Gå til innhold

Hunden har gjort fra seg på teppet, hvordan få det bort?

Anbefalte innlegg

Gjest tips ønskes
Skrevet

Bikkja har hatt magetrøbbel og gjort fra seg på teppet nede. Har fått fjernet noe av griset men resten vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med. Prøver jeg igjen tror jeg at jeg kaster opp.

Noen tips?

Skrevet

jeg hadde kasta hele teppet tror jeg.. : ( HATER stanken av bikkjemøkk, særlig når den gjør fra seg inne.. passa en hun som gjorde fra seg (løst) på teppet i gangen - det gikk rett i søpla! Synes det lukta dritt i hele leiligheten lenge etterpå jeg, selv om jeg vaska med grønnsåpe og salmijakk.

Prøv det - grønnsåpe med salimijakk, ha på hansker og neseklype - lykke til! ; )

Skrevet

Var der på shopping for 2 år siden og på tivoli. Satt igjen med generelt kjempedårlig inntrykk!

Dårlig service i butikkene.. de spurte ikke om vi trengte hjelp, svarte så vidt når vi spurte dem om ting, (unge jenter i undertøysbutikk) - vi måtte mase flere ganger (de sto og skravla) for at de skulle ta ned en bh som hang 3 meter over taket..

Vi skulle kjøpe rød pølse i en pølsebu, da fik vi brødet med hull i og pølsa ved siden av på en pappplate med ketchup og sennep - lurte på om ejg kunne få det oppi hullet (som det skal være) men neeeeeeeeeeeida.. det kunne jeg jo ikke få fordi det hadde jeg fått på pappen! Snakk om gjerrig jævel!

Spiste pizza på tivoliet, det er dritdårlig, men pen park.. det skal de ha, men ble matforgifta av maten og satt på potta med diaré hele veien hjem, både venninna mi og jeg..

Synes dansker stort sett er blide, men den gangen der var alle pyton, sure jævler uten serviceinstinkt! Ikke vært der siden, og frister ikke veldri heller akkurat.. Var foressten en sur danske på båten også som pælma maten min så det spruta fordi jeg sa at jeg bestilte uten majones og han spruta på masse majones, men han ble innaklt på teppet. makan! Og nei, jeg var høflig og blid, så var ikke min skyld i det hele tatt.

Skrevet

Var der på shopping for 2 år siden og på tivoli. Satt igjen med generelt kjempedårlig inntrykk!

Dårlig service i butikkene.. de spurte ikke om vi trengte hjelp, svarte så vidt når vi spurte dem om ting, (unge jenter i undertøysbutikk) - vi måtte mase flere ganger (de sto og skravla) for at de skulle ta ned en bh som hang 3 meter over taket..

Vi skulle kjøpe rød pølse i en pølsebu, da fik vi brødet med hull i og pølsa ved siden av på en pappplate med ketchup og sennep - lurte på om ejg kunne få det oppi hullet (som det skal være) men neeeeeeeeeeeida.. det kunne jeg jo ikke få fordi det hadde jeg fått på pappen! Snakk om gjerrig jævel!

Spiste pizza på tivoliet, det er dritdårlig, men pen park.. det skal de ha, men ble matforgifta av maten og satt på potta med diaré hele veien hjem, både venninna mi og jeg..

Synes dansker stort sett er blide, men den gangen der var alle pyton, sure jævler uten serviceinstinkt! Ikke vært der siden, og frister ikke veldri heller akkurat.. Var foressten en sur danske på båten også som pælma maten min så det spruta fordi jeg sa at jeg bestilte uten majones og han spruta på masse majones, men han ble innaklt på teppet. makan! Og nei, jeg var høflig og blid, så var ikke min skyld i det hele tatt.

Feil tråd Spirello? :)

Skrevet

Det skjedde hos oss en gang også. Vi tok den største bollen vi hadde og fylte med såpevann, satte under teppet og dyttet teppet nedi så den skitne biten lå i bløt over natten.

Det ble veldig rent. Så rent at vi fikk en rund, ren flekk på teppet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...