Gå til innhold

Så samles vi på valen...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Valen er jo utrolig dyktig da! . ikkenoe morsinstikt vekkes her i alle fall....han spiller nok på noe annet :) hehe

Syns ikke han er femi i det HELE tatt!

Det at kjendiser ofte er små av vekst er for at de skal få plass inni tv'en. Nå som vi får storskjerm og sånn - så vil nok det endre seg.

Han vekker i hvert fall ikke morsinstinktet hos meg. Det eneste instinktet han puffer liv i er oppkastinnstinktet.

Nei, makan til ekkel skapning skal man lete lenge etter. Talenløs er han også. Jeg vemmes når jeg ser klysterklovnen på tv og har aldri ledd av noe han har gjort.

Selv Valgers Svarstad Haugland er en dyktigere musiker enn Valen er komiker.

Elin Tvedt har en mildt sagt pervers guttesmak.

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

28

• ShitDiddelyDo

26

• Dorthe

14

• Mr Kahn

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han vekker i hvert fall ikke morsinstinktet hos meg. Det eneste instinktet han puffer liv i er oppkastinnstinktet.

Nei, makan til ekkel skapning skal man lete lenge etter. Talenløs er han også. Jeg vemmes når jeg ser klysterklovnen på tv og har aldri ledd av noe han har gjort.

Selv Valgers Svarstad Haugland er en dyktigere musiker enn Valen er komiker.

Elin Tvedt har en mildt sagt pervers guttesmak.

*LOL* - - hva er det med dere, guttær?

Valen er flink, han har et sjarmederende smil, og når han er i "Jazzhjørrna" - da ler i alle fall jeg! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*LOL* - - hva er det med dere, guttær?

Valen er flink, han har et sjarmederende smil, og når han er i "Jazzhjørrna" - da ler i alle fall jeg! :)

Han er ikke flink. Du har bare dårlig komiker-smak. :)

Men jeg registrerer at det er mange i Norge som har det. Han selger jo bra, noe som ikke er til å fatte.

Det verste er at han drar damer. Driver han ikke å feier over hun Tyra-modellen som alle guttene siklet etter for noen år siden? Og Elin Tvedt? Det er sikkert flere også.

Hva er det med dere kvinnfolk?

Skrevet

Men jeg registrerer at det er mange i Norge som har det. Han selger jo bra, noe som ikke er til å fatte.

Det verste er at han drar damer. Driver han ikke å feier over hun Tyra-modellen som alle guttene siklet etter for noen år siden? Og Elin Tvedt? Det er sikkert flere også.

Hehe, han hadde ikke fått feid over meg da - så er det sagt, ikke verdiget han meg med et eneste blikk på Kjøpesenteret heller, enda jeg sa HØYT, da Plutten fikk autograf; "GUDAMEG, Plutten, en ekte KJENDIS!" - hehehe

jeg juger ikke engang - fikk bare så lyst til å si det, og sa det! :-)

Så det ER kanskje morsinstinktet likevel....for noe sexy er det ikke ved han - det jeg kunne se bak skjerfet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, han hadde ikke fått feid over meg da - så er det sagt, ikke verdiget han meg med et eneste blikk på Kjøpesenteret heller, enda jeg sa HØYT, da Plutten fikk autograf; "GUDAMEG, Plutten, en ekte KJENDIS!" - hehehe

jeg juger ikke engang - fikk bare så lyst til å si det, og sa det! :-)

Så det ER kanskje morsinstinktet likevel....for noe sexy er det ikke ved han - det jeg kunne se bak skjerfet.

Det er noe utrolig feminint ved han, og hvorfor fyren i det hele tatt har fått lov til å lage "moro"-programmer på tv er for meg helt uforståelig.

Men på den annen side: Disse 2 idiotene som inntar tv2 (eller er det tvn?) med Senkveld hver fredag, og som faktisk kan skilte med relativt mange seère, er uhyre gode eksempler på at mange nordmenn ikke eier smak.

Skrevet

Jeg har faktisk en veldig gode vennine som var litt småkjærester med han for et halvt år siden, var kanskje mest sex men... Jeg var på et vorspiel med han, han var grei nok men egentlig ganske usjarmerende.

