cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 OK, greit for meg.......da rapper jeg Kristian Valen......kidnapper han med meg til en øde sydhavsøy.....og har han helt for meg selv......Mwohahaha.... *ondskapsfull latter* Kristian Valen er ikke særlig sexy nei. Pinglete, solariumsbrun, teit caps, og stygge tenner. Men morsom er han, iallefall av og til. 0 Siter
cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Mjølk er teit, ja........også blir jeg kalt lisj tuppa......eller noe slikt av de.......DET ER TEIT! Ække fra østlandet de da, vel. Mer fra røros, sør-trøndelagområdet, skulle jeg tro. Mjølk og litjtuppa er ikke særlig østlandsk. Ikke totensk eller hedmarsk engang. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jærsk? Blæh!!!!! Har misforstått aldeles du. Bredt jærsk er forferdelig å høre på, jeg blir like fornærmet hver gang en østlending tar meg for å være fra Jæren. Føy! Bare vær glad for at du ikke får det til. Jeg bodde på rom med en fyr fra Jæren når jeg var i militæret. Forsto ikke en forbanna lyd av det han sa i 3 måneder. Til tross for at han snakka hele tiden. For et vannvittig språk! 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Kristian Valen er ikke særlig sexy nei. Pinglete, solariumsbrun, teit caps, og stygge tenner. Men morsom er han, iallefall av og til. Han er rogalands svar på tomas giertsen. Han møttte jeg i kinokø og han var skikkelig pinglete. Jeg ble overrasket, han går jo for å være såååå kjekk ( 0 Siter
cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg bodde på rom med en fyr fra Jæren når jeg var i militæret. Forsto ikke en forbanna lyd av det han sa i 3 måneder. Til tross for at han snakka hele tiden. For et vannvittig språk! Fra der jeg er i fra ser vi ned på de fra Jæren. Jeg er da faktisk flere mil i fra Jæren, 10 mil kanskje. Tar sterk avstand fra alt jærsk. Går det for fort så skjønner ikke jeg helt hva de snakker om jeg heller. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Fra der jeg er i fra ser vi ned på de fra Jæren. Jeg er da faktisk flere mil i fra Jæren, 10 mil kanskje. Tar sterk avstand fra alt jærsk. Går det for fort så skjønner ikke jeg helt hva de snakker om jeg heller. Jeg bodde på rom med 1 stykk oslomann, 1 stykk nordlending, 1 fra Jæren og 2 fra Stavanger. Selv de 2 fra Stavanger forsto ikke hva bonden fra Jæren snakka om. 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Rogalandsdialekten er jo så fin! I allfall Stavanger- dialekten! 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg bodde på rom med en fyr fra Jæren når jeg var i militæret. Forsto ikke en forbanna lyd av det han sa i 3 måneder. Til tross for at han snakka hele tiden. For et vannvittig språk! Språk? Det er da en dialekt, kjære deg. 0 Siter
cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Han er rogalands svar på tomas giertsen. Han møttte jeg i kinokø og han var skikkelig pinglete. Jeg ble overrasket, han går jo for å være såååå kjekk ( Thomas Gjertsen er en skikkelig dust! Tror han er så fordømrade morsom hele tiden. I beste Hotel Cæsartid så gikk han Stian Barsnes Simonsen for å være en kjekkas, men jeg skal fortelle det at han er opptil flere cm lavere enn meg, og var like pinglete som en sjetteklassing. Nesten like pinglete som Sondre Lerche. Jaja, ikke alle kan være så barske som mannen min. 0 Siter
cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg bodde på rom med 1 stykk oslomann, 1 stykk nordlending, 1 fra Jæren og 2 fra Stavanger. Selv de 2 fra Stavanger forsto ikke hva bonden fra Jæren snakka om. Nei, der ser du. De kan ha sauene, traktorene og handelslaget for seg selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Språk? Det er da en dialekt, kjære deg. Det neste du påstår er vel at bergensere er nordmenn. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Nei, der ser du. De kan ha sauene, traktorene og handelslaget for seg selv. Jeg liker folk med fordommer! 0 Siter
cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det neste du påstår er vel at bergensere er nordmenn. Det blir nesten det samme som å banne i kirken. c",) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Thomas Gjertsen er en skikkelig dust! Tror han er så fordømrade morsom hele tiden. I beste Hotel Cæsartid så gikk han Stian Barsnes Simonsen for å være en kjekkas, men jeg skal fortelle det at han er opptil flere cm lavere enn meg, og var like pinglete som en sjetteklassing. Nesten like pinglete som Sondre Lerche. Jaja, ikke alle kan være så barske som mannen min. Det er i hvert fall helt sikkert at tv glorifiserer folk. Egentlig er de ganske normale og godt er det. Mannen din hadde sikkert gjort seg strålende på tv ) 0 Siter
cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg liker folk med fordommer! .....men jeg må innrømme at jeg har jærstoler på kjøkkenet... *kryper rødmende under skrivepulten* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 .....men jeg må innrømme at jeg har jærstoler på kjøkkenet... *kryper rødmende under skrivepulten* ...og jeg har en kompis fra Bergen, så litt svinn må man bare leve med. 0 Siter
cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er i hvert fall helt sikkert at tv glorifiserer folk. Egentlig er de ganske normale og godt er det. Mannen din hadde sikkert gjort seg strålende på tv ) Jepps. Men jeg deler han ikke med noen, så de andre kan heller sikle etter Kristian Valen og tro at han er en godbit. c",) 0 Siter
cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 ...og jeg har en kompis fra Bergen, så litt svinn må man bare leve med. Jeg bor i Bergen jeg... *selger tomater* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg bor i Bergen jeg... *selger tomater* Obs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.