Gjest barne og ungdomsarbeider 35 år Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Noen her som ar tatt den utdannelsen?Kunne tenke med å ta den på deltid...Er fagene vanskelig ? 0 Siter
G-bo Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Heisann:-) Det er absolut mulig å komme igjennom en bv.p utdannelse. Jeg var som deg voksen og med tidligere erfaring, og dette faget blir lettere jo flere "knagger" du har å henge faget på. Mitt tips er å danne en god kolokvie-gruppe med motiverte medelever, da har du noen å spille på lag med gjennom "gode og onde dager". Lykke til:-) 0 Siter
Nathalie Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hei. Jeg er barnevernpedagog, og det er en fantastisk flott utdanning. Du må regne med en del arbeid, selvsagt, men det er så spennende, og mye av undervisningen er lagt opp rundt case oppgaver, og da går resten av seg selv. Noe kjedelig er det uansett da.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.