Skrevet

Det er noe utrolig feminint ved han, og hvorfor fyren i det hele tatt har fått lov til å lage "moro"-programmer på tv er for meg helt uforståelig.

Men på den annen side: Disse 2 idiotene som inntar tv2 (eller er det tvn?) med Senkveld hver fredag, og som faktisk kan skilte med relativt mange seère, er uhyre gode eksempler på at mange nordmenn ikke eier smak.

HARALD ER JO BARE SÅÅÅÅÅÅ HERLIG!!!!

Hva er det med deg'a?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har faktisk en veldig gode vennine som var litt småkjærester med han for et halvt år siden, var kanskje mest sex men... Jeg var på et vorspiel med han, han var grei nok men egentlig ganske usjarmerende.

Huff, jeg grøsser når jeg ser du skriver at fyren hadde sex. Jeg vet jeg fleipet om overfeing av både Elin Tvedt og Tyra Banks over her, men til tross for det hadde jeg ikke i mine villeste fantasier trodd at den "mannen" var i stand til å ha sex, i hvert fall ikke i tradisjonell forstand.

ShitDiddelyDo
Skrevet

HARALD ER JO BARE SÅÅÅÅÅÅ HERLIG!!!!

Hva er det med deg'a?

Du altså. Du og ditt morsinstink. Dette er ikke engang morsinstink. Det er så ille at det minst må være bestemorsinstinktet ditt som er i ferd med å ta fullstendig overhånd!

Skrevet

Du altså. Du og ditt morsinstink. Dette er ikke engang morsinstink. Det er så ille at det minst må være bestemorsinstinktet ditt som er i ferd med å ta fullstendig overhånd!

...pass deg, ellers så forteller jeg deg hvorfor jeg liker deg også!!! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

...pass deg, ellers så forteller jeg deg hvorfor jeg liker deg også!!! :)

Du, nå har jeg hørt av halvparten av de nye folka inne på dol-galleriet at jeg ser så ung og nusselig ut (de hadde visst forventet en skjeggape på nærmere 40), så ikke fortell meg noe som helst, du.

Så skal jeg oppføre meg framover. :)

Skrevet

Du, nå har jeg hørt av halvparten av de nye folka inne på dol-galleriet at jeg ser så ung og nusselig ut (de hadde visst forventet en skjeggape på nærmere 40), så ikke fortell meg noe som helst, du.

Så skal jeg oppføre meg framover. :)

Greit det, hilsen oldemor :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Greit det, hilsen oldemor :-)

Så så.

Du har fortsatt noen år igjen før det. :)

Skrevet

Absolutt alt! Jeg forbinder den med støvssugerselgere og ortodokse marxister. Jeg tror Fanden selv snakker den dialekten.

Jeg har også hørt at de skal oversette Koranen til dette kråkemålet.

*glaner etter kjettingen*

Rogalandsdialekt er mer enn stavangersk. Jeg snakker også rogalandsk.

Når det gjelser kjettingen så.... henger den fast i... noe. :blunke:

Skrevet

Rogalandsdialekt er mer enn stavangersk. Jeg snakker også rogalandsk.

Når det gjelser kjettingen så.... henger den fast i... noe. :blunke:

Jeg innser at jeg burde spesifisert geografien en smule, da hadde det blitt litt mer...eh, håndgripelig.

Den kjettingen...en kompis av meg hadde en sånn kjetting som startsnor på ei elektrisk vifte i en ventil på dassen sin. Jeg tør nesten ikke spørre, men har du installert noe sånt?

*erter*

Skrevet

Jeg innser at jeg burde spesifisert geografien en smule, da hadde det blitt litt mer...eh, håndgripelig.

Den kjettingen...en kompis av meg hadde en sånn kjetting som startsnor på ei elektrisk vifte i en ventil på dassen sin. Jeg tør nesten ikke spørre, men har du installert noe sånt?

*erter*

Min kjetting er da ingen dass-kjetting! Det skulle tatt seg ut. Min er meget eksklusiv, og er festet i noe like ekslusivt. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...