Gå til innhold

har dere noen råd til en uerfaren chatter?

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaren chatter
Skrevet

har nesten aldri chattet før og nå tenkte jeg at jeg skulle prøve dette bare for å ha gjort dette? Hvilke uskrevne regler bør jeg forholde meg til?

noen forslag til seriøse chattesteder jeg burde starte?

Skrevet

Du kan jo ta en tur på ranglere. :) Der er det mange her fra dol.

http://www.welcome.to/ranglere/

Husk på at det faktisk er vanlige mennesker bak nickene. Det er vel den greieste regelen, for da tenker en seg om før en skriver for mye i en opphetet diskusjon, f eks. :)

Det pleier å være bra på ranglere, har vært der noen ganger, og kommer til å se innom der noen ganger.

:)

mvh

Skrevet

Du kan jo ta en tur på ranglere. :) Der er det mange her fra dol.

http://www.welcome.to/ranglere/

Husk på at det faktisk er vanlige mennesker bak nickene. Det er vel den greieste regelen, for da tenker en seg om før en skriver for mye i en opphetet diskusjon, f eks. :)

Det pleier å være bra på ranglere, har vært der noen ganger, og kommer til å se innom der noen ganger.

:)

mvh

Dagbladet chat er seriøs synes jeg, også ABC-chat, men der er det ganske stille i perioder, sprørs litt på alderen din.

Vært en del på disse to før og mange hyggelige mennesker her, men man vet jo aldri....ikke opplyse så mye om deg selv.

Skrevet

Dagbladet chat er seriøs synes jeg, også ABC-chat, men der er det ganske stille i perioder, sprørs litt på alderen din.

Vært en del på disse to før og mange hyggelige mennesker her, men man vet jo aldri....ikke opplyse så mye om deg selv.

Det svaret var det jeg som fikk, gitt. ;)

Legg svaret under hovedinnlegget isteden. :)

Skrevet

Det er hyggelig å chatte, og stort sett er det bare trivelige folk man treffer på også.

Men - vær forsiktig med for mye personlig informasjon som gjør at folk kan spore deg opp, i alle fall før du har truffet vedkommende i virkeligheten, og vet at h*n faktisk er den personen h*n utgir seg for å være.

Bedre føre var... enn å oppdage i ettertid at man er blitt "lurt"...

Skrevet

Det svaret var det jeg som fikk, gitt. ;)

Legg svaret under hovedinnlegget isteden. :)

amber sun, beklager.

Skrevet

amber sun, beklager.

Helt iorden, ville bare si fra, jeg. :)

mvh

Skrevet

Last ned mirc eller tilsvarende hvis du har mac, logg deg på server irc.homelien.no og join en kanal ala #norge, #oslo osv.

Utallige kanaler på irc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...