ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Ble mye løfting ja. Men kusina mi tror jeg fikk med meg alt som var interessant. Skulle ønske jeg var litt høyere. Likte konfettien til Amerika! 166 er en fin høyde, så det er ingen grunn til å begynne å sove i strekk. Jeg hadde en høy satan foran meg selv der jeg sto, ganske langt bak, like foran miksebor-dingsten, og selv på mine 184 cm. fikk jeg faktisk ikke med meg alt. Bedre å stå langt foran, som jeg gjorde på Slayer, men Rammstein fenger bare middels så jeg orket ingen psykopatisk headbane-greie foran ved scenen. 0 Siter
Carina82 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hehe, jaha? Hvordan hadde du sett for deg meg da? Helt ærlig? Ehh...litt sånn satanist-aktig... *rødmer* 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Men 1.66 er jo ikke lite da. Selv er jeg bare 1.60 en kollega av meg er 1.52, det er lite det. Det verste er at den eldste sønnen min ser ut til å bli langt under 1.70 og skulle egentlig begynt med veksthormon, men så fikk han nei allikevel, enda lokalsykehuset hadde anbefalt det. 1.66 du er for meg en svææææær kvinne. Hehe. Vel, er jo ikke så lav egentlig, men føler meg veldig liten når jeg ikke klarer å se noe på en konsert... Og har alltid ønsket å være litt over 1.70. Det var ei veldig lita dame også på den konserten som stod i nærheten av meg. Hun nådde de foran henne til hoftene eller noe sånn. Kanskje ikke så ille, litt opp på ryggen. Syntes synd på henne. Men hun hørte jo musikken da! 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Helt ærlig? Ehh...litt sånn satanist-aktig... *rødmer* Hehe. Jaja det var ikke det verste svaret jeg kunne fått. Blir vant til det når man hører på sånn musikk som jeg gjør, og går i svarte klær. Selv om jeg ikke har noe som helst med satanisme å gjøre! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hehe. Vel, er jo ikke så lav egentlig, men føler meg veldig liten når jeg ikke klarer å se noe på en konsert... Og har alltid ønsket å være litt over 1.70. Det var ei veldig lita dame også på den konserten som stod i nærheten av meg. Hun nådde de foran henne til hoftene eller noe sånn. Kanskje ikke så ille, litt opp på ryggen. Syntes synd på henne. Men hun hørte jo musikken da! Jeg skulle også gjerne vært nærmere 1.70, men det er mest fordi man da kan spise mer og veie mer uten å se ut som en tønne, hvertfall med min beinbygning. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 166 er en fin høyde, så det er ingen grunn til å begynne å sove i strekk. Jeg hadde en høy satan foran meg selv der jeg sto, ganske langt bak, like foran miksebor-dingsten, og selv på mine 184 cm. fikk jeg faktisk ikke med meg alt. Bedre å stå langt foran, som jeg gjorde på Slayer, men Rammstein fenger bare middels så jeg orket ingen psykopatisk headbane-greie foran ved scenen. Du får si ifra hva du synes om Katatonia om du velger å sjekke dem ut! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Du får si ifra hva du synes om Katatonia om du velger å sjekke dem ut! Takk for tipset, og ja: jeg skal si fra! 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Du kan sette opp planker på skrå ut fra veggen som gjør at folk ikke går for nærme. 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg skulle også gjerne vært nærmere 1.70, men det er mest fordi man da kan spise mer og veie mer uten å se ut som en tønne, hvertfall med min beinbygning. Alt er relativt, fru Blom. Det er ikke en fordel å være høy, skal jeg si deg. Vanskelig å finne bukser. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg er bare 166 centimeter, så jeg så ikke scenen så godt. Men kjæresten min og kusina mi byttet på å løfte meg opp når det skjedde spennende ting, hehe. (Nei ikke på skuldrene eller no, bare sånn at jeg lettet litt fra bakken) Jeg er 165 cm, men har aldri sett på meg selv som lav...! Hmmmmm, men det kan selvfølgelig komme av at jeg har en mor på 157 cm og en lillesøster på 158 cm;) 0 Siter
Gjest dødsnysgjerrig Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Akkurat nå legger alle seg inn på dolgalleriet og det var sprøtt og se trynet til folk man har snakket med i årevis ;o) Hvor er DOLgalleriet?? fremdeles 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hvor er DOLgalleriet?? fremdeles Det får du bare tilgang til dersom du har et fast nick her inne, og sender bilde av deg selv til bassisten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hvor er DOLgalleriet?? fremdeles Med nicket dødsnysgjerring tror jeg ikke du får inn noe bilde på dolgalleriet. Du må nok bruke fast nick en stund og deretter spørre basse pent om å få tilgang. Billetten er et bilde av deg selv. Det går ikke an å sende fake bilde for noen har alltid møtt deg før. 0 Siter
Carina82 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Med nicket dødsnysgjerring tror jeg ikke du får inn noe bilde på dolgalleriet. Du må nok bruke fast nick en stund og deretter spørre basse pent om å få tilgang. Billetten er et bilde av deg selv. Det går ikke an å sende fake bilde for noen har alltid møtt deg før. Ingen hadde møtt meg fra før... 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ingen hadde møtt meg fra før... Men du har vært her litt da og bruker skikkelig nick 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det får du bare tilgang til dersom du har et fast nick her inne, og sender bilde av deg selv til bassisten. Frimureri:-) 0 Siter
Champagne Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ja, det er der. Jeg kan sende deg linken dersom du gir meg adr din. Kjempefint! Sen den til [email protected] Takk! 0 Siter
Champagne Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ja, det er der. Jeg kan sende deg linken dersom du gir meg adr din. Tusen takk for link, dessverre så husker jeg ikke passordet mitt.. Ikke kan jeg skrive mail fra yahoo heller, jmfr. tidligere innlegg her fra meg.. Men jeg kan lese mail, så kunne du mailet meg et passord..? Så skal jeg love å ikke mase mer på en stund.. *tusler vekk* 0 Siter
carma Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Tusen takk for link, dessverre så husker jeg ikke passordet mitt.. Ikke kan jeg skrive mail fra yahoo heller, jmfr. tidligere innlegg her fra meg.. Men jeg kan lese mail, så kunne du mailet meg et passord..? Så skal jeg love å ikke mase mer på en stund.. *tusler vekk* Sånn... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.