Gjest uerfaren chatter Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 har nesten aldri chattet før og nå tenkte jeg at jeg skulle prøve dette bare for å ha gjort dette? Hvilke uskrevne regler bør jeg forholde meg til? noen forslag til seriøse chattesteder jeg burde starte? 0 Siter
amber sun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du kan jo ta en tur på ranglere. Der er det mange her fra dol. http://www.welcome.to/ranglere/ Husk på at det faktisk er vanlige mennesker bak nickene. Det er vel den greieste regelen, for da tenker en seg om før en skriver for mye i en opphetet diskusjon, f eks. Det pleier å være bra på ranglere, har vært der noen ganger, og kommer til å se innom der noen ganger. mvh 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du kan jo ta en tur på ranglere. Der er det mange her fra dol. http://www.welcome.to/ranglere/ Husk på at det faktisk er vanlige mennesker bak nickene. Det er vel den greieste regelen, for da tenker en seg om før en skriver for mye i en opphetet diskusjon, f eks. Det pleier å være bra på ranglere, har vært der noen ganger, og kommer til å se innom der noen ganger. mvh Dagbladet chat er seriøs synes jeg, også ABC-chat, men der er det ganske stille i perioder, sprørs litt på alderen din. Vært en del på disse to før og mange hyggelige mennesker her, men man vet jo aldri....ikke opplyse så mye om deg selv. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Dagbladet chat er seriøs synes jeg, også ABC-chat, men der er det ganske stille i perioder, sprørs litt på alderen din. Vært en del på disse to før og mange hyggelige mennesker her, men man vet jo aldri....ikke opplyse så mye om deg selv. Det svaret var det jeg som fikk, gitt. Legg svaret under hovedinnlegget isteden. 0 Siter
Line Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det er hyggelig å chatte, og stort sett er det bare trivelige folk man treffer på også. Men - vær forsiktig med for mye personlig informasjon som gjør at folk kan spore deg opp, i alle fall før du har truffet vedkommende i virkeligheten, og vet at h*n faktisk er den personen h*n utgir seg for å være. Bedre føre var... enn å oppdage i ettertid at man er blitt "lurt"... 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det svaret var det jeg som fikk, gitt. Legg svaret under hovedinnlegget isteden. amber sun, beklager. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 amber sun, beklager. Helt iorden, ville bare si fra, jeg. mvh 0 Siter
Freya Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Last ned mirc eller tilsvarende hvis du har mac, logg deg på server irc.homelien.no og join en kanal ala #norge, #oslo osv. Utallige kanaler på irc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.