalt på, var på deres aller første konsert, da. Kjenner den kvinnelige vokalisten og en gitarist i bandet.

Gothisk rock, vel favorittbandet er Sisters Of Mercy, men er veldig annerledes enn de du nevnte. Kanskje du burde høre på Katatonia? Er jo ikke goth, men veldig bra. Vet ikke hvilken kategori jeg skal putte det under.Det er kanskje noe du kan like!

Jeg droppet slayer, men, å, så kult det var på Rammstein!

Skrevet

Jeg har i hvert fall lagt merke til deg! :)

Det er bra, og hjelper på selvtilliten :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

My Dying Bride er utrolig bra, så dem på Inferno i år :)

Sirenia har jeg faktisk hørt minimalt på, var på deres aller første konsert, da. Kjenner den kvinnelige vokalisten og en gitarist i bandet.

Gothisk rock, vel favorittbandet er Sisters Of Mercy, men er veldig annerledes enn de du nevnte. Kanskje du burde høre på Katatonia? Er jo ikke goth, men veldig bra. Vet ikke hvilken kategori jeg skal putte det under.Det er kanskje noe du kan like!

Jeg droppet slayer, men, å, så kult det var på Rammstein!

My Dying Bride er nok, sannsynligvis, favorittene mine innen metalgenren for tiden.

Klarer ikke helt å plassere alle disse bandene i diverse kategorier selv, så jeg kaller dem "metal".

Var enklere før nå det het heavy og trash, og det var det. :)

Jeg var på Rammstein jeg også. Pyroshowet var vannvittig og lyden var meget god, men jeg følte at det var noe som manglet. Ikke fordi de gjorde en dårlig opptreden, men fordi jeg ikke er helt sikker på om jeg er fortrolig med deres måte å gjennomføre konsertene sine på. For hver eneste bevegelse er øvd inn, det finnes overhodet ikke rom for improvisasjon, og kommunikasjonen med publikum er rett og slett ikke til stede.

Jeg vet jo at det er sånn de faktisk gjennomfører konsertene sine, men det blir for robotaktiv for meg.

Takke meg til musikere man kan se at trives på scenen, og ikke musikere som går ut, gjør jobben sin 100 % etter det innøvde programmet, nøyaktig som kvelden før og kvelden før der igjen, og that's it.

Men for all del: Jeg hadde det gøy jeg! :)

Skrevet

My Dying Bride er nok, sannsynligvis, favorittene mine innen metalgenren for tiden.

Klarer ikke helt å plassere alle disse bandene i diverse kategorier selv, så jeg kaller dem "metal".

Var enklere før nå det het heavy og trash, og det var det. :)

Jeg var på Rammstein jeg også. Pyroshowet var vannvittig og lyden var meget god, men jeg følte at det var noe som manglet. Ikke fordi de gjorde en dårlig opptreden, men fordi jeg ikke er helt sikker på om jeg er fortrolig med deres måte å gjennomføre konsertene sine på. For hver eneste bevegelse er øvd inn, det finnes overhodet ikke rom for improvisasjon, og kommunikasjonen med publikum er rett og slett ikke til stede.

Jeg vet jo at det er sånn de faktisk gjennomfører konsertene sine, men det blir for robotaktiv for meg.

Takke meg til musikere man kan se at trives på scenen, og ikke musikere som går ut, gjør jobben sin 100 % etter det innøvde programmet, nøyaktig som kvelden før og kvelden før der igjen, og that's it.

Men for all del: Jeg hadde det gøy jeg! :)

Jeg er bare 166 centimeter, så jeg så ikke scenen så godt. Men kjæresten min og kusina mi byttet på å løfte meg opp når det skjedde spennende ting, hehe. (Nei ikke på skuldrene eller no, bare sånn at jeg lettet litt fra bakken)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er bare 166 centimeter, så jeg så ikke scenen så godt. Men kjæresten min og kusina mi byttet på å løfte meg opp når det skjedde spennende ting, hehe. (Nei ikke på skuldrene eller no, bare sånn at jeg lettet litt fra bakken)

Hehe, de må ha løftet deg mye i så fall, for det smalt jo rundt dem hele tiden.

Utrolig at de ikke tar fyr i ny og ne. :)

Skrevet

Hehe, de må ha løftet deg mye i så fall, for det smalt jo rundt dem hele tiden.

Utrolig at de ikke tar fyr i ny og ne. :)

Ble mye løfting ja. Men kusina mi tror jeg fikk med meg alt som var interessant. Skulle ønske jeg var litt høyere. Likte konfettien til Amerika!

fei1365380229
Skrevet

Ble mye løfting ja. Men kusina mi tror jeg fikk med meg alt som var interessant. Skulle ønske jeg var litt høyere. Likte konfettien til Amerika!

Men 1.66 er jo ikke lite da. Selv er jeg bare 1.60 en kollega av meg er 1.52, det er lite det.

Det verste er at den eldste sønnen min ser ut til å bli langt under 1.70 og skulle egentlig begynt med veksthormon, men så fikk han nei allikevel, enda lokalsykehuset hadde anbefalt det.

1.66 du er for meg en svææææær kvinne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...