Gå til innhold

Så samles vi på valen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Obs.

:)

Jøss, slik du ser ut, ja.

Har vært på galleriet en tur.

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

28

• ShitDiddelyDo

26

• Dorthe

14

• Mr Kahn

9

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jøss, slik du ser ut, ja.

Har vært på galleriet en tur.

Jaggu, der var du også jo.

Skrevet

Jeg er altfor nysgjerrig anlagt til å overhøre en liten kommentar om et dolgalleri.

Skjønt, bittelitt overtalelse fra amber sun måtte til, ved nærmere ettertanke. Når kommer boken vi ville ha?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er altfor nysgjerrig anlagt til å overhøre en liten kommentar om et dolgalleri.

Skjønt, bittelitt overtalelse fra amber sun måtte til, ved nærmere ettertanke. Når kommer boken vi ville ha?

Jeg har ikke begynt på den enda. Lurer tross alt på om det ikke er mer penger å hente i å gå for systematisk utpresning av diverse dolere med svin på skogen. :)

Skrevet

Jeg har ikke begynt på den enda. Lurer tross alt på om det ikke er mer penger å hente i å gå for systematisk utpresning av diverse dolere med svin på skogen. :)

Er det så mange av dem da?

Hvor nøye er egentlig kartoteket ditt? Bekymringsverdig. Jeg har i hvertfall aaaaldri dolet i arbeidstid.

Skrevet

wow du var overhode ikke slik jeg hadde tenkt meg, du ser så ung ut:0)

Skrevet

Ække fra østlandet de da, vel. Mer fra røros, sør-trøndelagområdet, skulle jeg tro.

Mjølk og litjtuppa er ikke særlig østlandsk. Ikke totensk eller hedmarsk engang.

Litjtuppa har jeg hørt i omegn her, men mjølk må du lenger bort med ;)

Skrevet

Jeg er stavanger-talende siddis, og jeg liker ikke rogalandsdialekt...

Med unntak av kanskje haugesund, som er litt fint.

Har faktisk lagt litt om etter at jeg flyttet til Oslo, noe jeg til stadighet får høre når jeg kommer til Stavanger. Men ikke så mye da, men er jo nødt til det, for østlendingene skjønner jo ingenting hvis ikke.

Bred stavangerdialekt er helt håpløst :) Jeg klarer bare ikke å skjønne mer enn 1/3 av det som blir sagt, synes det minner litt om dansk. Det skjønner jeg heller ikke ;)

Har forøvrig halve slekta fra Rogaland. Skjønner ikke hva de sier heller.

Må sies at gammel Ulvikdialekt er enda verre, og totalt uforståelig.

Skrevet

OK, greit for meg.......da rapper jeg Kristian Valen......kidnapper han med meg til en øde sydhavsøy.....og har han helt for meg selv......Mwohahaha....

*ondskapsfull latter*

Han hadde sikkert slitt på en øde øy, helt uten hårgele og blekemiddel.

Til gjengjeld ville han fått den tacky brunfargen sin gratis, i stedet for fra et solstudio.

Skrevet

Bred stavangerdialekt er helt håpløst :) Jeg klarer bare ikke å skjønne mer enn 1/3 av det som blir sagt, synes det minner litt om dansk. Det skjønner jeg heller ikke ;)

Har forøvrig halve slekta fra Rogaland. Skjønner ikke hva de sier heller.

Må sies at gammel Ulvikdialekt er enda verre, og totalt uforståelig.

Dansk? Det minner om kråker på speed.

Skrevet

Dansk? Det minner om kråker på speed.

*Flirer*

Jeg har litt dårlige assosiasjoner med både dialekten og byen, så jeg fryser på ryggen hver gang jeg hører den... :-/

Trøndersk er forresten ikke stort bedre det heller.

Skrevet

*Flirer*

Jeg har litt dårlige assosiasjoner med både dialekten og byen, så jeg fryser på ryggen hver gang jeg hører den... :-/

Trøndersk er forresten ikke stort bedre det heller.

Men ålesundsdialekta - den er sexy den:-)

Skrevet

Var'n like puslete som jeg trodde?

Definitivt ingen macho med sigar og blå skjeggrot, nei. Han gikk forbi meg i trengselen på Mosseporten, og det var såvidt jeg ikke dyttet av ham capsen med albuen, skjønner?

Men flink er'n, det skal'n ha.

Skrevet

Kvalm rogalandsdialekt !!!! Og jeg som alltid har likt deg !

Åh, ta det ikke personlig, det er bare noe som henger igjen etter en hersens støvsuger-selger fra Stavanger.

Når du har blitt pult for 16.000 blanke kroner for en ubrukelig støvsuger, og det av en selger fra Helvete, så ville du også husket en del detaljer ved fyren som du ville festet på voodoo-dukken av ham.

Det hører med til historien at jeg brukte retur-retten, og at terapien begynner å gi resultater. Hr. Valen gikk fra Mosseporten på egne bein.

Skrevet

Kanskje du burde lære deg å skrive riktig navn på folk før du kritiserer dem? Han heter Kristian Valen, ikke Christian. Er du misunnelig på ham, forresten?Høres sånn ut...;o)

Åh gjett om. Tenk å få stå på scenen og bli beundret av minst 30 tenårings-jenter, som atpåtil hyler av fryd når jeg viser smilehullet.

Det må da verra parradise'..åh du må itj snakk.

Skrevet

Hrmf......."Kvalmne rogalandsdialekt"?????

:(

Synes rogalndsdialekt er kjempefin!!! Kristian Valen er faktisk en sympatisk og skikkelig mann!!!!

Ja, han er en kjekk liten gutt.

;^)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det så mange av dem da?

Hvor nøye er egentlig kartoteket ditt? Bekymringsverdig. Jeg har i hvertfall aaaaldri dolet i arbeidstid.

Åja, det finnes en del dolere med svin på skogen. Det er ikke til å stikke under en stol.

Du ligger uansett greit an til nå. Verre med enkelte andre. Langt verre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

wow du var overhode ikke slik jeg hadde tenkt meg, du ser så ung ut:0)

Jeg ER ung.

Hva er det folk hadde trodd? En 50 år gammel skjeggape?

:)

Gjest tottlå
Skrevet

Ække fra østlandet de da, vel. Mer fra røros, sør-trøndelagområdet, skulle jeg tro.

Mjølk og litjtuppa er ikke særlig østlandsk. Ikke totensk eller hedmarsk engang.

kommer fra alvdal

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...