Gå til innhold

Så samles vi på valen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, greit for meg.......da rapper jeg Kristian Valen......kidnapper han med meg til en øde sydhavsøy.....og har han helt for meg selv......Mwohahaha....

*ondskapsfull latter*

Kristian Valen er ikke særlig sexy nei. Pinglete, solariumsbrun, teit caps, og stygge tenner.

Men morsom er han, iallefall av og til.

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

28

• ShitDiddelyDo

26

• Dorthe

14

• Mr Kahn

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mjølk er teit, ja........også blir jeg kalt lisj tuppa......eller noe slikt av de.......DET ER TEIT!

Ække fra østlandet de da, vel. Mer fra røros, sør-trøndelagområdet, skulle jeg tro.

Mjølk og litjtuppa er ikke særlig østlandsk. Ikke totensk eller hedmarsk engang.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jærsk?

Blæh!!!!!

Har misforstått aldeles du. Bredt jærsk er forferdelig å høre på, jeg blir like fornærmet hver gang en østlending tar meg for å være fra Jæren.

Føy! Bare vær glad for at du ikke får det til.

Jeg bodde på rom med en fyr fra Jæren når jeg var i militæret.

Forsto ikke en forbanna lyd av det han sa i 3 måneder. Til tross for at han snakka hele tiden.

For et vannvittig språk!

Skrevet

Kristian Valen er ikke særlig sexy nei. Pinglete, solariumsbrun, teit caps, og stygge tenner.

Men morsom er han, iallefall av og til.

Han er rogalands svar på tomas giertsen. Han møttte jeg i kinokø og han var skikkelig pinglete. Jeg ble overrasket, han går jo for å være såååå kjekk :o(

Skrevet

Forsto ikke en forbanna lyd av det han sa i 3 måneder. Til tross for at han snakka hele tiden.

For et vannvittig språk!

Fra der jeg er i fra ser vi ned på de fra Jæren.

Jeg er da faktisk flere mil i fra Jæren, 10 mil kanskje. Tar sterk avstand fra alt jærsk. Går det for fort så skjønner ikke jeg helt hva de snakker om jeg heller.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fra der jeg er i fra ser vi ned på de fra Jæren.

Jeg er da faktisk flere mil i fra Jæren, 10 mil kanskje. Tar sterk avstand fra alt jærsk. Går det for fort så skjønner ikke jeg helt hva de snakker om jeg heller.

Jeg bodde på rom med 1 stykk oslomann, 1 stykk nordlending, 1 fra Jæren og 2 fra Stavanger.

Selv de 2 fra Stavanger forsto ikke hva bonden fra Jæren snakka om. :)

Gjest Vinteren
Skrevet

Rogalandsdialekten er jo så fin! I allfall Stavanger- dialekten!

Gjest Vinteren
Skrevet

For et vannvittig språk!

Språk? Det er da en dialekt, kjære deg.

Skrevet

Han er rogalands svar på tomas giertsen. Han møttte jeg i kinokø og han var skikkelig pinglete. Jeg ble overrasket, han går jo for å være såååå kjekk :o(

Thomas Gjertsen er en skikkelig dust! Tror han er så fordømrade morsom hele tiden.

I beste Hotel Cæsartid så gikk han Stian Barsnes Simonsen for å være en kjekkas, men jeg skal fortelle det at han er opptil flere cm lavere enn meg, og var like pinglete som en sjetteklassing. Nesten like pinglete som Sondre Lerche.

Jaja, ikke alle kan være så barske som mannen min.

Skrevet

Jeg bodde på rom med 1 stykk oslomann, 1 stykk nordlending, 1 fra Jæren og 2 fra Stavanger.

Selv de 2 fra Stavanger forsto ikke hva bonden fra Jæren snakka om. :)

Nei, der ser du.

De kan ha sauene, traktorene og handelslaget for seg selv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Språk? Det er da en dialekt, kjære deg.

Det neste du påstår er vel at bergensere er nordmenn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, der ser du.

De kan ha sauene, traktorene og handelslaget for seg selv.

Jeg liker folk med fordommer! :)

Skrevet

Det neste du påstår er vel at bergensere er nordmenn.

Det blir nesten det samme som å banne i kirken.

c",)

Skrevet

Thomas Gjertsen er en skikkelig dust! Tror han er så fordømrade morsom hele tiden.

I beste Hotel Cæsartid så gikk han Stian Barsnes Simonsen for å være en kjekkas, men jeg skal fortelle det at han er opptil flere cm lavere enn meg, og var like pinglete som en sjetteklassing. Nesten like pinglete som Sondre Lerche.

Jaja, ikke alle kan være så barske som mannen min.

Det er i hvert fall helt sikkert at tv glorifiserer folk. Egentlig er de ganske normale og godt er det.

Mannen din hadde sikkert gjort seg strålende på tv :o)

Skrevet

Jeg liker folk med fordommer! :)

.....men jeg må innrømme at jeg har jærstoler på kjøkkenet...

*kryper rødmende under skrivepulten*

ShitDiddelyDo
Skrevet

.....men jeg må innrømme at jeg har jærstoler på kjøkkenet...

*kryper rødmende under skrivepulten*

...og jeg har en kompis fra Bergen, så litt svinn må man bare leve med.

Skrevet

Det er i hvert fall helt sikkert at tv glorifiserer folk. Egentlig er de ganske normale og godt er det.

Mannen din hadde sikkert gjort seg strålende på tv :o)

Jepps.

Men jeg deler han ikke med noen, så de andre kan heller sikle etter Kristian Valen og tro at han er en godbit.

c",)

Skrevet

...og jeg har en kompis fra Bergen, så litt svinn må man bare leve med.

Jeg bor i Bergen jeg...

*selger tomater*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg bor i Bergen jeg...

*selger tomater*

Obs.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...