Gå til innhold

Idiotien lever videre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...selv om selve edderkoppen er død:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4694624

Jeg synes nesten denne er verd å vise frem, fordi den viser hvordan den totale dumskap fungerer i praksis: arabiske terrorister kan, iflg. Terje Lund, ikke holdes ansvarlig for sine handlinger. Og begrunnelsen? «De fyller ikke vilkårene for status som stridende...» (sic)

Løsningen må vel da være at man oppløser Israel som stat, slik at de kan forsvare sine liv og sin eksistens som folk under de samme kriterier, og dermed få støtte fra slike «eksperter» som denne Terje Lund. Om ikke jødehatet hans hadde vært så sterkt.

For de som ønsker å fordype seg i litt annet enn sosialistraddisenes oppgulp:

http://blog.willy.no/

Skrevet

Når du siterer noen, er det en fordel om du gjør det korrekt.

Terje Lund sier overhodet ikke at "arabiske terrorister kan ikke holdes ansvarlig for sine handlinger".

Det han sier er at Arafat ikke kan (kunne) holdes ansvarlig for palestinske terroraksjoner. "For det første har han ikke makt og myndighet over alle palestinere, noe Israel og omverdenen har nektet ham, og han kan heller ikke stilles til ansvar som statsleder, sier Lund"

Det at du og andre judofile ikke makter å skille mellom kritikk av staten Israel og antisemittisme (jødehat) skader bare deres egen sak. For ikke å snakke om at det er en faktor som er med på å generere anti- semittisme/sionisme.

Det er jo fantastisk, på grensen til det sinnsyke, at kristenkonservative fundamentalister (som for eksempel Kristiansen) klarte å sidestille Willoch med Hitler fordi han påpekte at okkupasjonen (som i følge FN er ulovlig) var i strid med folkeretten.

Og hva er din autoritet i denne sammenhengen?

Mannen du anklager for jødehat, Terje Lund, er "Norges kanskje fremste ekspert på krigens folkerett" og har "vært folkerettsjurist i 20 år, og har blant annet erfaring som krigsforbryter-etterforsker for FN og spesialrådgiver for Norges Røde Kors".

Og før du stikker halen mellom bena og løper i dekning mens du hyler diverse besyldninger mot meg; det fins en mellomting mellom judofil og antisemitt, likevel om det ikke er deg bekjent.

Skrevet

Når du siterer noen, er det en fordel om du gjør det korrekt.

Terje Lund sier overhodet ikke at "arabiske terrorister kan ikke holdes ansvarlig for sine handlinger".

Det han sier er at Arafat ikke kan (kunne) holdes ansvarlig for palestinske terroraksjoner. "For det første har han ikke makt og myndighet over alle palestinere, noe Israel og omverdenen har nektet ham, og han kan heller ikke stilles til ansvar som statsleder, sier Lund"

Det at du og andre judofile ikke makter å skille mellom kritikk av staten Israel og antisemittisme (jødehat) skader bare deres egen sak. For ikke å snakke om at det er en faktor som er med på å generere anti- semittisme/sionisme.

Det er jo fantastisk, på grensen til det sinnsyke, at kristenkonservative fundamentalister (som for eksempel Kristiansen) klarte å sidestille Willoch med Hitler fordi han påpekte at okkupasjonen (som i følge FN er ulovlig) var i strid med folkeretten.

Og hva er din autoritet i denne sammenhengen?

Mannen du anklager for jødehat, Terje Lund, er "Norges kanskje fremste ekspert på krigens folkerett" og har "vært folkerettsjurist i 20 år, og har blant annet erfaring som krigsforbryter-etterforsker for FN og spesialrådgiver for Norges Røde Kors".

Og før du stikker halen mellom bena og løper i dekning mens du hyler diverse besyldninger mot meg; det fins en mellomting mellom judofil og antisemitt, likevel om det ikke er deg bekjent.

Er det noen som hyler her, så er det vel deg. «Judofil» var forresten en ny vri fra de såkalte «kritikerne», som stadig finner opp nye ord for å skjule sannheten og sine egne psykopatiske trekk.

Man raver over seg med fraser som «kristenfundamentalist» når man snakker om hedersmenn som Kåre Kristiansen, men blir apatiske når den samme terminologien slår dem i ansiktet for hver skolebuss som sprenges i Israel. Og hva Kåre Willochs angår, hans kuvending skyldes en datter som er sosialistraddis med ditto «palestinsk» vedheng. Willochs kannestøperi blir forøvrig for en enslig svale å regne.

Vi har mange «eksperter» som er mer enn villig til å synse om konflikten mellom Israel og araberne. Vi har også «eksperter» som David Irving, Paul Rassinier og Robert Faurisson, alle er kjent for sin Holocaust-fornektelse. Holder du deg inne med disse også?

Stein Ørnhøi slo til lyd for å la NATO bombe Israel, nettopp med samme resonnement som du og eksperten din forfekter. Den eneste demokratiske enklaven i Midtøsten, som fra Dag 1 har vært angrepet og/eller beleiret av nazislamister og neo-stalinister, skal kritiseres for å forsvare sin eksistens?

Og ikke bare det, de skal trekkes for en krigsforbryterdomstol og sågar bombes av NATO??? Samtidig skal statsløse kriminelle gå fri og til overmål beskyttes av konvensjoner som de tar full fart og driter i bare de kan få drept noen unger på vei til skolen???

Jeg, løpe i dekning for deg? Drit på deg, jeg skal komme etter deg med alt jeg har av lovlige midler. Så lenge det frie ordet er i min besittelse, skal jeg bekjempe slike som deg med informasjon basert på kunnskap, modenhet og lang livserfaring.

Åja, her er den igjen, siden du åpenbart ikke så den første gangen:

http://blog.willy.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...