Gå til innhold

For gammel????

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg er selv 21 år, og har noe, sånn halv vegs, på gang med en fyr. Eneste "problem" er at han er 9 år eldre enn meg, altså 30 år. Er dette stor alders forskjell???

Vi har ikke noe forhold enda, jeg lurer på om aldersforskjellen vil bli et problem, og derfor vil jeg kanskje stoppe mens leken enda er god......Samtidig tenker jeg på at det skader jo ikke å prøve!! Jeg tar vanligvis ALLDRI sjanser, så kanskje det er på tide å hoppe ut i noe som jeg ikke hvet hvor ender.....?!?

Hva synes dere........blir dette et aldersproblem?????

Gjest stand by your man
Skrevet

Husk: Aldri to l'er i aldri !!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det trenger ikke å bli noe problem. Men det avhenger selvsagt av både deg og han.

Gjest stand by your man
Skrevet

Ups......ALDRI! :)

For å komme med et lite innspill: 9 års aldersforskjell kan kanskje synes mye når man er 21 og 30 - men den jevnes ut med årene. Det som teller er kjemien dere imellom, og felles interesser og masse annet som dere må finne ut av. Jeg synes ikke du skal la deg skremme av aldersforskjellen.

fei1365380229
Skrevet

Det spørs på fyren og på deg det da. En barnslig fyr og en "voksen" tottlå :), 9 år er vel ikke all verden når du er 21 år, hadde liksom vært verre hvis du hadde vært 16 år.

Gjest tottlå
Skrevet

Det spørs på fyren og på deg det da. En barnslig fyr og en "voksen" tottlå :), 9 år er vel ikke all verden når du er 21 år, hadde liksom vært verre hvis du hadde vært 16 år.

Tror selv jeg er voksen av meg, men jeg kjenner ikke denne fyren så godt enda,så jeg hvet ikke hvordan han er. Det skader jo ikke å bli bedre kjent med han........ herregud så pyse jeg er!! :D

fei1365380229
Skrevet

Tror selv jeg er voksen av meg, men jeg kjenner ikke denne fyren så godt enda,så jeg hvet ikke hvordan han er. Det skader jo ikke å bli bedre kjent med han........ herregud så pyse jeg er!! :D

Slapp av, de fleste menn er barnslige :).

Gjest tottlå
Skrevet

Slapp av, de fleste menn er barnslige :).

Hehehe......

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei å-nei, han er en olding:-/

Skrevet

9 år mellom meg og cecilymannen. Jeg har forresten aldri vært sammen med noen på min egen alder. 6-10 år eldre enn meg alle jeg har vært sammen med eller hatt noe på gang med.

Så ikke noe problem det der, tottlå.

Slutta å totla sånn, du.

Skrevet

Jeg synes du skal hoppe i det jeg, you have nothing to loose. 9 år er ingen big deal altså:0)

Skrevet

Det kommer mer an på hva slags typer dere er. Så det er bare å prøve!

Skrevet

da jeg var 22 var jeg sammen med en på 32. Vi var på bølgelengde intellektuelt sett og jeg tenkte nesten aldri over at han var 10 år eldre enn meg. Så nei jeg synes ikke at det bør være noe problem

Gjest tottlå
Skrevet

da jeg var 22 var jeg sammen med en på 32. Vi var på bølgelengde intellektuelt sett og jeg tenkte nesten aldri over at han var 10 år eldre enn meg. Så nei jeg synes ikke at det bør være noe problem

Fikk dere ikke mye bemerkninger fra andre???

Skrevet

Fikk dere ikke mye bemerkninger fra andre???

kan ikke huske at vi fikk noen bemerkninger i det hele tatt.Jo psykologen min syntes at det var litt rart da :)

men de beste vennene mine er i slutten av 20-årene og de reagerte ikke på det i hele tatt.

Skrevet

Dette trenger ikke å være noe problem. Selv er jeg interessert i en nå som er syv år eldre enn meg, og siden vi er godt voksne synes alle at dette er alle tiders.

Gjest tottlå
Skrevet

Dette trenger ikke å være noe problem. Selv er jeg interessert i en nå som er syv år eldre enn meg, og siden vi er godt voksne synes alle at dette er alle tiders.

ja, jeg tror jeg vil bare kaste meg ut i det! Dersom jeg finner ut at dette ikke funker, så får jeg heller ende det!

Skrevet

ja, jeg tror jeg vil bare kaste meg ut i det! Dersom jeg finner ut at dette ikke funker, så får jeg heller ende det!

Gjør det og det er ikke alderen som avgjør om det går eller ikke går. Du må kaste deg ut i det uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...