Gå til innhold

kjøpe parfyme på nett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.strawberrynet.com

Den synst jeg er veldig bra. Billig, fraktfritt og setter ned verdien på varene ved sending for å slippe tollen. Jeg har brukt å fått varene etter 2-3 uker :)

*sukk*

De har ikke parfymen min, der heller.

Ikke fikk jeg den på taxfree sist jeg var ute og reiste, og ikke finner jeg den i parfymerier her lenger, heller.

Og jeg har prøvd mange andre, men syns de fleste lukter fælt. *grøss*

Annonse

Hvis noen har link til en side som selger SunMoonStars fra Lagerfeldt, så blir jeg happy.

Har dessverre ikke noen linker til deg, men håper noe har noe bra å komme med, så jeg slenger meg bare på her.

http://images.google.com/images?q=sun+moon+stars+perfume&hl=no

Kanskje du finner noe her?

Setter ned verdien uten at man ber om det?

De setter ikke ned automatisk slik dem gjør på www.lookfantastic.com, men de setter ned viss du spør. Det har dem såfall gjordt til meg.

Hentet fra siden:

"For the current time, we will endeavor to assist and cover in cases where duty is charged to the customers in some European countries, but we emphasize this is on a goodwill, not on an obligation basis. If you are charged customs then please collect the package, pay any fees due and then e-mail, fax or post your receipt to us and we will reimburse you"

Er veldig imøtekommende til meg såfall og har alltid fått pakkene sendt slik jeg vil ha dem slik jeg har slippet tollen.

Femur har antagelig ikke bestilt fra dem i det siste. (Var det noen som sa drama queen..?)

Men de betaler tilbake hvis du blir tatt i toll. Bare litt mye styr å ordne med det.

Joda.. jeg har bestilt mye i det siste jeg. Faktisk nå nettopp.

Her er en mail jeg akkurat fikk for noen dager siden:Dear XXXXX,

Thank you for your e-mail dated 1 December 2004.

No problem, we will label the package as a gift and understate the value of it as per your instructions.

If you have any further queries, please feel free to contact us again.

Yours sincerely,

James Chan

Customer Service Manager

www.Strawberrynet.com

Jeg har bestilt fra dem 5-6 ganger i år og det har alltid blitt gjordt slik.

Annonse

lalala1365380457

http://www.strawberrynet.com

Den synst jeg er veldig bra. Billig, fraktfritt og setter ned verdien på varene ved sending for å slippe tollen. Jeg har brukt å fått varene etter 2-3 uker :)

hvor mye må prisen være på for å slippe toll? er 255kr for mye?

lalala1365380457

hvor mye må prisen være på for å slippe toll? er 255kr for mye?

..og hva skriver man f.eks. i en e-mail for å gjøre dette? =) sitter å prøver å skrive en e-mail nå, men det var ikke så lett du gitt..

håper det kommer frem før jul, hvis ikke blir det forsinka julegave på samboern :) kan man påvirke "sendingsfarten" på noen måte uten å betale ekstra?

lalala1365380457

..og hva skriver man f.eks. i en e-mail for å gjøre dette? =) sitter å prøver å skrive en e-mail nå, men det var ikke så lett du gitt..

håper det kommer frem før jul, hvis ikke blir det forsinka julegave på samboern :) kan man påvirke "sendingsfarten" på noen måte uten å betale ekstra?

altså å få de til å skrive ned summen.. hehe..

altså å få de til å skrive ned summen.. hehe..

Skrive sånt at de må:label the package as a gift or understate the value of it to under 30 $. (dårlig engelsk, men har funka bra for meg)

Tiden begynner å bli knapp, men du får det sikkert viss du spør pent. Jeg bestilte 1 desember og purret litt på tiden. I ordre statusen på siden ser jeg at pakken ble sendt 3 desmber. Så tror kanskje du får pakken før jul viss du bestiller i dag og purrer litt på farten.

lalala1365380457

Skrive sånt at de må:label the package as a gift or understate the value of it to under 30 $. (dårlig engelsk, men har funka bra for meg)

Tiden begynner å bli knapp, men du får det sikkert viss du spør pent. Jeg bestilte 1 desember og purret litt på tiden. I ordre statusen på siden ser jeg at pakken ble sendt 3 desmber. Så tror kanskje du får pakken før jul viss du bestiller i dag og purrer litt på farten.

ok :)

tusen hjertelig takk for god hjelp! har send mail nå (desverre 2 stk, for kom ikke på før etterpå at kanskje jeg burde spørre om det var mulig å få den før jul), så nå håper jeg på det beste.

takk igjen! =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...