Gjest togli Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Mannen min og jeg sitter her og diskuterer en film vi begge husker fra tidlig i ungdomstiden. Mannen tror det var en Steven Spielbergfilm. Den kan ha vært vist på TV for opp mot 20 år siden (føler meg gammal nå ja...). Filmen handlet om noen barn/ungdommer som var i en hytte(?). Vi kan huske at de falt ned i et hull og sklei i en naturlaget sklie under jorda(?). Filmen gjorde visst inntrykk, selv om vi ikke husker særlig mer av innholdet... Noen som vet hvilken film vi snakker om? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Var det den som handlet om det spillet? 0 Siter
Gjest filmelskerinne Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Var det den som handlet om det spillet? Jumanji? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Poltergeist? http://www.imdb.com/title/tt0084516/ 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jumanji? nei, det er ikke jumanji......der er de ikke i en hytte...... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jumanji? Den er vel ikke så gammel? Tror jeg ville husket den hvis noen kom med den riktige tittelen... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Poltergeist? http://www.imdb.com/title/tt0084516/ Nei, ikke den.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Var det den som handlet om det spillet? Hmm, spill?? Kan ikke huske noe om et spill...Tror det var fire ungdommer (13 år gamle? to gutter og to jenter?) som opplevde mystiske saker. Filler`n at jeg ikke kan huske mer da.. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 http://www.imdb.com/title/tt0089218/ Kan det være denne? Jeg har ikke sett filmen, men søkte på steven spielberg på imdb, og trykket på diverse filmer fra omtrent 20 år siden +/- noen år. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 http://www.imdb.com/title/tt0089218/ Kan det være denne? Jeg har ikke sett filmen, men søkte på steven spielberg på imdb, og trykket på diverse filmer fra omtrent 20 år siden +/- noen år. Yess, der var den!! Tusen takk, nå har du berga nattesøvnen min ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er The Goonies, ja. Husker jeg så filmen som barn, den gangen de kjørte gratiskino i Asker hver lørdag (eller var det søndag?). Jeg husker jeg likte den. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er The Goonies, ja. Husker jeg så filmen som barn, den gangen de kjørte gratiskino i Asker hver lørdag (eller var det søndag?). Jeg husker jeg likte den. Jeg var 14-15 år gammel og syntes filmen var akkurat passe mystisk/skummel ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det er The Goonies, ja. Husker jeg så filmen som barn, den gangen de kjørte gratiskino i Asker hver lørdag (eller var det søndag?). Jeg husker jeg likte den. Har du glemt at du er fra odalen nå? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg var 14-15 år gammel og syntes filmen var akkurat passe mystisk/skummel ) I 1985 må jeg ha vært 11 år gammel, så det er mulig jeg var litt eldre enn jeg trodde. Jeg husker den i hvert fall veldig godt. En skikkelig eventyrfilm for barn. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Har du glemt at du er fra odalen nå? Jeg mente Odalen. Det er så utrolig fort gjort å blande sammen lokalkinoene i Asker og Odalen. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg mente Odalen. Det er så utrolig fort gjort å blande sammen lokalkinoene i Asker og Odalen. Ja og så er det vel ikke noen lokalkino i Odalen heller så du var vel nødt til å dra på langtur til Asker. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Ja og så er det vel ikke noen lokalkino i Odalen heller så du var vel nødt til å dra på langtur til Asker. Lokalkinoen i Odalen er vel mer å regne som en relativt kraftig hjemmekino. Fy, så uvitende dere er! 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg mente Odalen. Det er så utrolig fort gjort å blande sammen lokalkinoene i Asker og Odalen. Ja, ikke sant. Måtte bare minne deg på det;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg mente Odalen. Det er så utrolig fort gjort å blande sammen lokalkinoene i Asker og Odalen. *fnis* ...men hvor en annen stakkar er oppvokst, det husker du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.