Gå til innhold

kjøpe parfyme på nett?

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
  Femur skrev (På 6.12.2004 den 11.20):

Skrive sånt at de må:label the package as a gift or understate the value of it to under 30 $. (dårlig engelsk, men har funka bra for meg)

Tiden begynner å bli knapp, men du får det sikkert viss du spør pent. Jeg bestilte 1 desember og purret litt på tiden. I ordre statusen på siden ser jeg at pakken ble sendt 3 desmber. Så tror kanskje du får pakken før jul viss du bestiller i dag og purrer litt på farten.

ett siste spørsmål bare, hvor lang tid tok det før du fikk svar på e-mailen du sendte?

*littstressa*

;)

Fortsetter under...

lalala1365380457
  lalala skrev (På 6.12.2004 den 13.08):

ett siste spørsmål bare, hvor lang tid tok det før du fikk svar på e-mailen du sendte?

*littstressa*

;)

..og et allerallersiste spørsmål..sorry at jeg maser! men hvor på siden kan man sjekke hvor langt ordren har kommet? klarer ikke finne noe om det..

:)

lalala1365380457
  lalala skrev (På 6.12.2004 den 13.14):

..og et allerallersiste spørsmål..sorry at jeg maser! men hvor på siden kan man sjekke hvor langt ordren har kommet? klarer ikke finne noe om det..

:)

hehe, sorry!! jeg fant hvor jeg kunne sjekke..hehe, på førstesiden..*littflau*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...