Gjest bebba Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg holder på med en oppgave på 5 - 7 sider som skal leveres 17. des. Jeg orker ikke og finner hele tiden på noe annet. Det er snart jul og mye annet å gjøre på jobben og hjemme. Skal på julebord til neste helg så jeg må konsentrere meg. Har masse stoff inne på dataen, må bare gjøre de ordene til mine. Har aldri vært så glad i husarbeid som denne helgen, har vasket og strøket klær innimellom. Har laget deig som skal bakes her i dag av datteren og hennes venninner, for ikke å snakke om at jeg titter ofte innom dol. Bare et hjertesukk for å se om noen viser litt medlidenhet med en stakkars deltidsstudent. 0 Siter
Mistera Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du skal få all medlidehet fra meg:) Vet akkurat hva du sliter med, og ønsker deg lykke til:) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 oppgaveskriving er noe herk Hva med å si til deg selv at nå skal je sitte ned 15-20 minutter å skrive oppgave før jeg gjør noe annet igjen. ta korte økter. Lykke til 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Etter jeg fikk barn har jeg jobbet aller best sent på kvelden/tidlig på natta. Da er det fullstendig ro i huset og jeg får konsentrert meg skikkelig! Sett deg ned f.eks. klokka 21.00 en kveld og fortsett med oppgaven til du er ferdig. Du blir nok trøtt dgaen etterpå, men superfornøyd fordi du har fått det unna uten at det har gått på bekostning av andre ting ) Lykke til! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 oppgaveskriving er noe herk Hva med å si til deg selv at nå skal je sitte ned 15-20 minutter å skrive oppgave før jeg gjør noe annet igjen. ta korte økter. Lykke til Takk for rådet, det er faktisk det jeg bruker når jeg skal skrive noe som jeg ikke liker å skrive. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Etter jeg fikk barn har jeg jobbet aller best sent på kvelden/tidlig på natta. Da er det fullstendig ro i huset og jeg får konsentrert meg skikkelig! Sett deg ned f.eks. klokka 21.00 en kveld og fortsett med oppgaven til du er ferdig. Du blir nok trøtt dgaen etterpå, men superfornøyd fordi du har fått det unna uten at det har gått på bekostning av andre ting ) Lykke til! Ja det var dengang, det gjorde jeg også da jeg hadde små barn. Nå er jeg blitt for gammel for det, tåler ikke å jobbe langt utpå natta og stå opp dagen etter. Kanskje et større problem å ikke tåle festing om nettene lenger. 0 Siter
Carina82 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Føler med deg! Har selv en hjemmeeksamen som skal leveres om 18 1/2 time, som jeg kanskje burde fått ferdig snart. Den er riktignok bare tre sider, men likevel... Føler meg absolutt ikke motivert for å sette meg ned å skrive, ihvertfall ikke når jeg kan vaske og rydde her hjemme i stedet. Hjelper deg kanskje ikke så mye, men vet akkurat hva du mener! Lykke til ihvertfall! 0 Siter
Gjest lærerstudenten! Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Rett før helga leverte jeg eksamensmapper, i to fag, på 30 sider hver! Det er så godt å være ferdig! 0 Siter
noami Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hehe kjenner til det der - helt umulig for meg å jobbe med oppgaver hjemmefra..alltid et spill eller program eller småtteri jeg kommer på jeg må gjøre eller teste ut litt...og vips så har timene gått og det er på tide å hente unge og lage middag Så har heller tvunget meg selv til å være på universitetet ...iallefall minst 1/3 av tiden der går til "ordentlig" jobbing da Ikke mye råd å gi deg enn å bite sammen når du "må" jobbe hjemmefra... ps..kanskje det lokale biblioteket ville vært et alternativ..de fleste har vel rom en kan sitte og jobbe for seg selv i? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hehe kjenner til det der - helt umulig for meg å jobbe med oppgaver hjemmefra..alltid et spill eller program eller småtteri jeg kommer på jeg må gjøre eller teste ut litt...og vips så har timene gått og det er på tide å hente unge og lage middag Så har heller tvunget meg selv til å være på universitetet ...iallefall minst 1/3 av tiden der går til "ordentlig" jobbing da Ikke mye råd å gi deg enn å bite sammen når du "må" jobbe hjemmefra... ps..kanskje det lokale biblioteket ville vært et alternativ..de fleste har vel rom en kan sitte og jobbe for seg selv i? Jeg er på universitetet en dag i uka ellers jobber jeg, og jobber mye i helgene også. Denne helgen var satt av til oppgaven, og uansett hvilken datamaskin jeg brukte så ville jeg gå surfe som en gal på nettet istedenfor å gjøre det jeg skal. For såvidt har jeg vært flink og fått gjort mye innimellom, men må bare stønne litt og synes synd på meg selv. Jeg har ofte hatt mye å gjøre, men denne høsten har vært det glade vanvidd. 13 dager til og så har jeg levert og er på vei til Island og juleferie i to uker langt fra alt som heter pedagogikk. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ja det var dengang, det gjorde jeg også da jeg hadde små barn. Nå er jeg blitt for gammel for det, tåler ikke å jobbe langt utpå natta og stå opp dagen etter. Kanskje et større problem å ikke tåle festing om nettene lenger. Okei, alderen tynger skjønner jeg ;o) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Okei, alderen tynger skjønner jeg ;o) Ja søvnrutiner blir viktigere, men til gjengjeld er jeg intelluktelt mer i stand til å skrive oppgaver enn da jeg var 20 år. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ja søvnrutiner blir viktigere, men til gjengjeld er jeg intelluktelt mer i stand til å skrive oppgaver enn da jeg var 20 år. Skjønner godt hva du mener, ja. Jeg var 19 da jeg begynte å ta høyere utdanning. Har gjemt på endel oppgaver jeg skrev den gangen og må si det innimellom er flau lesning ;o) (PS: Nå er jeg 34 år gammel) 0 Siter
yma Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg kan komme med et råd - men har nok syndet mot dem selv. Du "må "sette av noen timer hver kveld. og ikke vike fra dette skjemaet. Men ikke for lenge utover da. Husarbeid nå ?- det er lenge til jul ! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Skjønner godt hva du mener, ja. Jeg var 19 da jeg begynte å ta høyere utdanning. Har gjemt på endel oppgaver jeg skrev den gangen og må si det innimellom er flau lesning ;o) (PS: Nå er jeg 34 år gammel) Blir snart 47 år så det begynner kanskje å gå nedover, men ikke med engang. Har så mye ugjort at jeg håper at jeg holder meg langt ut i pensjonsalderen 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg kan komme med et råd - men har nok syndet mot dem selv. Du "må "sette av noen timer hver kveld. og ikke vike fra dette skjemaet. Men ikke for lenge utover da. Husarbeid nå ?- det er lenge til jul ! Å sette av noen timer er ikke så lett når jeg jobber alle dager. Jeg må jobbe intensivt når jeg har tid og det er jeg mye flinkere til når jeg har lite av den. I dag har jeg hatt full leilighet av tenåringer som har bakt og pyntet pepperkaker, jeg har måttet hjelpe litt til innimellom. Slik er det når det er advent og jeg er ikke alene. Vi bakte også brød i dag som er mye jobb med, og det er en tradisjon. Når ellers skulle vi gjort det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.