Gjest ung og uerfaren, klare seg selv Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Vet du om en liten grei håndbok/ oppslagsbok om helse og sykdommer som passer til studenter som flytter hjemmefra? Når de skal klare seg uten mamma? Gjerne med liste over enkelte ting man bør ha i et 'husapotek', og symptomer og hva man skal gjøre, når skal man kontakte lege osv. 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Telefonbok med telefonnummeret til mamma og bestemor. 0 Siter
Gjest ung og uerfaren, klare seg selv Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Telefonbok med telefonnummeret til mamma og bestemor. Ehh... det var det med å klare seg selv...øve seg på det! 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ehh... det var det med å klare seg selv...øve seg på det! Det går ikke. Jeg ringte selv til mamma senest i dag for å høre hvor lenge jeg måtte steke kjøttet jeg skulle ha til middag. 0 Siter
Gjest ung og uerfaren, klare seg selv Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det går ikke. Jeg ringte selv til mamma senest i dag for å høre hvor lenge jeg måtte steke kjøttet jeg skulle ha til middag. Ja men du kan ha en bok om helse i hyllen likevel, eller vil du helst ringe? 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ja men du kan ha en bok om helse i hyllen likevel, eller vil du helst ringe? Ringe. For er jeg syk, vil jeg også ha litt trøst med det samme. c",) 0 Siter
amber sun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 "Lommelegen" fra Universitetsforlaget. 0 Siter
Gjest ung og uerfaren, klare seg selv Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 "Lommelegen" fra Universitetsforlaget. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.