Gå til innhold

Var på date i går kveld

Anbefalte innlegg

Gjest trenger gode råd
Skrevet

Traff en mann på spray, vi har kommunisert mye og i går ringte han og spurte om vi skulle treffes over en øl. Det ble et hyggelig møte, jeg likte han godt. Han fulgte meg til t-banen, ventet sammen med meg og ga meg en god klem før jeg hoppet opp i vognen. Det skjedde så fort at vi bare vekslet noen ord om at dette hadde vært hyggelig, takk for i kveld osv.

Nå sitter jeg her og det er min tur å skrive til ham. Jeg vil ikke virke for ivrig, men vil fortelle at jeg likte han og ble så absolutt ikke skuffet. Han virker på mange måter mannen jeg kan tenke meg som kjæreste, meget reflektert og har mange av de samme interessene som jeg har. Han har en god og behagelig utstråling.

Nå sitter jeg her og lurer veldig på om han likte meg, om den varme klemmen er tegn på det eller om han burde ha sagt det rett ut. Lurer på om han synes jeg er for rund, for kort, om han synes som så mange andre at jeg har et pent smil osv. HJELP..............går det an å være så dum.

Skrevet

og nå sitter han og leser innlegget ditt på dol...

Skrevet

hehe.....det var litt dumt, ja....

Skrevet

Det hadde vært litt merkelig sammentreff hvis han var doler også, og hadde kjent seg igjen i dette innlegget.

Skrevet

hehe.....det var litt dumt, ja....

kanskje du er mannen?

Skrevet

Kanskje det!

da kan du bare svare dama med engang hva du tenker, så er vi ferdig med den saken

Skrevet

En sms, mail eller melding på spray med "takk for i går, det var hyggelig" kan da ikke skade. Men om du sier "jeg hadde mitt livs største kveld i går, vil du gifte deg med meg eller syns du jeg er for tjukk?" blir det nok litt galt. ;)

Gjest trenger gode råd
Skrevet

En sms, mail eller melding på spray med "takk for i går, det var hyggelig" kan da ikke skade. Men om du sier "jeg hadde mitt livs største kveld i går, vil du gifte deg med meg eller syns du jeg er for tjukk?" blir det nok litt galt. ;)

Har vel egentlig aldri tenkt noe av det siste du skrev :), men takk for råd. Har tenkt å skrive en mail i kveld som jeg har gjort på søndagskvelder en stund, og takke for i går og fortelle og drøfte litt videre det vi snakket om i går og har diskutert før.

Gjest trenger gode råd
Skrevet

Har fått en melding at han var fornøyd med kvelden, og at han ikke ble skuffet. En fantastisk flott tilbakemelding:) Jeg svever

Skrevet

Har fått en melding at han var fornøyd med kvelden, og at han ikke ble skuffet. En fantastisk flott tilbakemelding:) Jeg svever

Vil du låne litt av den rosa skya mi?

Gjest trenger gode råd
Skrevet

Vil du låne litt av den rosa skya mi?

Jeg er opp i den syvende knallrosa himmelen, ellers takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...