cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Obs. Jøss, slik du ser ut, ja. Har vært på galleriet en tur. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jøss, slik du ser ut, ja. Har vært på galleriet en tur. Jaggu, der var du også jo. 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jaggu, der var du også jo. Jeg er altfor nysgjerrig anlagt til å overhøre en liten kommentar om et dolgalleri. Skjønt, bittelitt overtalelse fra amber sun måtte til, ved nærmere ettertanke. Når kommer boken vi ville ha? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg er altfor nysgjerrig anlagt til å overhøre en liten kommentar om et dolgalleri. Skjønt, bittelitt overtalelse fra amber sun måtte til, ved nærmere ettertanke. Når kommer boken vi ville ha? Jeg har ikke begynt på den enda. Lurer tross alt på om det ikke er mer penger å hente i å gå for systematisk utpresning av diverse dolere med svin på skogen. 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg har ikke begynt på den enda. Lurer tross alt på om det ikke er mer penger å hente i å gå for systematisk utpresning av diverse dolere med svin på skogen. Er det så mange av dem da? Hvor nøye er egentlig kartoteket ditt? Bekymringsverdig. Jeg har i hvertfall aaaaldri dolet i arbeidstid. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jaggu, der var du også jo. wow du var overhode ikke slik jeg hadde tenkt meg, du ser så ung ut:0) 0 Siter
Line Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ække fra østlandet de da, vel. Mer fra røros, sør-trøndelagområdet, skulle jeg tro. Mjølk og litjtuppa er ikke særlig østlandsk. Ikke totensk eller hedmarsk engang. Litjtuppa har jeg hørt i omegn her, men mjølk må du lenger bort med 0 Siter
Line Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg er stavanger-talende siddis, og jeg liker ikke rogalandsdialekt... Med unntak av kanskje haugesund, som er litt fint. Har faktisk lagt litt om etter at jeg flyttet til Oslo, noe jeg til stadighet får høre når jeg kommer til Stavanger. Men ikke så mye da, men er jo nødt til det, for østlendingene skjønner jo ingenting hvis ikke. Bred stavangerdialekt er helt håpløst Jeg klarer bare ikke å skjønne mer enn 1/3 av det som blir sagt, synes det minner litt om dansk. Det skjønner jeg heller ikke Har forøvrig halve slekta fra Rogaland. Skjønner ikke hva de sier heller. Må sies at gammel Ulvikdialekt er enda verre, og totalt uforståelig. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 OK, greit for meg.......da rapper jeg Kristian Valen......kidnapper han med meg til en øde sydhavsøy.....og har han helt for meg selv......Mwohahaha.... *ondskapsfull latter* Han hadde sikkert slitt på en øde øy, helt uten hårgele og blekemiddel. Til gjengjeld ville han fått den tacky brunfargen sin gratis, i stedet for fra et solstudio. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Bred stavangerdialekt er helt håpløst Jeg klarer bare ikke å skjønne mer enn 1/3 av det som blir sagt, synes det minner litt om dansk. Det skjønner jeg heller ikke Har forøvrig halve slekta fra Rogaland. Skjønner ikke hva de sier heller. Må sies at gammel Ulvikdialekt er enda verre, og totalt uforståelig. Dansk? Det minner om kråker på speed. 0 Siter
Line Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Dansk? Det minner om kråker på speed. *Flirer* Jeg har litt dårlige assosiasjoner med både dialekten og byen, så jeg fryser på ryggen hver gang jeg hører den... :-/ Trøndersk er forresten ikke stort bedre det heller. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 *Flirer* Jeg har litt dårlige assosiasjoner med både dialekten og byen, så jeg fryser på ryggen hver gang jeg hører den... :-/ Trøndersk er forresten ikke stort bedre det heller. Men ålesundsdialekta - den er sexy den:-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Var'n like puslete som jeg trodde? Definitivt ingen macho med sigar og blå skjeggrot, nei. Han gikk forbi meg i trengselen på Mosseporten, og det var såvidt jeg ikke dyttet av ham capsen med albuen, skjønner? Men flink er'n, det skal'n ha. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Kvalm rogalandsdialekt !!!! Og jeg som alltid har likt deg ! Åh, ta det ikke personlig, det er bare noe som henger igjen etter en hersens støvsuger-selger fra Stavanger. Når du har blitt pult for 16.000 blanke kroner for en ubrukelig støvsuger, og det av en selger fra Helvete, så ville du også husket en del detaljer ved fyren som du ville festet på voodoo-dukken av ham. Det hører med til historien at jeg brukte retur-retten, og at terapien begynner å gi resultater. Hr. Valen gikk fra Mosseporten på egne bein. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Kanskje du burde lære deg å skrive riktig navn på folk før du kritiserer dem? Han heter Kristian Valen, ikke Christian. Er du misunnelig på ham, forresten?Høres sånn ut...;o) Åh gjett om. Tenk å få stå på scenen og bli beundret av minst 30 tenårings-jenter, som atpåtil hyler av fryd når jeg viser smilehullet. Det må da verra parradise'..åh du må itj snakk. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Hrmf......."Kvalmne rogalandsdialekt"????? Synes rogalndsdialekt er kjempefin!!! Kristian Valen er faktisk en sympatisk og skikkelig mann!!!! Ja, han er en kjekk liten gutt. ;^) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Er det så mange av dem da? Hvor nøye er egentlig kartoteket ditt? Bekymringsverdig. Jeg har i hvertfall aaaaldri dolet i arbeidstid. Åja, det finnes en del dolere med svin på skogen. Det er ikke til å stikke under en stol. Du ligger uansett greit an til nå. Verre med enkelte andre. Langt verre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 wow du var overhode ikke slik jeg hadde tenkt meg, du ser så ung ut:0) Jeg ER ung. Hva er det folk hadde trodd? En 50 år gammel skjeggape? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ække fra østlandet de da, vel. Mer fra røros, sør-trøndelagområdet, skulle jeg tro. Mjølk og litjtuppa er ikke særlig østlandsk. Ikke totensk eller hedmarsk engang. kommer fra alvdal 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.