Gå til innhold

For gammel????

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke huske at vi fikk noen bemerkninger i det hele tatt.Jo psykologen min syntes at det var litt rart da :)

men de beste vennene mine er i slutten av 20-årene og de reagerte ikke på det i hele tatt.

Er du sikker på at psykologen din hadde en mening om det. H*n prøvde kanskje å få deg til å tenke igjennom dine følelser rundt det. En profesjonell psykolog viser overhodet ikke egne private meninger.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Faren ligger vel i at om dere er på bølgelengde nå, så kan du vokse fra ham med tida. :-D

Skrevet

Det spørs på fyren og på deg det da. En barnslig fyr og en "voksen" tottlå :), 9 år er vel ikke all verden når du er 21 år, hadde liksom vært verre hvis du hadde vært 16 år.

Ikke noe problem å være 16 og mannen 24 heller for det kan jeg bekrefte!

Skrevet

Har vært lite problemer i forholdet til meg og mannen pga aldersforskjellen.

Vi ble sammen da jeg var 14 og han 22,nå er jeg 30 og han 38.

Et problem når jeg var under 18 var at vi ikke kunne gå på fest sammen.

Skrevet

Har vært lite problemer i forholdet til meg og mannen pga aldersforskjellen.

Vi ble sammen da jeg var 14 og han 22,nå er jeg 30 og han 38.

Et problem når jeg var under 18 var at vi ikke kunne gå på fest sammen.

14 og 22 var da en kraftig aldersforskjell, ikke nå, men da.

Jeg hadde reagert om en gutt på 22 jeg kjente ble sammen med en jente på 14. Det hadde jeg faktisk.

Skrevet

Jeg hadde reagert om en gutt på 22 jeg kjente ble sammen med en jente på 14. Det hadde jeg faktisk.

Jeg er enig, jeg hadde også en kjæreste på 22 da jeg var 14, hadde sex med han og, i ettertid synes jeg det er litt ekkelt.

Skrevet

Jeg er enig, jeg hadde også en kjæreste på 22 da jeg var 14, hadde sex med han og, i ettertid synes jeg det er litt ekkelt.

Ja, det kan du si.

Når en er 14 går en fortsatt på ungdomsskolen. En gutt på 22 har mest sannsynlig vært i militæret, har begynt på utdannelse eller har et fagbrev.

Himmelstor forskjell. Jeg kan skjønne at jenta på 14 kan bli forelsket i gutten på 22, men ikke omvendt.

Jaja, ikke at jeg har noe med det da. Men hadde det vært min datter så hadde jeg nok satt ned foten der.

Skrevet

Ja, det kan du si.

Når en er 14 går en fortsatt på ungdomsskolen. En gutt på 22 har mest sannsynlig vært i militæret, har begynt på utdannelse eller har et fagbrev.

Himmelstor forskjell. Jeg kan skjønne at jenta på 14 kan bli forelsket i gutten på 22, men ikke omvendt.

Jaja, ikke at jeg har noe med det da. Men hadde det vært min datter så hadde jeg nok satt ned foten der.

me too, jeg var litt utspekulert da jeg var ung så jeg klarte å holde det hemmelig fra moren min, vi var ikke sammen lenge. Men hadde det vært datteren min, så hadde jeg nok ikke tillat det.

Skrevet

Ikke noe problem! Er selv sammen med en som er 12 år eldre, går helt fint! Får litt rare blikk når folk hører forskjellen, men det er da ingenting å bry seg om!

Skrevet

Da jeg var 16 flyttet han inn på jenterommet mitt.

Han er en snill og omtenksom fyr.

Han var ferdig i millitæret og hadde jobb når jeg traff ham og det var kjempebra synes jeg.

Forlovet oss når jeg var 17år.

Vi flyttet til egen leilighet når jeg var ca 18 år.

Vi lever fortsatt sammen og har stiftet familie.

Må si meg enig i at jeg synes det er tidlig og hadde nok ikke likt det noe særlig om det hadde vært mitt barn.

Skrevet

Du bestemte vel det selv?

fei1365380229
Skrevet

Da jeg var 16 flyttet han inn på jenterommet mitt.

Han er en snill og omtenksom fyr.

Han var ferdig i millitæret og hadde jobb når jeg traff ham og det var kjempebra synes jeg.

Forlovet oss når jeg var 17år.

Vi flyttet til egen leilighet når jeg var ca 18 år.

Vi lever fortsatt sammen og har stiftet familie.

Må si meg enig i at jeg synes det er tidlig og hadde nok ikke likt det noe særlig om det hadde vært mitt barn.

Det er utrolig forskjell på 16 åringer da, men generelt så syns jeg de er alt for unge for en kjæreste på 24 år. Men en 16 åring jeg vet om ble sammen med en gutt på over 30 år, de har nå barn.

Ville nok ikke likt det om det var dattera mi, tror også det er viktig å ha litt ungdomstid og rase litt fra seg :-)

Skrevet

Du bestemte vel det selv?

ja selvfølgelig, men det er lett å være dum og naiv når man er 14 vettu, derfor sier jeg at i ettertid synes jeg det er spesielt at en 22 åring ville ha sex med en 14 åring.

Skrevet

Det er utrolig forskjell på 16 åringer da, men generelt så syns jeg de er alt for unge for en kjæreste på 24 år. Men en 16 åring jeg vet om ble sammen med en gutt på over 30 år, de har nå barn.

Ville nok ikke likt det om det var dattera mi, tror også det er viktig å ha litt ungdomstid og rase litt fra seg :-)

Synes jeg fikk rast i fra meg litt i ungdomstiden fordi om jeg hadde et forhold.

Det å ha ungdomstid betyr da ikke at man må feie over og prøve ut gutter før man går inn i et forhold?

Har rukket på å ha noen små kjærester jeg også men aldri mer enn en klem og noen kyss.

Det at vi har kjent hverandre "så lenge" betyr mye for oss og vi kjenner hverandre utrolig godt.

Skrevet

ja selvfølgelig, men det er lett å være dum og naiv når man er 14 vettu, derfor sier jeg at i ettertid synes jeg det er spesielt at en 22 åring ville ha sex med en 14 åring.

Ja det er litt spesielt at en 22 åring vil ha sex med en 14 åring.

Det har aldri vært på tale i vårt forhold,der ble vi strengt opplært begge to.

fei1365380229
Skrevet

Synes jeg fikk rast i fra meg litt i ungdomstiden fordi om jeg hadde et forhold.

Det å ha ungdomstid betyr da ikke at man må feie over og prøve ut gutter før man går inn i et forhold?

Har rukket på å ha noen små kjærester jeg også men aldri mer enn en klem og noen kyss.

Det at vi har kjent hverandre "så lenge" betyr mye for oss og vi kjenner hverandre utrolig godt.

Neida jeg mener ikke at man skal feie over eks. antall gutter for å ha hatt en ungdomstid :)

Det er selvfølgelig forskjell på folk og finner man den rette når man er 16 år så gjør man jo bare det, men jeg var veeeeldig umoden når jeg var 16 år.

Skrevet

Jeg giftet meg med en som var 13 år eldre enn meg da jeg var 19. Har ikke hatt noen problemer pga. alder, vi :)

Go for it! Alder er bare et tall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...